Hoi lady,
Aan mij de eerste eer..
Ik zie iemand die wel lacht van buiten maar van binnen niet!!
Een mens die opgenomen is in een bepaalde 'familie' of het je eigen familie is, weet ik niet.. ik denk het niet.. het kan meer opgenomen zijn in de familie, dat je mensen hebt gevonden waarbij je je volledige zelf kunt zijn..
Ik zie man en vrouw van binnen..
Alsof je niet kunt kiezen!!
Was je vroeger het rebelse meisje, dat liever meedeed aan voetballen? Of was je juist teruggetrokken en gevoelig, maar deed me mee met 'de grote hoop'
Ik voel in ieder geval iemand die als kind / puber absoluut zichzelf niet heeft kunnen zijn..
Waarom noem je jezelf Lady als nickname?
Voel je jezelf extreem vrouwelijk? Of verlang je er juis naar om wat meer vrouw te kunnen zijn..
Ik krijg veel tegenstrijdige zaken binnen.. iemand die niet helemaal weet waar ze staat, waar ze voor moet kiezen... Het lijtk alsof je voor een levensgroot vraagstuk staat.. een moeilijke opgave, zoals een examen.. dat is OOK moeilijk en OOk een grote opgave om te doen..
Verder zie ik een manspersoon voor me die niet geheel betrouwbaar is / is geweest... er is in ieder geval gesleuteld aan je vertrouwen in de mens..
Ik zie iemand die het wel kan overwinnen.. iemand die een zwak heeft voor andere mensen en bijna grenzeloos is in het meegaan in het gedrag van de ander..
Vraag je jezelf niet af waar je halverwege zelf bent gebleven?
In de midden van je hoofd zie ik een Ankh.. als symbool.. verdiep je in het symbool en het één en ander zal je duidelijk worden..
ik krijg bij jou een gorilla binnen als totemdier.. MAAR.. kan deze niet vinden in mijn luisteren naar dierenboek..
Kijk naar het gedrag van de Gorilla, wat is het voor dier, welke gewoonten heeft deze, waarin voel je jezelf aangetrokken tot welke aapsoortigen.. wat zegt de Gorilla jou en welke les heb je eruit te leren..
Als ik naar jou kijk, krijg ik een Tijgeroog binnen..
Bron:
http://www.edelstenenenmineralen.nl/tijgeroog.html
Algemene informatie
Tijgeroog is een opake geel- tot roodbruine steen met een zijdeglans. Valkenoog is een blauwgrijze variant van tijgeroog. De geelachtige variant wordt soms verkocht als het waardevollere kattenoog (chrysoberyl).
Werking
Tijgeroog is een beschermende steen die de aandacht naar binnen richt en naar het grotere geheel. De steen beschermt tegen negatieve invloeden van buitenaf en geeft inzicht in onszelf en anderen. De steen helpt om afstand te nemen, het overzicht te bewaren, informatie te integreren en je doelen te bereiken. In moeilijke periodes kan tijgeroog kracht, moed en vertrouwen geven en helpen met interne conflicten, dilemma’s, twijfel en besluiteloosheid. Tijgeroog bevordert rust, werkt pijnstillend, helpt bij overprikkeldheid van het zenuwstelsel en gaat hyperventilatie tegen. De steen heeft een positieve invloed op verkoudheid, astma, ogen, keel, geslachtsorganen en ontkrampt bij spanningen. Tijgeroog kan nuttig zijn voor mensen met persoonlijkheidsstoornissen, depressies en verslavingen. Goudgele tijgeroog is een goede steen om te dragen tijdens examens.
NB: Omdat tijgeroog de energiestroom in het lichaam remt, wordt afgeraden om het langer dan een week ononderbroken te dragen.
Chakra
Zonnevlecht (3e)
Kijk effe op mijn werkwinkeltje, misschien zegt een schilderijtje iets over je levensfase waarin je jezelf nu bevindt:
www.werkwinkeltje.punt.nl