Loading...
nl

Wie van de Merudianen wil je ontmoeten?

Emuca
Emuca mei 7 '09
Voor een eerste meeting is het vaak ook leuk om naar bijv. een evenement te gaan met een groep. Zo ging ik met die groep van 8 naar de Midwinter Fair. Met diezelfde groep gaan we nu naar de Midzomer fair. Aangezien alle mensen die met de groep meegingen dat soort dingen leuk vinden, is het makkelijker om zo een meet te organiseren.
Misschien ook zoiets voor merudi?
Heidelroos
Heidelroos mei 7 '09
Leuk idee Angel..
Maryssa
Maryssa mei 7 '09
Ik vind dat ook een leuk plan, Angel.

Een mooie wandeling samen spreekt me ook erg aan. Lekker samen in de natuur en ongdwongen kletsen, kennismaken en ouwehoeren. En na afloop borrelen wink
Emuca
Emuca mei 7 '09
Uit ervaring weet ik dus in ieder geval dat zulke meetings vaak makkelijker verlopen, omdat er voor iedereen wel wat te doen is. Bij een ontmoeting in bijv. de natuur kan het natuurlijk heel gezellig worden, maar de kans is groter dat sommige een beetje verlegen worden.
Natalie1986
Natalie1986 mei 7 '09
Het lijkt mij ook heel tof! om jullie te ontmoeten!! Maar dan voornamelijk de actieve personen
Richie Richard
Richie Richard mei 14 '09
Schrijf mij er dan maar bij! ^^
Ik zal graag jullie willen ontmoeten.
Al gaat mijn grootste voorkeur naar AoD, ik ken haar gewoon veel langer.. (3 of 4 jaar?) En dan vraag je jezelf wel eens af hoe iemand in het echt is..
koenewoen
koenewoen mei 14 '09
Ja mij lijkt het ook heel leuk, jullie eens in levende lijve te zien!
Vroeg of laat zal dit wel gebeuren.
Fatna
Fatna mei 26 '09
ik ben toch al niet bekend om mijn subtiliteit dus ik kom met een lijstje van degene die ik graag in het echt zou willen zien


hans
angel of death
heidelroos
nims
karin
bellefleur

dit waren even de namen die bij me naar boven kwamen borrelen

de rest voel je niet beledigd, dit zijn nou eenmaal gewoon de mensen met wie het het meest babbel
Heidelroos
Heidelroos mei 26 '09
We houden gewoon een spiritueel weekend bij mijn zussie laugh
Fatna
Fatna mei 26 '09
alleen als er versgemaakte appeltaart is

tongue
Heidelroos
Heidelroos mei 26 '09
jaaaaaaaaaaaaaaaaa, die is er bij elke aanvang van het weekend, als ontvangst !! Wat toevallig ehehe..
Fatna
Fatna mei 26 '09
ja tuurlijk

zit je me nog een beetje lekker te maken ook, ga morgen ook appeltaart maken hoor
Heidelroos
Heidelroos mei 26 '09
Morgen?!!
VANAVOND!!

Anders komen er kruimels op de vloer ehehehe..
Fatna
Fatna mei 26 '09
morgen komt me man pas thuis en dan krijgt hij warme appeltaart, en die kruimels zuig ik weer heel snel op met mijn overmoeibare kruimeldief
Heidelroos
Heidelroos mei 26 '09
hm, onze honden zijn in dat geval de kruimeldieven wink
Emuca
Emuca mei 28 '09
Het lijkt mij vooral tof om een van jullie spontaan te ontmoeten... bijvoorbeeld in de trein... smile
Oh.. en als er iemand naar de Midzomer Fair gaat.. ik huppel daar rond met mijn vleugeltjes... die ik wel nog moet plakken.
Richie Richard
Richie Richard mei 28 '09
Ik moet dan een leeuwen staartje vinden >.<. Aangezien ik er zo uit zie als ik .. ja uitgetreden ben tongue
admin
admin jun 8 '09
Ik zou wel met een meeting mee gaan denk ik, alleen ben ik hier natuurlijk pas lid en ken ik jullie nog niet lang.

Alleen zou je denk ik een datum moeten prikken en dan gaan degene mee die mee willen/kunnen en de rest ontmoet je dan weer een andere keer. En dat combineren met een aktiviteit maakt het wel laagdrempeliger wink
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki