Loading...
nl

Kost fotolezen erg veel energie?

Eruan
Eruan mei 6 '09
kost fotolezen erg veel energie, en kan iedereen het leren?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '09
Het kost mij geen enkele energie, maar ik moet er wel voor in de juiste stemming zijn en de tijd ervoor hebben. Gemiddeld ben ik 10 minuten bezig met het opschrijven van wat ik doorkrijg. Ik denk dat niet iedereen het kan leren. Het is een kwestie van inzicht hebben in mensen. Netzoals dat niet iedereen kan schilderen, kan ook niet iedereen fotolezen.

Wel kun je het altijd proberen. Een goede oefening is de lezingen van anderen erbij te pakken, en dan zien of je die dingen ook in een foto kunt herkennen.
Maryssa
Maryssa mei 6 '09
Bij mij varieert het hoeveel energie het kost. Dat heeft er ook mee te maken met hoe open de persoon staat.

Soms moet ik de informatie echt eruit trekken, andere lezingen kan ik bijna niet stoppen met typen en gaat de informatie flow maar door.

Ik denk dat je het wel kunt leren. Een bepaalde gevoeligheid om energie op te pikken en geloven in je kunnen is er wel belangrijk bij. Je moet wel in jezelf geloven ander blokkeerd het, tenminste dat is bij mij zo.
De informatie komt vaak zo onopgemerkt binnen dat ik wel eens denk dat ik het verzin. En toch blijkt het dan te kloppen
Heidelroos
Heidelroos mei 6 '09
Het kost geen energie, behalve als ik griep heb smile
Verder steek ik er wel tijd in.. ik krijg vaak symbolen en totemdieren enzo door.. dus dan is het weer tijd investeren in opzoeken van informatie over dat beest of dat symbool..

Maar verder is het wel erg leuk om te doen!!
Mits ik tijd genoeg heb dus wink
Prada
Prada mei 6 '09
hey bij mij kost het ook niet veel energie. Wat al is gezegd ik moet er ook echt even voor gaan zitten en er de tijd voor nemen.. Omdat ik nog thuis woon is het vaak lastig voor mij om even een rustig tijdstip ervoor te zoeken, met herrie om me heen wordt ik nl. snel afgeleid!
admin
admin mei 6 '09
Mijn nieuwste msn vriendje zei tegen mij dat ik waarschijnlijk ook wel zou kunnen fotolezen, dus toen bekeek ik zijn foto eens. En idd er kwamen wat dingen in mij op (waarvan ik dacht: ik verzin ze) maar toen ik 1 dingetje heel voorzichtig terugkoppelde aan hem, bleek het te kloppen ook nog. Wordt dus oefenen voor mij, want ik vind het heel interessant.

Ik denk dat als je er voor open staat dat er dan vanzelf dingetjes in je hoofd komen, probeer het gewoon eens en wie weet.

Veel succes ermee smile
Eruan
Eruan mei 6 '09
Dankjullie wel.. smileIk ga eens kijken of er wat binnen kan komen wanneer ik alleen thuis ben, en alles even op nul kan zetten.. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki