Loading...
nl

Niet reageren op fotolezingen

Heidelroos
Heidelroos mei 10 '09
Origineel bericht van: NiMS
Ik lees meestal geen bekenden omdat je dan al veel te veel weet van die persoon. De kans dat je dan verteld wat je weet uit ervaring in plaats van wat je leest uit de foto is veel te groot. Ik ben dan niet meer onbevangen in mijn lezing vind ik.

Ik doe dat ook liever niet, want je bent gekleurd..
Hoe minder je weet.. hoe lekkerder de reading..

Hoewel de lessen, de diepste emotie omschrijven, pijnklachten of waarschuwingen geven.. is iets wat je zelfs niet weet bij bekenden van je.. Misschien toch een keertje gaan doen dan tongue
Heidelroos
Heidelroos mei 10 '09
Origineel bericht van: NiMS
Aangezien we hier de regel hebben, dat foto's van anderen, niet gelezen mogen worden, denk ik niet dat er snel beroemdheden zullen worden gelezen hier wink.

Ach, als ze toevallig anoniem hier rondwaren op Merudi of als ze vragen om een privacyreading.. why not..

Ik kijk geen SBS6 of lees de story niet.. ken heel weinig beroemdheden van karakter, van karma, van levensles, van euhm... klachten of andere 'geheimen' die ze in de story niet beschrijven.. wink
admin
admin mei 10 '09
Ah is Pam een bekende van jou Juul? wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 10 '09
Origineel bericht van: heidelroosje

Hoewel de lessen, de diepste emotie omschrijven, pijnklachten of waarschuwingen geven.. is iets wat je zelfs niet weet bij bekenden van je.. Misschien toch een keertje gaan doen dan tongue

Meestal weet ik dit ook al wel, omdat ik niet alleen foto's lees, maar ook mensen. Ik doe alleen niet zoveel met die informatie, om de relatie toch enigzins 3d te houden. Niet iedereen zit erop te wachten om hun binnenste bloot te leggen.
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420