Loading...
nl

Niet reageren op fotolezingen

admin
admin mei 6 '09
Mensen zijn niet allemaal zo'n tere plantjes.
je mag hen iets duidelijk maken.

Het gaat om wat ze eraan hebben, en dat is aan hen.
Het kan altijd zijn dat ze niet durven reageren,of er is een ander reden,en daar is begrip voor,

het is echter wel respectvol naar de fotolezer toe, dat men reageert , desnoods met een gewone simpele smiley

Het was tenslotte een wisselwerking tussen beiden.

Liefs,
Bellefleur
Prada
Prada mei 6 '09
idd,

vind het altijd fijn als ik iets trug hoor (zodat ik er zelf ook leering aan heb) maar als ik het niet krijg is dat jammer. Maar meestal heb ik dus vantevoren al gevoel daar over, weet wel dat de mensen daar dan iets aan heeft en het meestal even moet laten bezinken tot zichzelf
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '09
Ja ik vind het ook altijd erg prettig om terug te lezen. Ben dan toch vooral benieuwd wat er wel en niet klopt. Het is toch een soort van check "Kan ik het nog?" laugh.
Maryssa
Maryssa mei 6 '09
Hahaha dat heb ik ook na elke lezing dat gevoel van "kan ik het nog". Herkenbaar smile
gast
gast mei 7 '09
Vanwaar al die onzekerheid?
admin
admin mei 7 '09
Het is geen onzekerheid.

Ik vergelijk het fotolezen met Tarotleggingen.
Je "voelt" wat de kaarten zeggen over de persoon.
Daarin kan het zijn dat je je afvraagt "kan ik het nog"?
Het is immers een samenspel van allerlei factoren.
-je stemt je af op de persoon/foto en laat rondom je even los,
-je bent dan intuitief,sensitief, helder ziend, horend, enz..(op dat moment)
-je 'pakt' het beeld/geluid/indruk dat je voor je krijgt
-en vertaalt dat in woorden
-je geeft dat weer naar die persoon toe op een liefdevolle manier.

En hoe dan ook, het is goed dat het geen geroutineerd gedrag is,
Dat je je te resetten hebt voor en na.
En het is altijd anders hoe iemand op de informatie die je geeft, reageert.
Zo valt er altijd wel iets nieuws te ervaren, het is een "open" terein.

liefs,
Bellefleur
Heidelroos
Heidelroos mei 7 '09
Is geen onzekerheid joh....
Ook geen vraag naar bevestiging..

Ik zie soms mooie readings waar niet eens een kleine reactie op terug is gekomen..
Dat is een beetje hetzelfde als je voor iemand speciaal naar de stad rijdt, vijf kilometer verderop..
Je gaat een lief klein kadootje uitzoeken, speciaal voor die persoon uitgezocht..
En die persoon neemt het kadootje in ontvangst, zonder dat deze zegt wat ie ervan vindt.. of zonder dat ie zegt van, goh, wat fijn.. heb jij die moeite speciaal voor mij gedaan?

Zo werkt het ook met readen, het is een klein kadootje, iets liefs voor de medemens, zonder die medemens te kennen..
Heidelroos
Heidelroos mei 7 '09
Of krijgen we nu de vraag waarom we een 'dank je wel' willen hebben, omdat belangeloosheid centraal staat in de 'spirituele wereld' wink

Nou, dan maar meteen een antwoordje..

Als je fotoleest voor iemand die in levende lijven tegenover je zit, kan deze een tegen reactie geven..
Daarna komt ALTIJD vanzelf de kus en het dank je wel..
Waarom zou dat op internet niet kunnen?
gast
gast mei 7 '09
Het gaat er mij om dat het nu wordt gezien als; niet dankbaar, onbeleefd, geen reflexie, noem maar op. Er zijn ook andere redenen te bedenken dat mensen niet reageren. Voor het zelfde geldt is na jou reading hun computer stuk gegaan, of hebben ze een ongeluk gekregen of wat ook.
Heidelroos
Heidelroos mei 7 '09
Haha, nou zo cru wil ik het nou ook weer niet stellen !!..

Zelf denk ik dat mensen het vaak simpelweg vergeten dat zij die oproep hebben geplaatst, of hun inlog niet meer weten..

STUG blijf ik doorlezen bij degenen waar ik wat van binnenkrijg..ze lezen het ooit of nooit.. als het later komt, zal de tijd daar zijn..
Volledig vertrouwen hebben in wat nodig is, zal je toekomen..

Ik heb inderdaad wel eens meegemaakt dat iemand met een blinde darm was opgenomen in het ziekenhuis..
Die heeft ook een aantal daagjes niet gereageerd.. wink

Dus is een goede kritische noot van jou, lieve Gast..

Liefssssssss
gast
gast mei 8 '09
Even iets anders; hebben jullie je ook wel eens afgevraagd of degene die een foto aanbied om gelezen te worden ook degene is die op de foto staat. Ik heb bij een aantal al wel het gevoel gehad dat de combinatie niet klopte. Het kan ook zijn dat als die dan gelezen worden diegene er niet aan durft om er op te reageren want misschien vallen ze dan nog harder door de mand.
Het is maar een idee wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 9 '09
Ja ik probeer daar altijd wel scherp op te letten en ernaar te vragen als ik het niet vertrouw. Ik heb ook al een aantal keer een foto verwijdert omdat ik er al snel achterkwam dat het niet de persoon was, die de foto wilde laten lezen. Toch is het heel lastig om dat te achterhalen.
liesanne
liesanne mei 9 '09
Origineel bericht van: gast
Even iets anders; hebben jullie je ook wel eens afgevraagd of degene die een foto aanbied om gelezen te worden ook degene is die op de foto staat. Ik heb bij een aantal al wel het gevoel gehad dat de combinatie niet klopte.

Eerlijk toegegeven: dat was bij mijn foto het geval blushdus je gevoel klopt helemaal gast... wink

(hahaha ben een beetje melig....)
admin
admin mei 9 '09
Geen idee, ik ben niet zo'n voeler wat dat betreft.
Ik ben zo iemand die er met grote voeten intrapt.
gast
gast mei 9 '09
Haha, Liesanne, stouterd wink

Karin dat siert jou gewoon weer. Het zal dan ook niet zo snel in jou opkomen om dat te doen.
admin
admin mei 9 '09
Zouden ze het verschil zien dan tussen mij en ....Pamela Anderson..LOL
Eruan
Eruan mei 9 '09
Om even op karin te reageren, Zijn er wel eens lezers/-essen Die een foto van een bekend iemand lezen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 9 '09
Ik lees meestal geen bekenden omdat je dan al veel te veel weet van die persoon. De kans dat je dan verteld wat je weet uit ervaring in plaats van wat je leest uit de foto is veel te groot. Ik ben dan niet meer onbevangen in mijn lezing vind ik.
Eruan
Eruan mei 9 '09
Oke, dat kan ik begrijpen, maar ik bedoelde eigenlijk een beroemd iemand zoals P. Anderson, waarvan karin wel een foto wil doorlaten gaan als haar... wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 9 '09
Aangezien we hier de regel hebben, dat foto's van anderen, niet gelezen mogen worden, denk ik niet dat er snel beroemdheden zullen worden gelezen hier wink.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420