Loading...
nl

Mee beleven?

angelwing
angelwing mei 6 '09
Eerst moet ik vertellen dat ik de laatste weken erg moe en gespannen ben. Afgelopen zaterdag was ik mijn hond aan het borstelen. Ineens was het of ik door een mokerslag getroffen werd en moest heel erg aan iemand denken werd overspoeld door een heel verdrietig gevoel.Diegene waar ik aan moest denken is iemand die ik alleen ken van mailberichten na een kennismaking op een site. Wel is het zo dat hij mij veel verteld heeft over de zelfmoord van zijn vrouw 1,5 jaar geleden.'s Avonds laat heb ik hem gemaild en gevraagd of er die dag iets gebeurt was. Wat blijkt op het tijdstip dat ik 'getroffen' werd hoorde hij van de dood van een vriend van hem. De laatste tijd heb ik steeds vaker die gevoelens over anderen en eerlijk gezegd kan ik er juist nu niet goed om mee gaan. Kan dit komen dat als je zo moe bent hiervoor meer open staat?
Delen:
easydoor
easydoor mei 7 '09
Inderdaad! vertrouw op je innerlijke antwoorden. als je fysisch op een laag pitje staat is de geest het hoogst! RUSTEN DUS! Ons lichaam is de controleerder en creator in de realiteit. Je bent in je telepathische groei.Proficiat!
admin
admin mei 7 '09
Wat bijzonder. Vertrouw inderdaad op jezelf!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki