Loading...
nl

Zappa Foto lezen

zappa
zappa mei 6 '09
Wil iemand mijn foto lezen. Eerlijk gezged kan ik wel wat hulp/steun gebruiken. Kan iemand mij een richting geven waar ik die hulp/steun kan vinden.Mijn foto heb ik als Avatar geplaatst, eigenlijk ben ik niet zo thuis op computers.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 6 '09
Ik zie je foto nergens, maar je kan hier lezen hoe je een foto kunt plaatsen:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/14432/Lees_dit_eerst_Alles_over_foto.html#Post14432
Heidelroos
Heidelroos mei 6 '09
Als je een fotootje hebt, zou het wel makkelijk zijn.. smile
zappa
zappa mei 8 '09
Heidelrrosje,

Gelukt, gelukt eindelijk gelukt mijn foto staat in het merudi album heb ik het nu goed gedaan? Bedankt vast voor je reactie, Willem (zappa)
zappa
zappa mei 8 '09
Merudiaan,

Ook gemeld aan Heidelroosje, eindelijk is plaatsen van foto in het Merudi album gelukt. Hoop dat ik het nu goed heb gedaan. Bedankt vast voor je reactie, Willem (zappa)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 8 '09
Zie hier:
admin
admin mei 8 '09
Hoi Willem,

Ik heb nog niet zo vaak foto’s gelezen, maar hierbij mijn bevindingen.

Je hebt het gevoel alleen te staan in de maatschappij en niet begrepen te worden. Daarnaast heb je veel meegemaakt en ben je iemand, omdat hij het gevoel heeft niet begrepen te worden, tegen dingen aan gaat schoppen. Dit op oude waarden die je hebt meegekregen uit het verleden. Bekijk je eigen ideeen los van de oude wonden die meedraagt met betrekking tot de contacten zoals je ze in het verleden hebt ervaren.

Daarnaast ben je een krachtige persoonlijkheid en heb je een bepaalde trots. Je voelt je ook anders dan anderen. Sjamanisme vind ik bij je passen. Het “dierlijke” en “ruige” aspect in samenhang met de natuur. Daarnaast hang je aan dieren, omdat deze zonder verwachting en onvoorwaardelijk zijn.

Ik weet niet, maar misschien vond/vind je het gemakkelijk om naar de drank te grijpen om eenzaamheid te verdrijven, maar kijk verder en neem daadkrachtig je eigen leven in de hand. Oude denkbeelden die samenhangen met de moeilijkheden en het gevoel van eenzaamheid om aansluiting te vinden, moet je laten varen. Het verleden is geweest en vandaag is weer een nieuwe dag!

Je hebt een bepaalde kracht en daadkracht om de gevoelens die je in jezelf hebt om te zetten naar veranderingen ten goede voor de doelgroep waar jij affiniteit mee hebt. Misschien kun je helpen in een buurthuis met jongeren/mensen waarvan je de problemen herkend waar jij mee worstelt/geworsteld hebt.

Uilen en dromenvangers zie ik bij je. Bewuste en onbewuste affirmaties die inwerken op de geest, net zoals hypnose werken volgens mij goed bij jou. Ben je hiermee bezig om je oude gevoelens “op te schonen”?

Ben benieuwd wat je ervan vindt, hoor het graag van je !

Groeten,
Bart
Maryssa
Maryssa mei 8 '09
Eens even kijken naar je foto...

* Allereerst zie ik een persoon die meer "ziet" dan anderen. Je bent heel intuïtief onderlegd en doet de laatste tijd meer je best om er naar te luisteren. Mensen zeggen volgens mij ook tegen je dat je door ze heen lijkt te kijken.

* Volgens mij rook je behoorlijk, krijg een soort kuchje te horen.

* Pas op met alcohol; als je eenmaal begint is het moeilijk om te stoppen lijkt het

* Je bent zooooo moe op de foto. Lig jij zo veel wakker en te piekeren?

* Ik word steeds naar je hoofd getrokken aan jouw rechterkant bovenin. Heb je last van hoofdpijn?

* Ik krijg mn rechterheup en knieën te voelen.

* Je bent een denker, kunt goed alleen zijn met alles wat er voorbij komt in je hoofd.

* Muziek is belangrijk voor je. Ik zie je ook muziek afzetten omdat het je te veel raakt. Flashback naar eerder kun je soms niet goed handelen heeft met een relatie te maken. Heb jij een rode (elektrische / basgitaar?) ik weet het niet zeker maar ik denk dat er naast in een standaard in jouw kamer ook een akoestische gitaat staat. Je tokkelt graag wat op je gitaar terwijl je wat dagdroomt en nadenkt.

* Volgens mij woon je in een bovenwoning

* Zooo volgens mij ben je behoorlijk creatief; je kunt goed tekenen en experimenteert zo nu en dan ook voorzichtig met verf

* Als ik zo naar je kijk zie ik een soort grimmigheid; bitterheid in je foto. Het was behoorlijk zwaar maar je hebt een enorme overlevingsdrang.

* Ik krijg steeds in mn hoofd de zin "Mij krijgen ze niet kapot" Maar ook dat er een enorme muur staat naar mensen die je niet kent. Volgens mij heb je echt gedacht dat je nooit meer een relatie wilt omdat het je te veel pijn heeft gedaan die te verliezen. Terwijl je wel een mens bent die liefde echt nodig heeft en wilt delen in gevoel.

* Heb jij een ongeluk gehad? Volgens mij met de motor. Iets met je been / benen. (misschien die knieën of heup die ik eerder noemde)

* Aha...eet jij zo snel even wat tussendoor? Neem je niet zo de tijd om te eten en om eens een diner te maken voor jezelf met veel groente en gezonde dingen? Vitaminetekort komt in me op en laag ijzergehalte in je bloed. (ijzer zit bijvoorbeeld in rood vlees, kip, varken, verrijkt ontbijtgranen, zemelen, pompoenzaden, melasse, sojabonen, spinazie, kidneybonen, lima bonen, pruimensap, rijst, rozijnen en gedroogde pruimen ) Ik zie je echt even snel wat eten aan het aanrecht (je eet vaak te snel, kauwt niet genoeg waardoor je wat problemen krijgt met de spijsvertering / ontlasting) Je drinkt ook te weinig water volgens mij.

* Draag jij je haar ook wel eens in een staart? Ik heb het gevoel dat je je lekkerder voelt als je je haar zo draagt. Geen idee of je hier wat mee kunt.. soms worden de raarste dingen aan me doorgegeven van boven hihi

* Ik denk dat je het niet zo snel zult dragen op dit moment qua kleur maar lichtblauw en die kleur blauw tussen licht - en donkerblauw in dat staat je goed en past bij je

Nou Willem dat was wat ik heb doorgekregen. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.

Groetjes
Nymira
Nymira mei 8 '09
Hoi....

Wat ik voel is dat je na vele omzwervingen en in het donker te hebben gezeten je nu het verlangen voelt om je ziel te realiseren.....

je lichaam heeft veel te verduren gehad door de periode dat je van jezelf afgesneden bent geweest....verwaarlozing van jezelf wat wrsch. ook mede verergerd werd door drugsgebruik ? ...en je nog meer van jezelf was kwijtgeraakt en in het 'donker'belandde....
Heb je kinderen waar je het contact mee bent kwijtgeraakt ? maar nu herstellende is ?

Je verdoofde jezelf om de pijn en de eenzaamheid niet te hoeven voelen van vroeger hoe alles was gegaan...maar ook door je enorme gevoeligheid waar je niet zo goed mee kom kon gaan en je hier alleen in voelde staan...

Maar het licht van je ziel schijnt er nu doorheen...wat te zien is in je ogen...je hebt een sterk rechtvaardigheidsgevoel en de wrok die er lange tijd heeft gezeten is aan het veranderen naar vergevingsgezindheid....en ik zie een onbevangenheid en nieuwschierigheid , om te ontdekken dat er nog zoveel meer tussen hemel en aarde is , maar ook het verlangen terug te keren naar huis...het lijkt wel alsof je aan een tweede leven begint....! en dat is zo mooi om te zien.!

groetjes Nymira.
Heidelroos
Heidelroos mei 8 '09
Ha die Willem..

Ik zie (heb de reacties nog niet gelezen) Dat jij al heel wat readings hebt gekregen van Merudi..
Misschien handiger om het hier bij te laten..

Ik heb één vraagje..
Wát maakt het dat je op dit moment één of ander slecht nieuws helemaal niet kunt accepteren?
Het lijkt alsof je een slechtnieuwsbericht hebt gekregen..

Verder wil ik zeggen, dat als ik jouw hoofd zie, het voor mij moeilijk wordt, tranen te bedwingen.. dat heet empathiseren wink
Ik heb dat bij sommige mensen.. dus ook bij jou..

Afgesneden te zijn van het leven, van het lichaam..

Liefs van Heidel..
Mocht je toch nog een reading willen, hoor ik het wel..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki