Loading...
nl

vaccineren?

Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
eigenlijk is reiki dan heel goed om het te hebben..
heb je reiki 1 2 of 3 al?
admin
admin mei 3 '09
Ja, ik heb reiki 1, reiki 2, reiki 3A en reiki 3B. Die twee laatste maken het hele traject af, en ik ben dus reiki-master. smile

Ik kan dan ook andere mensen inwijden in reiki. Heb dat nog niet gedaan, want ik ben nog pas ruim 1 jaar reiki master. Maar in de toekomst ga ik zeker mensen inwijden.

Alleen Reiki 1 al geeft zo geweldig veel voordelen en mogelijkheden. Ook daarmee kan je bijv. al medicijnen behandelen tegen bijwerkingen.
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
Ja precies alleen best jammer dat je toch een beetje afhankelijk bent van tekens of hoe noem je die dingen.
Daarom gaat mijn gevoel toch eerder uit naar shamballa. Liefdesenergie!
Alleen al van reiki maak je al een hele groei door !!
koenewoen
koenewoen mei 3 '09
Ik weet niet of ik me al dan niet zou laten vaccineren.
Misschien is dit in België wel verplicht. Ik heb er geen enkel idee van.


Quote:
Ja precies alleen best jammer dat je toch een beetje afhankelijk bent van tekens of hoe noem je die dingen.


Bij reiki 1 komen er toch geen tekens aan te pas?
Of vergis ik mij nu?
admin
admin mei 3 '09
Koen, klopt. Bij reiki 1 maak je nog geen kennis met de symbolen. Wel in reiki 2 en 3.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 3 '09
Origineel bericht van: Hans
Ik zou de vaccinatie wel nemen. Maar ik besef dat elke vaccinatie een zekere nadelige invloed heeft. Via reiki kan in ieder een deel van de nadelige effecten teniet worden gedaan. Dat geldt ook voor de bijwerkingen van medicijnen. Daarom vertrouw ik op de vaccinatie plus de zuivering via reiki.
Waarom zou je de vaccinatie nemen als je reiki kan toepassen? Is het niet veel handiger om je te vaccineren met Reiki, zodat je het helemaal niet krijgt? Ik vindt dit een beetje gek dat je medicijnen behandelt met reiki, tegen de bijwerkingen, maar niet gewoon de reiki gebruikt voor, voorkoming.
admin
admin mei 4 '09
Reiki heb ik pas de laatste jaren. Ik heb 25 jaar geleden bij bezoek aan het buitenland tuberculose overgehouden. Dat was minder fijn. frown

Mss is reiki idd voldoende. Ik zal tzt nog eens vaststellen wat het beste bij me past.
gast
gast mei 4 '09
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki