Loading...
nl

toeval?

linda18
linda18 apr 28 '09
Mijn moeder en stiefvader zijn gescheiden toen ik 12 was ongeveer. Mijn stiefvader heeft me opgevoed dus ik zie hem als mijn eigen vader. Op het moment dat mijn moeder en stiefvader ruzie kregen, was haar vriend waarmee ze nu gaat ook aanwezig. Toen mijn moeder en stiefvader ruzie maakten, zag ik ineens een man in een boxer de trap op lopen. Dwars door het traphekje ging hij. Alleen ik zag het.
Die avond pakte mijn stiefvader zijn belangrijke spullen en is hij nooit meer echt terug gekomen.
Mijn moeder is daarna nooit meer zonder die nieuwe vriend geweest. In het begin leek deze heel aardig. Maar na 2 maanden ongeveer bleek dat hij agressief is als hij gedronken heeft.

Op een gegeven moment kreeg ik in de gaten dat ik me de hele dag zenuwachtig voel als hun savonds ruzie krijgen. Nu woon ik niet meer thuis maar heb ik het nog steeds.
Ik heb het idee dat er een demoon of iets in hem schuilt.
Ik heb ook vaak het gevoel dat ik bepaalde dingen al eens eerder heb meegemaakt of ergens al eens ben geweest.

Zijn al deze dingen toeval?
Delen:
Richie Richard
Richie Richard apr 29 '09
Niet allemaal, een demoon is ver gezocht. Mijn biologische vader is ook ernstig agressief als hij gedronken heeft, en dat is hij altijd, dronken. Die man in een boxer is eigenaardig. Het is wel zo, dat je spirituele deurtjes zeg maar, open gaan als er iets gebeurt waar veel emotionele waarde aan zit. Zodra je iets mee maakt.. Neem je daar informatie van op, daarmee krijg je ervaring.

Het laatste, de Dejavu verschijningen, heb ik ook erg vaak. Dit kan zijn dat het gewoon weg voorspelbaar was. Of dat je het aan zag komen, of misschien zelfs een (gedeelte) ziener bent.

Maar alsnog, een demoon is erg ver gezocht. Ik hoef zelf niet gedronken te hebben om ernstig agressief te zijn. Het is ook vaak iets wat je aan geleerd is.

Goeie voorbeeld is de vader van een vriend van mij. Deze vader is erg agressief, althans dat was hij. Vroeger, is hij altijd slecht behandeld door zijn vader. Hij weet eigenlijk niet beter. Zo doende past hij dit nu ook toe tot zijn eigen zoon. Hij is wel zo goed geweest om een psychiater in te schakelen. Je zou eens moeten verdiepen in hem zelf, voor dat je conclusies trekt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 29 '09
Ik denk ook niet dat die nieuwe vriend van je moeder bezeten is door een demoon. Sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo "ver" met hun verstandelijk welzijn. Uit alles wat ik tot nu toe van je heb gezien hier, is het al duidelijk dat jij je moeder en vriend, geestelijk al enorm ver voorbij bent. Jammer voor hun, maar gelukkig voor jou. Het is tijd om je energie en aandacht echt op jezelf te richten, en je te beseffen dat het in sommige mensen gewoon niet aanwezig is. Hoe hard je er ook je best voor doet.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki