* Ik heb even wat moeite met contact maken..ben jij zo gesloten van karakter?
Ik ben best gesloten.
* Volgens mij heb je behoorlijk wat temperament; beetje opvliegerig soms. Rebels dat past ook wel bij je. Je wilt lekker je eigen gangetje gaan zonder "gezeur" van je omgeving.
Dit klopt echt helemaal. Ik kan soms heel erg druk en wild zijn. Ik doe graag me eigen ding zolang er mensen om mij heen niet teveel zeuren.
* Er zit een soort van boosheid in je maar tegelijkertijd ook angst om gekwetst te worden. Jij bent een beetje een type die iemand anders kwetst voordat jij gekwetst zou kunnen worden door die betreffende persoon. Jij deelt de eerst klap uit zullen we maar zeggen..
Dit klopt ook helemaal. Ik hoor vaak van mensen dat ik wel is dingen deruit gooi naar mensen die behoorlijk kwetsend zijn. En voor mijn weten komt dit inderdaad omdat ik bang ben zelf gekwets te worden
* Vijver met vissen...een sloot kan ook, tja hoe moet ik dat nou duiden? Heb je daar iets mee?
Opzich heb ik niks met vissen
* Oei ...je stoort je snel aan mensen om je heen. Heeft misschien te maken met dat je volgens mij niet helemaal lekker in je vel zit op de foto. (niets ernstigs hoor gewoon het off day gevoel)
Kan zijn, maar ik heb daar de laaste tijd wel vaker last van. Dat ik me heel erg stoor aan mensen en liever gewoon niks met ze te maken wil hebben.
* Verleiding. Ja je bent wel een verleidster, een flirt, je vindt het spel leuk. Mannen krijgen wel eens het idee dat je hen leuk vindt terwijl je eigenlijk alleen maar het spel speelt.
Ik spel geen. Ik ben wel gewoon mezelf. Maar laaste tijd heb ik wel veel mensen om me heen die dan vertellen dat ze me leuk vinden zonder dat ik echt iets gedaan heb.
* Je bindt je niet zo snel wilt vrij zijn. Dat is ook een belangrijke bij jou VRIJHEID.
Ik kan me wel snel binden maar niet bij iedereen. Ik ben heel erg van me eige vrijheid die ik graag wil hebben.
* Onzekerheid. Wie ben je en wat wil je daarvan laten zien aan de buitenwereld en wat houd je voor jezelf? Daar ben je over aan het nadenken
Dit klopt ook zeker. Ik ben altijd al onzeker geweest. En ik weet ook nooit wat ik andere mensen van mezelf moet laten zien.
* Heb jij een kat? Ik zie je er echt mee knuffelen en mee door het huis lopen
Nee ik heb geen. Me tante heeft er vroeger wel 1 gehad. En daar was ik dan ook echt dol op. Misschien dat, dat het is.
* Eens kijken naar je gezondheid....ik krijg niet echt iets bijzonders door. Je bent volgens mij wel gezond, alleen best wel moe zo nu en dan en je lijf voorbij lopen. Toch doorgaan terwijl je moe bent dat doe je geregeld volgens mij.
Ja ik ben vaak heel moe. Maar ga dan toch gewoon veder met mijn eigen dingen. Dit gebeurd dan ook redelijk vaak.
* Ik heb het idee dat je veel donkere kleding draagt Is dat zo? Roze past bij je het maakt je wat zachter op de 1 of andere manier denk ik bij jou ook aan een rozenkwarts armbandje. Het zou bij je passen. Rozenkwarts is bij uitstek de steen van het hart en de liefde. De steen werkt sterk in op het hartchakra en opent het hart om liefde te ontvangen en om liefde te geven. De steen trekt harmonieuze liefdes- en vriendschappelijke relaties aan en bevordert ook eigenliefde en zelfacceptatie. Rozenkwarts heeft een milde, zachte werking en werkt kalmerend bij verdriet en trauma’s en bevordert empathie, openheid en behulpzaamheid. De steen maakt ontvankelijkheid voor alle soorten schoonheid en stimuleert creativiteit en fantasie.
Ik draag heel vaak donkere kleding. Dit is nu wat minder aan het worden ik koop nu al sneller iets in een andere kleur. Terwijl een donkere kleur me toch wat meer aantrekt.