heej prada,,
bedankt voor het lezen,, je hebt het goed gedaan hoor!
Hier de antwoorden;)
Het is een rustig beestje. En heeft zeker een eigen willetje, volgens mij luisterd ze ook niet echt naar iemand..
Rustig is ze zeker,, af en toe een speelkwartiertje. Eigen willetje heeft ze soms ook wel, maar luisteren doet ze juist heel goed. Als ik haar naam roep staat ze meteen achter me:)
Ze doet lekker waar ze zin in heeft (weet niet of het vrouwtje of mannetje is, maar krijg ze door dus denk vrouwtje maar weet t niet 100% zeker)
Meestal gaat ze een beetje haar eigen gang, en idd het is een vrouwtje;)
Volgens mij is ze ook best lui het liefst ligt ze de hele dag lekker ergens in het zonnetje, en ze wil ook lekker verwend worden. Ze gaat niet vaak spelen.
Zodra ze een paar zonnestralen ziet smorgens ploft ze meteen met haar dikke kont neer zodat ze lekker in de zon kan slapen haha:P
Als ik bijvoorbeeld thuis komt, staat ze me bij de deur op te wachten en rent ze meteen naar het bed toe om aandacht te kunnen krijgen haha. Daar geniet ze dan ook erg van. Spelen doet ze idd niet vaak, maar vind ze wel leuk op zn tijd.
Denk ook dat ze lekker verwend wordt bij jullie thuis en ook is ze kieskeurig qua eten betreft eet ze ook niet alles!
Verwennen proberen we zo veel mogelijk te doen. savonds leg ik altijd met der in bed te kroelen haha. Met eten is ze idd kieskeurig. Toen ik der net kreeg heb ik letterlijk alle merken voer geprobeert, omdat ik niet zon voorstander ben van whiskas. Op de een of andere manier had ik daar geen goed gevoel bij en terecht want ze kreeg er blaasgruis van. Maar ze at niks behalve whiskas. Nu ze die blaasgruis heeft/had heeft ze speciaal voer en dat vind ze echt verschrikkelijk denk ik.
Is ze het enige huisdier/kat bij jullie thuis? Krijg een beetje een eenzaam gevoel, maar van de andere kant vindt ze dat ook fijn dat ze lekker rustig kan doen wat ze wilt en niet wordt afgeleid..
Denk ook dat wanneer ze aandacht van iemand vraagt dit dan ook echt waardeerd en even nodig heeft..
Ik kreeg haar toen ze 1 jaartje was ( ze word nu in augustus 3). Ze woonde bij een oud vrouwtje die nog 5 andere katten had. ze moest dus alles delen en sommige katten werden ook van de kattenbak verjaagd, weet niet of zij dat ook was. Wij hebben geen andere huisdieren en in het begin had ik het idee dat ze dit heerlijk vond. Nu heb ik idd het idee dat ze een beetje eenzaam is, omdat wij tot een uur of 4 weg zijn van huis. Daarom hebben we besloten een kitten erbij te nemen en als het goed is komt deze begin Juli:D Hoop dat het goed gaat samen en ze dan minder eenzaam zal zijn.
Als we der aaien gaat ze meteen op der buik liggen haha. Ik kan dan wel een uur blijven aaien maar ze blijft ervan genieten:D
Nou prada dit waren een beetje de antwoorden. Ik vind dat je het heel goed gedaan heb en ben nu wat zekerder van mijn keuze met betrekking tot een kitten erbij nemen:D
Groetjes Linda