Loading...
nl

linda18 wie wilt er mijn foto lezen???

linda18
linda18 apr 25 '09
Is er iemand die mijn foto wilt lezen?
Ik ben hier erg benieuwd naar
Groetjes Linda

[img:center]http://liin-daa18.hyves.nl/album/27675486/Linda/PiSQeLcP/fotos/531866150/0/jpnF/[/img]
Delen:
Richie Richard
Richie Richard apr 25 '09
We kunnen niets zien? Profiel niet voor iedereen beschikbaar wink
Heidelroos
Heidelroos apr 25 '09
Welke van deze twee meiden ben je?
(de rechtste vertelde me het meest wink)

Maar als jij een fotootje van jezelf alleen hebt, is het prettiger lezen..
Heidelroos
Heidelroos apr 25 '09
linda18
linda18 apr 25 '09
ik ben de linker (blonde)
De rechter is mijn allerbeste vriendin die ook in dit soort dingen gelooft enzo
maar ik zal ff mijn hyves open gooien;)

groetjes
linda18
linda18 apr 25 '09
het lukt me niet om mijn foto hier te zetten:S
Maryssa
Maryssa apr 25 '09
Ik zal eens kijken Linda wat ik uit je foto kan halen....

* Je bent een vrij rustig persoon; bescheiden maar ook gesloten. Je probeert niet te veel op te vallen. Je bent vrij dromerig en gevoelig van aard.

* Hou jij zo van bloemen?

* Als ik zo naar je kijk op de foto heb ik het gevoel dat je elk moment in tranen kunt uitbarsten. Was je zo verdietig ten tijde van de foto? Het heeft volgens mij iets met de liefde te maken.

* Het zinnetje "Je hebt me verraden" komt in me op. Voel jij je verraden?

* Veel dingen zeg je niet. Uit angst om iemand te kwetsen? Het stapelt zich op in jou. Probeer dingen die je dwars zitten toch eruit te gooien; zoek er een vorm voor die de lading dekt en toch bij je past. Het is moeilijk maar anders blijf jij er mee zitten en heb je er echt last van.

* Ik krijg ineens het gevoel bij jou dat je overal om je heen kijkt. Alsof je niets wilt missen maar ook een stukje angst krijg ik daarbij te voelen. Je bent op je hoede. Ik krijg niet helemaal duidelijk waarvoor of voor wie.

* Ik weet niet of je er wat mee kan hoor, maar ik krijg een schommel te zien. Hebben jullie een schommel in de tuin of in de buurt? Ik zie je echt een beetje dagdromen en zachtjes schommelen en soms ook kletsen met vriendinnen ondertussen.

* Sporten eens kijken...streetdance plopt er op in mn hoofd. Doe je dat al? Ik denk trouwens dat je goed kunt dansen, ritmegevoel hebt.

* Ik krijg een beetje het gevoel dat je best wel eens "los" mag. Doe eens gek, ga eens zingen, dansen etc doe eens iets wat je normaal niet doet, spring eens uit de vorm waar jij jezelf in perst en waarvan je denkt dat men het zo verwacht van jou. Doe eens iets onverwachts en verbaas je over wat dat in jou losmaakt. En niet te vergeten hoe de omgeving dan met je omgaat.

* Je bent een melancholisch type; kunt echt terugdenken aan hoe het was. Je bent soms wat zwaar op de hand.

* Muziek luisteren op je kamer doe je graag en volgens mij ben je ook iemand die een dagboek bijhoudt schrijft.

* Ik probeer te voelen of je werkt of nog op school zit....Ik dnek dat je nog een opleiding volgt. Welke richting krijg ik niet door. Volgens mij ben je niet zo goed in de exacte vakken. Het interesseert je niet en dan blijft het bij jou gewoon niet hangen.

* Qua gezondheid krijg ik niet echt wat te voelen; behalve dan een soort brok in mn keel, alsof er wat zit (zit er niet letterlijk hoor) maar heeft met zeggen waar het op staat te maken.

Ik vind je een lief persoon met hart voor anderen en zorgzaam ook. Draag jij wel eens turquoise qua kleur? Ik denk dat je je heel lekker voelt in kleding in het turquoise. Komt bij dat blauw ook de kleur is van je keelchakra wat je weer kan helpen met jezelf uiten. Wit past ook goed bij je.

Nou Linda, dat was wat ik kon lezen voor je. Laat maar weten wat er klopt en zeg het gerust als er iets niet juist is.
linda18
linda18 apr 26 '09
* Je bent een vrij rustig persoon; bescheiden maar ook gesloten. Je probeert niet te veel op te vallen. Je bent vrij dromerig en gevoelig van aard.

Klopt helemaal. Ik hou me graag op de achtergrond. Heb gewoon geen zin om druk te doen ofzo haha. Dromen doe ik vaak en gevoelig ben ik ook, ookal zou ik soms willen van niet.

* Hou jij zo van bloemen?

Bloemen vind ik wel iets hebben. Iets vrolijks denk ik. Ik wil van de zomer leuke plantjes op mijn balkon zetten, we zijn net hierheen verhuisd namelijk.

* Als ik zo naar je kijk op de foto heb ik het gevoel dat je elk moment in tranen kunt uitbarsten. Was je zo verdietig ten tijde van de foto? Het heeft volgens mij iets met de liefde te maken.

Ik heb al 4 jaar een relatie maar de laatste tijd gaat het niet zo lekker. Komt ook door de verbouwing van ons huis enz. Ook heb ik momenteel niet zo goed contact met mijn moeder.

* Het zinnetje "Je hebt me verraden" komt in me op. Voel jij je verraden?

Ik denk dat deze ook over mijn moeder gaat. Mijn moeder ging scheiden van mijn stiefvader en kreeg een nieuwe vriend. Elke keer als ik ruzie met hem krijg kiest ze zijn kant. Vandaar dat ik me verraden voel denk.

* Veel dingen zeg je niet. Uit angst om iemand te kwetsen? Het stapelt zich op in jou. Probeer dingen die je dwars zitten toch eruit te gooien; zoek er een vorm voor die de lading dekt en toch bij je past. Het is moeilijk maar anders blijf jij er mee zitten en heb je er echt last van.

In mijn relatie zeg ik de meeste dingen wel, maar tegen vreemden niet echt. Ben idd bang dat ik andere mensen kwets en denk altijd na over wat ik zeg.

* Ik krijg ineens het gevoel bij jou dat je overal om je heen kijkt. Alsof je niets wilt missen maar ook een stukje angst krijg ik daarbij te voelen. Je bent op je hoede. Ik krijg niet helemaal duidelijk waarvoor of voor wie.

Ik weet idd graag alles maar ben bang dat ik op de een of andere manier de schuld ergens van krijg. tegenwoordig let ik ook heel erg op wat ik zeg tegen wie.

* Ik weet niet of je er wat mee kan hoor, maar ik krijg een schommel te zien. Hebben jullie een schommel in de tuin of in de buurt? Ik zie je echt een beetje dagdromen en zachtjes schommelen en soms ook kletsen met vriendinnen ondertussen.

Vroeger kwam ik wel eens in de speeltuin bij ons een straat achter met meisjes uit de buurt. Dan praatten we idd wel eens over dingen. Misschien dat het daarmee te maken heeft?

* Sporten eens kijken...streetdance plopt er op in mn hoofd. Doe je dat al? Ik denk trouwens dat je goed kunt dansen, ritmegevoel hebt.

Mijn moeder zei vroeger altijd al dat ik een goed gevoel voor ritme heb. Ik zit niet op een sport maar wil over dat streetdance wel eens nadenken haha.

* Ik krijg een beetje het gevoel dat je best wel eens "los" mag. Doe eens gek, ga eens zingen, dansen etc doe eens iets wat je normaal niet doet, spring eens uit de vorm waar jij jezelf in perst en waarvan je denkt dat men het zo verwacht van jou. Doe eens iets onverwachts en verbaas je over wat dat in jou losmaakt. En niet te vergeten hoe de omgeving dan met je omgaat.

Losgaan doe ik niet echt nee. Ik ga weinig uit en als ik ga dans ik niet bang om voor gek te staan ofzo. Zit tussen me oren denk ik. Kan ik wel eens wat aan veranderen ja.

* Je bent een melancholisch type; kunt echt terugdenken aan hoe het was. Je bent soms wat zwaar op de hand.

Ik denk vaak terug aan hoe het vroeger was. Toen ik klein was en me nergens zorgen over hoefde te maken. En toen we nog een gezinnetje waren.

* Muziek luisteren op je kamer doe je graag en volgens mij ben je ook iemand die een dagboek bijhoudt schrijft.

Muziek luisteren in mijn eentje doe ik graag. Een dagboek hou ik niet bij omdat ik het simpelweg vergeet!

* Ik probeer te voelen of je werkt of nog op school zit....Ik dnek dat je nog een opleiding volgt. Welke richting krijg ik niet door. Volgens mij ben je niet zo goed in de exacte vakken. Het interesseert je niet en dan blijft het bij jou gewoon niet hangen.

Ik volg een opleiding voor helpende. Hierbij loop ik stage in een verzorgingshuis en heb pas geleden een oproepkrachten contract gehad voor een half jaar. Als ik goed ben in een vak wil ik er moeite voor doen maar anders gooi ik mijn pet ernaar.

* Qua gezondheid krijg ik niet echt wat te voelen; behalve dan een soort brok in mn keel, alsof er wat zit (zit er niet letterlijk hoor) maar heeft met zeggen waar het op staat te maken.

Die brok kan wel kloppen. Heeft denk ik ook te maken met mijn relatie. Ik ben het een beetje zat en zou het liefste een eigen huisje hebben zonder gezeur enzo.
Kan ook te maken hebben met mijn hoestje die ik al een paar maanden heb. Het is een diep hoestje waarbij ik pijn op mijn borst krijg. Geen idee wat het is, zal wel een keertje over gaan.

Ik vind je een lief persoon met hart voor anderen en zorgzaam ook. Draag jij wel eens turquoise qua kleur? Ik denk dat je je heel lekker voelt in kleding in het turquoise. Komt bij dat blauw ook de kleur is van je keelchakra wat je weer kan helpen met jezelf uiten. Wit past ook goed bij je.

De meeste mensen vinden mij idd lief en ik ben ook altijd zorgzaam voor anderen.
In Turqoise voel ik me idd goed op de een of andere manier. In andere kleuren twijfel ik nog wel eens.

Nou Linda, dat was wat ik kon lezen voor je. Laat maar weten wat er klopt en zeg het gerust als er iets niet juist is.

Hartstikke bedankt voor het lezen van mijn foto. Ik vond het heel interesant en indrukwekkend gewoon. Op een paar kleine puntjes na klopte alles gewoon!
Dankjewel xxxx Linda
Maryssa
Maryssa apr 26 '09
Hallo Linda,

De lezing is graag voor je gedaan. Fijn dat het aardig klopt. Dat is niet makkelijk voor je nu; je relatie en het contact met je moeder ik hoop dat het snel wat beter gaat. Volg je hart zou ik zeggen.

Als je al een paar maanden hoest met pijn op je borst..toch maar even langs de huisarts hoor. Is denk ik wel fijn om dat hoestje niet meer te hebben toch? Je lijf is belangrijk en moet je goed voor zorgen.

Sterkte met alles en wie weet wat andere foto lezers hier voor je kunnen lezen uit je foto.

Liefs en een zonnestraal jouw kant op
linda18
linda18 apr 27 '09
en nog een vraagje namens mijn vriendin:
ZOuden jullie ook iets over haar kunnen vertellen?
Zij is de rechter persoon op de foto;)
Alvast bedankt!
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 27 '09
Zie http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/52341/Re_Wie_zou_er_mijn_foto_willen.html#Post52341 mocht de foto het doen. Graag in dit topic alleen de lezing van linda bespreken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 27 '09
Dit is dus de foto die ze zelf aangeeft:
linda18
linda18 apr 28 '09
Trouwens,,
Ik bedacht me gister ineens over dat schommelen
ik zat vroeger altijd met die beste vriendin in een speeltuintje op haar volkstuinvereniging
En dan droomden en praten we altijd over van alles enzoo
ik denk eerder dat dat het is;)

Groetjes
Maryssa
Maryssa apr 28 '09
Dat zou het kunnen zijn, ik zag een schommel waarbij het zitgedeelte van hout was.
linda18
linda18 apr 28 '09
ja klopt helemaal
en daarachter waren meteen bosjes
linda18
linda18 mei 1 '09
is er nog iemand die een poging wil wagen tongue
Heidelroos
Heidelroos mei 1 '09
Heb je het gevoel dat niet alles gezegd is dan?
Of heb je een onbedwingbare nieuwsgierigheid.. smile
Prada
Prada mei 1 '09
Hey Linda,,

Ik wil ook graag je foto lezen. Ik heb nog niks gelezen van wat andere hebben geschreven nadat ze je foto hebben gelezen.

Dus ben ik niet bevooroordeeld. Als je iets niet duidelijk is ofzo dan vraag je maar wat ik er mee bedoel (vindt het nog steeds lastig om mijn gevoelens bij een foto om te zetten in duidelijke taal)

Ik zou ook graag willen weten wat je van de lezing vondt en of er punten zijn die niet of minder kloppen.

Hier de lezing:

wat me het eerste opvalt is een tikkeltje arrogantie, van nature ben je zo helemaal niet. Maar naar onbekende kun je zo wel overkomen.

Je bent een lief meisje je zult nooit iemand opzettelijk kwetsen. Je bent erg gehecht aan familie/vrienden en zou ook niet snel zonder kunnen/willen.
Je bent erg rustig, verteld niet veel over jezelf heb ik het gevoel.

Je bent makkelijk in de omgang, niet eigenwijs ofzo. Maar je zult wel opkomen voor je zelf of geliefde van je. Je laat niet zomaar over je heen lopen zeker niet door vreemden. Als je een "conflict" hebt met een geliefd persoon van je, doe je al snel water bij de wijn om zo snel mogelijk het conflict te sussen.. want je houdt niet van ruzie maken.

Je bent erg positief ingesteld, ziet ook vaak de slechtere dingen "over het hoofd" of stelt die wat meer naar de achtergrond.

Je kunt al heel vrolijke worden van kleine dingen om je heen.. Bijvoorbeeld mooie lekker ruikende bloemen in de tuin, of iemand die iets liefs over je zegt. Of een tekening van een klein zusje/nichtje bijvoorbeeld (noem zomaar wat dingen)

Volgens mij ben je ook erg goed in leren, je pikt dingen snel op.
Ook van alles wat er om je heen gebeurt. Je houdt alles (misschien onbewust) goed in de gaten, en pikt van bijv. gesprekken veel op ookal luister je mss niet eens goed mee..

dit was mijn lezing ik hoor graag wat je ervan vondt.
linda18
linda18 mei 1 '09
allebei heidelroosje laugh
linda18
linda18 mei 1 '09
Prada, weer bedankt voor het lezen van mijn foto:D
Hij klopt helemaal, je hebt niets verkeerd gezegt.
Toch zal ik nog ff op elke vraag antwoorden:

wat me het eerste opvalt is een tikkeltje arrogantie, van nature ben je zo helemaal niet. Maar naar onbekende kun je zo wel overkomen.

Ik hoor veel mensen zeggen dat ik in eerste instantie arrogant over kom. Maar als ze me dan beter leren kennen vinden ze me totaal niet arrogant. Ik denk dat ik dit doe om mezelf niet bloot te geven ofzo:S

Je bent een lief meisje je zult nooit iemand opzettelijk kwetsen. Je bent erg gehecht aan familie/vrienden en zou ook niet snel zonder kunnen/willen.
Je bent erg rustig, verteld niet veel over jezelf heb ik het gevoel.

Familie en vrienden zijn er belangrijk voor me. Verder ben ik meer een luisteraar dan een verteller.

Je bent makkelijk in de omgang, niet eigenwijs ofzo. Maar je zult wel opkomen voor je zelf of geliefde van je. Je laat niet zomaar over je heen lopen zeker niet door vreemden. Als je een "conflict" hebt met een geliefd persoon van je, doe je al snel water bij de wijn om zo snel mogelijk het conflict te sussen.. want je houdt niet van ruzie maken.

Ik vind in principe alles wel goed,, maar heb wel me grenzen. Ik zeg het zeker wel als me iets niet lekker zit en heb wel me mondje bij me:P Ik wil al snel een ruzie bijleggen idd, maar als iemand me veel pijn heeft gedaan is het voor mij ook meteen klaar.

Je bent erg positief ingesteld, ziet ook vaak de slechtere dingen "over het hoofd" of stelt die wat meer naar de achtergrond.

Ik ben zeker positief ingesteld. Doordat ik de negatieven dingen wegstop kan ik nog wel eens in de problemen komen blush

Je kunt al heel vrolijke worden van kleine dingen om je heen.. Bijvoorbeeld mooie lekker ruikende bloemen in de tuin, of iemand die iets liefs over je zegt. Of een tekening van een klein zusje/nichtje bijvoorbeeld (noem zomaar wat dingen)

Klopt precies, niks aan toe te voegen:)

Volgens mij ben je ook erg goed in leren, je pikt dingen snel op.
Ook van alles wat er om je heen gebeurt. Je houdt alles (misschien onbewust) goed in de gaten, en pikt van bijv. gesprekken veel op ookal luister je mss niet eens goed mee..

Ik kwam met HAVO/ ATHENEUM niveau van school af dus heb geen problemen met leren haha. Ook nieuwe dingen leer ik wel snel volgens mij:P Ik houd ook alles in de gaten ja,, altijd handig sommige informatie winkhaha.

Bedankt weer voor je lezing:D Ik vind het toch weer verassend dat er totaal andere dingen uit gekomen zijn:D
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420