Prada, weer bedankt voor het lezen van mijn foto:D
Hij klopt helemaal, je hebt niets verkeerd gezegt.
Toch zal ik nog ff op elke vraag antwoorden:
wat me het eerste opvalt is een tikkeltje arrogantie, van nature ben je zo helemaal niet. Maar naar onbekende kun je zo wel overkomen.
Ik hoor veel mensen zeggen dat ik in eerste instantie arrogant over kom. Maar als ze me dan beter leren kennen vinden ze me totaal niet arrogant. Ik denk dat ik dit doe om mezelf niet bloot te geven ofzo:S
Je bent een lief meisje je zult nooit iemand opzettelijk kwetsen. Je bent erg gehecht aan familie/vrienden en zou ook niet snel zonder kunnen/willen.
Je bent erg rustig, verteld niet veel over jezelf heb ik het gevoel.
Familie en vrienden zijn er belangrijk voor me. Verder ben ik meer een luisteraar dan een verteller.
Je bent makkelijk in de omgang, niet eigenwijs ofzo. Maar je zult wel opkomen voor je zelf of geliefde van je. Je laat niet zomaar over je heen lopen zeker niet door vreemden. Als je een "conflict" hebt met een geliefd persoon van je, doe je al snel water bij de wijn om zo snel mogelijk het conflict te sussen.. want je houdt niet van ruzie maken.
Ik vind in principe alles wel goed,, maar heb wel me grenzen. Ik zeg het zeker wel als me iets niet lekker zit en heb wel me mondje bij me:P Ik wil al snel een ruzie bijleggen idd, maar als iemand me veel pijn heeft gedaan is het voor mij ook meteen klaar.
Je bent erg positief ingesteld, ziet ook vaak de slechtere dingen "over het hoofd" of stelt die wat meer naar de achtergrond.
Ik ben zeker positief ingesteld. Doordat ik de negatieven dingen wegstop kan ik nog wel eens in de problemen komen
Je kunt al heel vrolijke worden van kleine dingen om je heen.. Bijvoorbeeld mooie lekker ruikende bloemen in de tuin, of iemand die iets liefs over je zegt. Of een tekening van een klein zusje/nichtje bijvoorbeeld (noem zomaar wat dingen)
Klopt precies, niks aan toe te voegen:)
Volgens mij ben je ook erg goed in leren, je pikt dingen snel op.
Ook van alles wat er om je heen gebeurt. Je houdt alles (misschien onbewust) goed in de gaten, en pikt van bijv. gesprekken veel op ookal luister je mss niet eens goed mee..
Ik kwam met HAVO/ ATHENEUM niveau van school af dus heb geen problemen met leren haha. Ook nieuwe dingen leer ik wel snel volgens mij:P Ik houd ook alles in de gaten ja,, altijd handig sommige informatie
haha.
Bedankt weer voor je lezing:D Ik vind het toch weer verassend dat er totaal andere dingen uit gekomen zijn:D