Loading...
nl

Droom 25-4-2009

Richie Richard
Richie Richard apr 25 '09
Wat ik denk wat de mogelijkheden zijn:
Wishfull Thinking of een Voorspelbare en dan nogwel Lucide droom.

Deze droom is eigenlijk erg persoonlijk.. Achteraf heb ik een half uur gehuild..

Mijn droom.

Het is een vroege zomer of een late lente. Het is redelijk warm. Ik heb schijnbaar al vakantie. Ik loop naar de schuur met een TomTom in mijn hand, en tape deze vast aan de dashboard van mijn scooter. Ik voer in: Zeewolde, Lelyweg. En ik haal de snelwegen er uit. Ondertussen heb ik mijn scooter start klaar gemaakt en mijn helm e.d. aan gedaan. Ik rij naar mijn bestemming. Dit ging makkelijk en erg snel. Waarschijnlijk omdat het een droom was. Enfin. Eenmaal daar. Loop ik naar een deur. Deze komt mij heel erg bekend voor, het is de deur van het huis, waar mijn ex woont. Ik bel aan. Ik zie dat Michelle naar beneden loopt, mijn hart bonst. De deur gaat open. Michelle ziet me, en haar gezichtsuitdrukking veranderd van blij naar verbaasd. Ze loopt meteen weer naar boven. Ik loop naar binnen, ik doe de deur dicht en ik doe mijn schoenen uit en loop haar achter na. Ik kom in haar kamer en het is zoals altijd een ongelofelijke troep. (No offence, de mijne ook).
Ze zit aan haar huiswerk. Dus blijkbaar, is de vakantie daar nog niet begonnen. Ik begin met haar te praten. Over mijn gevoelens en hoe geweldig ik het met haar vond. We raken beide ontroerd. Uiteindelijk zei ik tegen haar, dat ik mijn ketting, pas nadat het een week uit was, af had gedaan. Dit klopt ook. (Ik had met haar verjaardag een breekhart ketting gegeven, eentje met een M en eentje met een R. Ik had de M)
We glimlachen zwakjes. In een keer komt ze dichter naar me toe en zoent ze me. Het voelde weer als vanouds. Alsof er niets gebeurt was. We hadden een geweldige dacht. Filmpje gepakt, lekker gepraat, zwemmen, uit eten. Toevallig, alles wat we in die 7 maanden aan speciale uitjes, hebben gedaan. Ik voelde me echt geweldig. Erg blij dat het weer terug aan was. Dat ik haar niet kwijt ben.

En dan eindigt het. Ik word wakker. Ik had 5 seconden een ongelofelijke grijns op mijn gezicht. Dat verdween toen ik door had dat het maar een droom was. Daarna barstte ik in tranen uit.
Delen:
Richie Richard
Richie Richard apr 27 '09
.. Wat moet ik met jou reactie doen? Een plaatje? Leuk.. Yin-yang.. Teken van evenwicht..
Prada
Prada mei 1 '09
Hey denzil

Ik ben eigenlijk niet echt een dromenvertaler, maar als ik je verhaal lees voelt het bij mij aan, ofdat je nu pas merkt wat je kwijt bent (ik weet natuurlijk niet wat er allemaal heeft gespeeld)

Maar mss kun je voor jezelf na gaan hoe het voor jou voelde toen het net uit was en hoe dat nu is voor je?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 1 '09
Hey Denzil, ik lees het eigenlijk ook nu pas, maar het komt op mij over als een afronding van de periode. Alsof je nu bezig bent met het verwerken van wat er gebeurd is.
Richie Richard
Richie Richard mei 1 '09
Nou ik weet het niet.. Het voelt nog steeds alsof het in een arm lengte van mij vandaan staat.. Dat het nog steeds te redden is.. Maar aan de andere kant heb ik er totaal geen zin meer in
Emuca
Emuca mei 2 '09
Juist door die tweestrijd heb je die droom. Hierin zag je alle mooie dingen van de relatie, wat misschien een reden voor jou kan zijn om ervoor te blijven vechten.
Richie Richard
Richie Richard mei 2 '09
Misschien.. Maar ik heb het echt al opgegeven. Voor mij hoeft het niet meer zo graag. Als ze terug komt, leuk, maar dat is het. Ik denk nog wel eens terug naar haar, tuurlijk. Maar ik heb nu ook iemand anders op het oog.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki