Loading...
nl

Waarom wil jij je foto NIET laten lezen?

JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 24 '09
Er zijn hier heel veel mensen die vooral hier komen om hun foto te laten lezen. Ook zijn er een aantal mensen hier die nog nooit hun foto hebben laten lezen, en dit waarschijnlijk nooit zullen laten doen.

Nou ben ik dus erg benieuwd naar de reden waarom je niet je foto gelezen wilt hebben. Ik kan me genoeg redenen voorstellen waarom niet, dus ik wil dit niet echt een algemeen topic laten zijn, maar een persoonlijk topic waarin jij aangeeft waarom jij niet je foto wilt laten lezen.
Delen:
Helma
Helma apr 24 '09
De dingen die ik in het leven leren wil, kom ik vanzelf wel eens tegen. Bovendien kent bijna iedereen me hier wel zo'n beetje, dus het lijkt me lastig om dan nog objectief een mening te geven.
Ik vind het heel knap wat sommige mensen weten te zeggen aan de hand van een foto: toch vind ik een foto een momentopname, en kleur, schaduw, of gewoon een mindere dag kan al heel veel invloed hebben op een foto.

Voor mij heeft het dus eigenlijk geen meerwaarde.
Lena
Lena apr 24 '09
ben benieuwd hoeveel reacties je krijgt op deze vraag nims.

nieuwsgierigheid wordt niet altijd beloond smile
Heidelroos
Heidelroos apr 24 '09
Ik ken je nog niet HelemaalHelma wink
Heidelroos
Heidelroos apr 24 '09
De reden dat ik mijn foto eraf heb laten halen door Nims na een lezing in 2007 en dat ik geen nieuwe foto plaats van het nu, is vanwege privacy..
Het fotolezen is publiekelijk toegankelijk voor het gehele intenet.. sterker nog, als je fotolezen intypt bij google.. kom je als eerste op deze site uit...!! hehehe.. smile

Mensen die niet ingelogd / geregistreerd zijn, kunnen ieders reactie zien, terwijl ik voor dit soort topic's misschien meer voor pricacy / besloten topic's ben..
Nims niet (Hé Nims wink) die neemt daarin een ander standpunt.. (En dat is okay)

Voor mij een reden om het niet te laten doen dus..

Privé vind ik het wel leuk als iemand het doet..

Ik werk met jongeren, kom in aanraking met justitie, aangiftes, politie, boze ouders enzovoorts..

Neeeeee.. liever geen duidelijke kop op internet voor mij dan smile

JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 24 '09
Origineel bericht van: Lena10
ben benieuwd hoeveel reacties je krijgt op deze vraag nims.

nieuwsgierigheid wordt niet altijd beloond smile

Waarom ben je er benieuwd naar, als jijzelf niet van plan bent om hier antwoord op te geven?
Lena
Lena apr 25 '09
dat antwoord heb ik al lang gegeven nims
hoe ik hier ben gekomen enz....

mijn foto is gelezen..... smile
admin
admin apr 25 '09
Ik laat geen foto lezen, omdat ik mezelf kan lezen!!
Lena
Lena apr 25 '09
als je dan maar goed leest wink
admin
admin apr 29 '09
Ja, ik lees mezelf prima!

Ik heb enkele topics gelezen, en bemerk dat 'fotolezen' hier
een mooie waarde heeft, en begrijp ook waarom.
Vanuit dàt begrip zal ik zeer zeker mijn foto plaatsen,
even wachten tot het zonnetje hier weer schijnt,
om eentje te trekken.

liefs,
Bellefleur.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 29 '09
Ik ben benieuwd naar je foto Bellefleur smile. En ik zal hem ook met plezier gaan lezen, want ik weet nu al dat jouw en mijn pre-incarnatie zeer gelijk aan elkaar zijn wink.
Eruan
Eruan apr 30 '09
Ik heb mijn foto destijds laten lezen, Ik vond het heel mooi en voor mij zijn er dingen duidelijker geworden, ik snap mezelf beter. Ik weet alleen niet of ik het nog eens zou doen, ik heb er geen spijt van, maar dat het openbaar is vind ik ook wat minder...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki