Loading...
nl

Paranormale beurzen?

Pat69
Pat69 apr 24 '09
Hoihoi, kan iemand mij vertellen welke paranormale beurzen echt de moeite waard kunnen zijn om te bezoeken?

Dit weekend bijvoorbeeld is er een beurs in Apeldoorn (Paraview) en eentje Heereveen (paranormaal & wellness)

Graag hoor ik jullie mening/ervaringen. smile

Groetjes, Patrick
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 24 '09
Ik ben een keertje naar een paraview beurs geweest en vond die wel goed. Toch is het altijd maar weer net afhankelijk van wie er zitten. Ik denk eigenlijk dat iedere beurs wel goed is, als je je gevoel laat spreken. Laat in ieder geval geen aura-foto maken, want dat is gewoon oplichterij. Het enige dat ze doen is je foto lezen, en dat kun je net zo goed hier doen wink.
Maryssa
Maryssa apr 24 '09
Helemaal met Nims eens, de Paraviewbeurs is goed georganiseerd. Er zitten ook wel paragnosten die al aardig bekend zijn van bijvb het Zesde Zintuig.

Wat je ook eventueel zou kunnen doen om verder te gaan met spiritualiteit is je aansluiten bij een spirituele vereniging. Harmonia is er zo 1 en die zit in verschillende steden in het land. http://www.harmonia-nl.org klik maar eens op agenda. Er zijn openbare avonden om sfeer te proeven maar je kunt ook lid worden. Als lid heb je toegang tot verschillende cursussen en lessen.
Cialara
Cialara apr 24 '09
Is dat zo NiMS? Is zo'n aura-foto niet echt? Ik vond het wel vaag dat ik de aura's anders zie dan op zo'n foto, maar ik dacht dat dat aan mij lag...
Precious1
Precious1 apr 24 '09
Na mijn weten is de enige goede beurs de beurs in Rijswijk. Die is 1 keer per jaar.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 24 '09
Origineel bericht van: Jorine
Is dat zo NiMS? Is zo'n aura-foto niet echt? Ik vond het wel vaag dat ik de aura's anders zie dan op zo'n foto, maar ik dacht dat dat aan mij lag...

Nope, dat ligt helemaal niet aan jou. Aura foto's zoals op de beurs gebeuren is totale oplichterij.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 24 '09
Origineel bericht van: Precious1
Na mijn weten is de enige goede beurs de beurs in Rijswijk. Die is 1 keer per jaar.
Hoe weet je dit? En wat maakt deze beurs zo goed, en die anderen zo slecht?

Ben wel benieuwd hoe je dit kan beoordelen.
Natalie1986
Natalie1986 apr 26 '09
Ik ben helemaaaaaal geen fan van paranormale beurzen!!

Sommige paragnosten zijn zooooooooooow maar dan ook zooooow slecht!! Heeeel veel oplichters!!
Het is echt alleen maar geld geld geld !! In plaats van dat mensen de tijd voor je nemen!
Je hebt soms van die hele kleine beurzen ik weet niet waar je woont? daar kan ik wel over spreken maar de grote beurzen no thanx.
Er is trouwens wel een paragnost die ik je kan aanraden en dat is Cor Boesenach hij neemt ook de tijd voor je !! die komt trouwens bij de kleine beurzen en ook bij paraview.
Pat69
Pat69 apr 27 '09
Hoi Natalie,

Thanks, ik heb ook het gevoel dat die grotere beurzen meer een geldklopperij show zijn, de goede mensen daargelaten natuurlijk.
Ik ben vooral op zoek naar een evenement waar ik rustig kan snuffelen aan wat er zoal bestaat op paranormaal gebied e.d. Mischien is het volgen van een spiritueel weekend of week een betere optie. Heeft iemand daar ervaring mee? wink

Grtz, Patrick
Precious1
Precious1 apr 28 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Precious1
Na mijn weten is de enige goede beurs de beurs in Rijswijk. Die is 1 keer per jaar.
Hoe weet je dit? En wat maakt deze beurs zo goed, en die anderen zo slecht?

Ben wel benieuwd hoe je dit kan beoordelen.


Ik weet dit van een aantal mediums die zelf in het vak zitten. Goede mediums en geen geldkloppers.

In het spirituele kringetjes hoor ik dat van bijna iedereen.

Ik doe zelf een cursus Tarot en onlangs vertelde de lerares dat zij ooit een cursiste eruit heeft gezet. Dit kwam omdat zij na 2 lessen op een beurs ging zitten en deed alsof ze al een volleerd Tarotiste was..
De lerares gaat zelf nooit naar dergelijke beurzen en in dat weekend vervelde ze zich en dacht een keer een kijkje te gaan nemen.
En tot haar verbazing zat daar dus die cursiste consulten te geven voor 25,= terwijl ze net 2 lesjes had gehad!(de cursus bestaat uit 4 niveaus van elk 10 lessen) Ze had de cursusmap onder de tafel liggen...
De lerares is toen op haar afgestapt en gevraagd wat ze daar deed.
Mens schrok zich kapot! En dat zegt al genoeg dus...
Lerares wilde dus niet meer dat ze les kwam nemen bij haar want ze wilde niet dat haar naam te grabbel wordt gegooid en dat dit soort mensen bij haar vandaan komen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 29 '09
Ja dit soort mensen heb je er helaas teveel tussenzitten. Er zou eigenlijk een medium-keurmerk moeten komen.

Overal het merudi logo op plakken dan maar tongue.
Natalie1986
Natalie1986 mei 1 '09
Goed idee nims maak jij stikkers?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 1 '09
Ik heb wel visitekaartjes wink
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/19023/1.html

Dus als je er een aantal wilt hebben, PM me je adres en ik stuur ze naar je op.
Heidelroos
Heidelroos mei 1 '09
Origineel bericht van: Precious1
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Precious1
Na mijn weten is de enige goede beurs de beurs in Rijswijk. Die is 1 keer per jaar.
Hoe weet je dit? En wat maakt deze beurs zo goed, en die anderen zo slecht?

Ben wel benieuwd hoe je dit kan beoordelen.


Ik weet dit van een aantal mediums die zelf in het vak zitten. Goede mediums en geen geldkloppers.
Ik doe zelf een cursus Tarot en onlangs vertelde de lerares dat zij ooit een cursiste eruit heeft gezet. Dit kwam omdat zij na 2 lessen op een beurs ging zitten en deed alsof ze al een volleerd Tarotiste was..
De lerares gaat zelf nooit naar dergelijke beurzen en in dat weekend vervelde ze zich en dacht een keer een kijkje te gaan nemen.
En tot haar verbazing zat daar dus die cursiste consulten te geven voor 25,= terwijl ze net 2 lesjes had gehad!(de cursus bestaat uit 4 niveaus van elk 10 lessen) Ze had de cursusmap onder de tafel liggen...
De lerares is toen op haar afgestapt en gevraagd wat ze daar deed.
Mens schrok zich kapot! En dat zegt al genoeg dus...
Lerares wilde dus niet meer dat ze les kwam nemen bij haar want ze wilde niet dat haar naam te grabbel wordt gegooid en dat dit soort mensen bij haar vandaan komen.


Van jouw verhaal, en hoe je erover vertelt krijg ik dus kromme tenen smile
Niet vervelend bedoeld naar jou hoor...
Maar euhm.. ze gaat NOOIT naar deze beurzen, maar verveelde zich toevallig?

Hm, sorry voor mijn sceptisme..

Ik hou niet van het afgunstige, jaloerse wereldje..
(Daarom doe ik niet mee aan die beurzen)

Mediums die in 'het vak' zitten..

'spirituele kringetjes' ...

'Tarot cursus'

'cursisten eruit zetten?!!'
En daarna zeker belachelijk maken tegen de andere cursisten?
Of als waarschuwend verhaal vertellen in een cursus, tegen nieuwe cursisten, om anderen te 'beleren' het vooral niet op een beurs te gaan staan (ken jij het verháál van die cursiste misschien ook?)

'goede mediums, géén geldkloppers' (Maar vragen wél geld dus?!)
Nee sorry, maar die mevrouw de lerares Tarotkaartjes, had beter trots kunnen zijn dat HAAR cursiste al na twee keer op een beurs KON gaan staan..

Afgunstig vies wereldje, als ik het zo lees..


Gegroet, van die Heidel
Pat69
Pat69 mei 2 '09
Hi Heidel,

Je hebt m.i. helemaal gelijk, dat soort bekrompenheid staat spirituele groei in de weg!
Uiteindelijk vindt eenieder zijn weg wel, ik heb via Google al hele interessante dingen voorbij zien komen hoor.

Natuurlijk heeft jouw/jullie inspirerende reading(s) daar zeker aan bij gedragen. grin

Greetz, Patrick (voorheen onbewust spiritueel groeiende) wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki