Geen probleem meisje, als er energie van de ander doorkomt, zal jij het wel kunnen plaatsen.. Ik voel vooral een ' groepslezing'
Het eerste wat ik 'doorkrijg' is ORANJE!!
Oranje is de kleur van seksualiteit.. onvrede over het lichaam.. iemand die zichzelf absoluut niet aantrekkelijk vindt en zichzelf niet 100% durft te geven.. (op seksueel gebied dan hé)
Ik zie iemand die te snel twee kindjes WIL..
Waardoor het gevaar zou kunnen bestaan het andere te kort te gaan doen..
Het is héél druk (vooral voor jullie) om ineens twee (wildvreemde) kinderen te hebben..
Geniet eens eerst van wat jullie hebben alvorens een tweede eraan komt.. (Ik kan er over meepraten hoor!!!)
Soms is het beter om één kind helemaal in de watten te leggen (Beter verwend dan verwaarloosd)en alles te geven wat het te kort is gekomen..
Dan twee die misschien uiteindelijk door opvoedingsproblemen (financiele problemen)
kijk bij geadopteerde kinderen ALTIJD naar hechting asjeblieft!! ...
Ik werk in de jeugdhulpverlening en véél geadopteerde kinderen komen vanwege de hechtingsproblemen in aanmerking met jeugdzorg...
Nu zijn ze nog lief en klein, handelbaar..
Straks groot, pukkelig en puberig, onhandelbaar..
Ik zie ouders die héél veel voor kinderen over hebben..
Moeilijk nee zullen gaan zeggen..
Maar de vraag is over de pubertijd ook nog wel zo leuk en handelbaar voor jullie is.. (Sorry, ik geef vaak waarschuwende readings en zeg altijd wat ik voel)
Geniet (nogmaals) van ditte kiendje.. !!
Ik zie een vrouw op de foto die wat zwakker is van aard / karakter..
Ja zegt / nee bedoeld?
Ze heeft een aandoening gehad (en ik zie iemand met een lang en kort been) De vrouw is iemand die het heel moeilijk met zichzelf heeft gehad... ze is een echte schat!!
Deze mensen zijn heel lief voor elkaar.. en ervaren steun van de nabije omgeving..
Oma zegt: Neef en nicht, vrijt allicht!!
Zijn jullie toevallig / per ongeluk (verre) familie van elkaar.. (ik ken al mijn achterneven en nichten ook niet!!!)
Zit er iemand in de familie met anorexia/boulimia?
Jij (de vrouw) vraagt zich vreselijk af hoe het kan dat mensen hun kinderen weg doen.. Maar toch ben je blij, want anders had je dit droppie niet gehad!!
Het lijkt alsof de moeder van dit kindje van een (zeer arme) prostituee afkomstig is.. Ik zie ook heroine.. ? Boerenfamilie komt ook door, ik kan het niet plaatsen..
Hoe oud hebben jullie hem gekregen?
Hoe heet ie trouwens?
Oh, nog eventjes dit..
Ik zie hier drie mensen die zeer lief voor elkaar zijn..
Mensen die zijn, zoals de wereld er vaker uit zou moeten zien..
Netjes, warm nest en de koffie staat altijd klaar..
Ik krijg geen bijster leuke beroepen door..
Dus ik weet niet wat jullie beroep is..
Ik zie interieur.. zit iemand in interieurs?
Liefs van Heidy..
En euhm..
Leer eens na al dat wachten... eens te stoppen met wachten..
Geniet eens wat rustiger en bewuster van wat je WEL hebt..