Loading...
nl

Celt Wil iemand mijn foto lezen?

Pisces
Pisces apr 21 '09
Een tijdje geleden heb ik een keer een foto geplaatst,. Ben toch benieuwd .. als iemand wil, heel graag !!

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1367
Delen:
Maryssa
Maryssa apr 21 '09
Hallo Celt,

* Ik vind het moeilijk te verwoorden maar er komt een wat duistere energie van je foto. Ben je (te) veel bezig met occulte zaken en word je er door opgeslokt? Zijn er entiteiten om je heen, ben je veel met "hierboven" bezig? Je leeft op aarde, een lijntje naar boven is prima maar blijf wel met beide benen op de grond.

* Ik heb het idee dat je niet geheel vrij bent in je denken; dat er dingen te veel door elkaar lopen; gedachten / ideeën die je krijgt ingegeven maar ook van jezelf; dat het met je op de loop gaat. Heeft mogelijk te maken met het hierboven beschreven punt.

* Je wilt hoe dan ook heel graag controle houden over dingen. Je wilt dat het gaat zoals jij het hebt uitgedacht als dat niet gebeurd heb je daar best wel moeite mee.

* Je houdt niet zo van veranderingen tenzij je deze zelf initieert.

* Je bent echt een denker en hebt vaak genoeg aan je eigen gedachten. Ik zie je ook veel alleen zijn, vaak voelt het goed maar het kan je ook echt aan vliegen. Maak eens een lange wandeling ga eens wat meer naar buiten dan voelt het allemaal lichter als je daarna weer thuis komt.

* Je houdt er van als dingen een vaste plaats hebben in huis maar je hecht ook best wel aan rituelen. Handelingen op een bepaalde manier uitvoeren geeft je een gevoel van rust en veiligheid. Je bent best wel gestructureerd en netjes.

* Ik heb het idee dat je veel kunt piekeren over lichamelijke klachten. Terwijl je gezondheid wel aardig in orde is. Slik je anti depressiva? Dat komt in me op ik zie een strip met pillen voor me.

* Op de foto kom je over als iemand die niet meer zo gelooft in positiviteit en de goedheid van mensen. Er is wat voorgevallen dat je heeft doen besluiten geen mens meer te vertrouwen. Je sluit helaas op die manier ook de deur voor heel veel moois, natuurlijk is het eng om de deur te openen, maar het is het waard.

* Ik krijg een soort boosheid te voelen; het is niet eerlijk gegaan; je wilt gerechtigheid.

* Ik krijg de gedachte in mn hoofd "Ha ik moet het nog zien, overtuig me maar" Is dat op het moment van de foto opname hoe je je voelde?

Nou Celt dat is wat ik heb kunnen oppikken uit je foto, laat maar weten wat er klopt en wat niet. Ow als laatste komt er binnen dat er wel wat meer gelachen mag worden door jou.
Heidelroos
Heidelroos apr 22 '09
Okee, hier komt de poging:

Indianen
Serieusheid
Alleenheid / eenzaamheid
Iemand die naarstig op zoek is naar liefde..
Een man die een overgroot deel van zijn leven alleen in zijn gevoel staat, moeilijk deelt..

Gezinnetje, nichtjes en neefjes?
Ik merk dat kinderen wel een belangrijk deel van je leven is, je bet er best gek op..

Niet iedereen mag zien wat jij voelt en gaat vaak in ontkenning..

Vasthouden van boosheid en verdriet, moeilijke uiter..

Lief persoon die twee kanten heeft.. een duister verlangen, naast werk en maatschappij..

het is mij niet geheel duidelijk of jij een gezinsleven erop na houdt..
Op één of andere manier ben je wel gek op kinderen, maar ik krijg eerder neef en nichtje door dan een eigen kindje (ach zeg maar als het mis is hoor)

Twijfel tussen mannelijk en vrouwelijk.. moeder en vader.. yin en jang.. een disbalans.. ik kom weer op niet echt te durven zijn, je gevoelens, gedachten en geheimen kunnen delen..

Moeder heeft een rol gespeeld in je leven.. ik krijg door dat dexe een vreemd persoon was.. iemand die jou heeft kunnen kwetsen.. het lijkt bijna een dubbele moeder..

Oorlogsleed..
Ging je familie gebukt onder oorlogsleed?
Moest je als kind verhalen aanhoren over honger en nood.. en toestanden?
Veel verhalen over vroeger die je tegen zijn gaan staan..

Ik krijg de kleur rood.. basis.. niet gewenst als kind?
Of moest je liever een meisjes-baby zijn?
Ik zie openlijk uitgesproken teleurstelling..

arm ding, je straalt iets eenzaams uit.. een niet begrepen zijn..
Ik krijg een schoolplein door en een niet zo een leuke / vreugdevolle kindertijd.. negatieve spiraal.. alles werd naar beneden gehaald.. (een ouder met een psychiatrische stoornis, of opgevoedt door opa oma met psychiatrische stoornis?)

Rood:
Toermalijn als Rubelliet:
De rubelliet draagt alle eigenschappen en mogelijkheden van beril in zich. Door het element mangaan krijgt de rubelliet er een aantal specifieke eigenschappen bij; hij ondersteunt en geeft verbetering bij een krachteloos gevoel, vooral bij het opstaan. Hij verbetert neusverkoudheden en astma-aanvallen. Hij stimuleert de genezing van huid- problemen en vermindert krampen. Door de aanwezigheid van het element lithium kan niersteenvorming verminderd worden. Huidjeuk en -uitslag kunnen geheel verdwijnen. Pijn door reuma kan verminderen en het slaappatroon verbeteren.
Deze edelsteen ondersteunt de geest bij energiestoornissen. Hij verbetert gedrags- stoornissen en humeur. Jonge kinderen met een labiel karakter en grote onrust geeft hij standvastigheid. Bij ouderen gaat het verlies van kritische geest, onverschilligheid en verminderde hersenwerking tegen. Hij helpt bij neerslachtigheid, overgevoeligheid en willoosheid. Hij leidt strijdlust in goede banen, vermindert prikkelbaarheid, verlegenheid en geheugenstoornissen. Hij versterkt het optimisme en de dynamiek.

De rode toermalijn vertegenwoordigt de hoogste ontwikkeling van het spirituele in de mens, trekt de levenskracht naar boven en brengt evenwicht. Hij stimuleert tot volledige overgave aan de liefde voor alles en iedereen. Hij versterkt het mededogen en het aanvoelingsvermogen en leert iemand van zichzelf te houden.

De rubelliet is een energiegevende edelsteen die bij voorkeur op de hoogte van het hart wordt gedragen. Ook hier geldt de regel dat bij vlekken op de huid de steen te sterke energie afgeeft en dus beter 's nachts niet gedragen kan worden. Ook kan van rode toermalijn een tinctuur gemaakt worden, die gedronken of aan planten gegeven kan worden. De steen kan als hij uitgewerkt is scherpe kantjes krijgen. Let dus goed op, vooral wanneer hij door kinderen op de huid wordt gedragen; het is dan beter om de steen in een lapje katoen te wikkelen.

Héél veel licht en liefde toegewenst..
je bent een goed mens..
Heidelroos
Heidelroos apr 22 '09
Oh, naast werkelijkheid en maatschappij moest dat zijn.. wink
(woordje niet afgemaakt)
Pisces
Pisces apr 22 '09
Pffff, wat een verhalen, ik ben helemaal onder de indruk van wat hier staat. Zo zwaar toch wel en tot op een bepaalde hoogte best negatief.

Ik wil er graag op ingaan en hier beginnen:

* Ik vind het moeilijk te verwoorden maar er komt een wat duistere energie van je foto. Ben je (te) veel bezig met occulte zaken en word je er door opgeslokt? Zijn er entiteiten om je heen, ben je veel met "hierboven" bezig? Je leeft op aarde, een lijntje naar boven is prima maar blijf wel met beide benen op de grond.

- Ik ben wel bezig met spiritualiteit, maar niet met occulte zaken (jawel, tarot leg ik wel eens) maar entiteiten .. en duistere energie, niet dat ik weet ..misschien in de zin van als je een dip hebt?

* Ik heb het idee dat je niet geheel vrij bent in je denken; dat er dingen te veel door elkaar lopen; gedachten / ideeën die je krijgt ingegeven maar ook van jezelf; dat het met je op de loop gaat. Heeft mogelijk te maken met het hierboven beschreven punt.

- Soms kan ik op gaan in ideeen of gedachten, dat klopt ..

* Je wilt hoe dan ook heel graag controle houden over dingen. Je wilt dat het gaat zoals jij het hebt uitgedacht als dat niet gebeurd heb je daar best wel moeite mee.

- Soms wel, maar ik denk dat iedereen dit wel met betrekking tot iets wat je verwacht kan hebben en dat het anders loopt uiteindelijk

* Je houdt niet zo van veranderingen tenzij je deze zelf initieert.

- Ik kan dingen wel eens onder controle willen hebben.. maar meer op gevoelsniveau.. niet met de dagelijkse dingen ofzo .

* Je bent echt een denker en hebt vaak genoeg aan je eigen gedachten. Ik zie je ook veel alleen zijn, vaak voelt het goed maar het kan je ook echt aan vliegen. Maak eens een lange wandeling ga eens wat meer naar buiten dan voelt het allemaal lichter als je daarna weer thuis komt.

- Klopt

* Je houdt er van als dingen een vaste plaats hebben in huis maar je hecht ook best wel aan rituelen. Handelingen op een bepaalde manier uitvoeren geeft je een gevoel van rust en veiligheid. Je bent best wel gestructureerd en netjes.

- Tot op een bepaalde hoogte, inderdaad !

* Ik heb het idee dat je veel kunt piekeren over lichamelijke klachten. Terwijl je gezondheid wel aardig in orde is. Slik je anti depressiva? Dat komt in me op ik zie een strip met pillen voor me.

- Nee, geen antidepressiva, slik ook geen pillen. Denk wel na over gezondheid e.d.

* Op de foto kom je over als iemand die niet meer zo gelooft in positiviteit en de goedheid van mensen. Er is wat voorgevallen dat je heeft doen besluiten geen mens meer te vertrouwen. Je sluit helaas op die manier ook de deur voor heel veel moois, natuurlijk is het eng om de deur te openen, maar het is het waard.

-Het klinkt heel negatief en dichtgetimmerd, maar op bepaalde gebieden ben ik wel teleurgesteld. Maar geen mens meer vertrouwen, nee, dat gaat wel erg ver.

* Ik krijg een soort boosheid te voelen; het is niet eerlijk gegaan; je wilt gerechtigheid.

- Ik heb m.b.t. bepaalde gebieden een bepaalde boosheid idd. en zou graag gerechtigheid willen (maar niet op wrokkige manier ofzo)

* Ik krijg de gedachte in mn hoofd "Ha ik moet het nog zien, overtuig me maar" Is dat op het moment van de foto opname hoe je je voelde?

- Nee, dat niet. Maar ik merk wel dat een bepaalde opname/lichtval/blik e.d. een bepaalde richting op stuurt.

Nou Celt dat is wat ik heb kunnen oppikken uit je foto, laat maar weten wat er klopt en wat niet. Ow als laatste komt er binnen dat er wel wat meer gelachen mag worden door jou.

- Doe ik nu Maryssa, dank voor je lezing laugh

Pisces
Pisces apr 22 '09
Hoi Heidelroosje .. mijn reactie hieronder ..

Indianen (heb ik niets mee, sorry)
Serieusheid (ja)
Alleenheid / eenzaamheid (soms wel ja)
Iemand die naarstig op zoek is naar liefde.. (indead)
Een man die een overgroot deel van zijn leven alleen in zijn gevoel staat, moeilijk deelt.. (heb ik wel moeten leren, klopt)

Gezinnetje, nichtjes en neefjes?
Ik merk dat kinderen wel een belangrijk deel van je leven is, je bet er best gek op..
- Gezinnetje ja smile

- Klopt, vooral mensen die het tegen je kunnen gebruiken

Vasthouden van boosheid en verdriet, moeilijke uiter..
- Dat klopt.

Lief persoon die twee kanten heeft.. een duister verlangen, naast werk en maatschappij..
- Ik heb geen duistere verlangens hoor, althans niet dat ik weet smile

het is mij niet geheel duidelijk of jij een gezinsleven erop na houdt..
Op één of andere manier ben je wel gek op kinderen, maar ik krijg eerder neef en nichtje door dan een eigen kindje (ach zeg maar als het mis is hoor)
- Heb eigen kindje smile

Twijfel tussen mannelijk en vrouwelijk.. moeder en vader.. yin en jang.. een disbalans.. ik kom weer op niet echt te durven zijn, je gevoelens, gedachten en geheimen kunnen delen..
- Vechten voor eigen recht van zijn en spreken in het leven speelde een belangrijke rol in het verleden

Moeder heeft een rol gespeeld in je leven.. ik krijg door dat dexe een vreemd persoon was.. iemand die jou heeft kunnen kwetsen.. het lijkt bijna een dubbele moeder..
- Niet vreemd, maar wel onverwerkte zaken uit het verleden dat ze meedroeg

Oorlogsleed..
Ging je familie gebukt onder oorlogsleed?
Moest je als kind verhalen aanhoren over honger en nood.. en toestanden?
Veel verhalen over vroeger die je tegen zijn gaan staan..
- Toestanden .. nouja, elk huis heeft zijn kruis .. het is wel zo dat iemand die vasthoud of leeft in het verleden .. daar heb ik geen zin in

Ik krijg de kleur rood.. basis.. niet gewenst als kind?
Of moest je liever een meisjes-baby zijn?
Ik zie openlijk uitgesproken teleurstelling..
- Meisjesbaby? Nee hoor. Niet verwacht inderdaad .. niet gewenst .. dat vind ik een stap verder ..

arm ding, je straalt iets eenzaams uit.. een niet begrepen zijn..
Ik krijg een schoolplein door en een niet zo een leuke / vreugdevolle kindertijd.. negatieve spiraal.. alles werd naar beneden gehaald.. (een ouder met een psychiatrische stoornis, of opgevoedt door opa oma met psychiatrische stoornis?)
- Niet begrepen, dat klopt .. vroeger was het niet altijd okay, vaker alleen en er toch erbuiten vallen. Geen ouder met psychiatrische stoornis ..

Ik wil je danken voor je lezing smile

Groetjes,
Celt
Heidelroos
Heidelroos apr 23 '09
- Niet vreemd, maar wel onverwerkte zaken uit het verleden dat ze meedroeg

(Ik kreeg borderline-achtige moeder)

- Woont het eigen kindje dan wel bij je?

Niet verwacht, destijds niet gewenst, later misschien wel toen ze zagen wat voor een schetig droppie eruit kwam dan? wink

Is jou wmoeder dan opgevoedt door iemand met psychiatrische stoornis.. ? Als je 'Familieopstellingen' kent, weet je dan jouw moeder's opvoeding direct van invloed is, bij de opvoeding van jou..

Thanks voor je reactie..
Pisces
Pisces apr 23 '09
Okay .. ja, mijn dochter woont gewoon bij me. Dus geen toestanden in de richting die je aangeeft.

Jawel, dat is wel goed gekomen.. winkNee, mijn moeder had wel een "normale" moeder, alleen misschien wat 'losbandig' voor die tijd ..

Inderdaad, de opvoeding wordt doorgegeven, maar je hebt hierin ook nog een eigen stem en op een bepaald moment het bewustzijn om dingen anders aan te pakken en achter je te laten.

Jij ook bedankt.
Heidelroos
Heidelroos apr 23 '09
hahaha, dat was vast al héél erg twee generaties terug wink
Pisces
Pisces apr 23 '09
Denk het wel ;-)
Pisces
Pisces apr 30 '09
Als navolging op de eerdere bevindingen, heb ik een andere foto geplaatst ... misschien wil iemand nog een poging wagen of een aanvulling geven?!

De link: http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1370
Dank !
Prada
Prada mei 2 '09
Hey

Ik wou voor je kijken, maar ik kan de foto's niet zien frowner staat: Geselecteerde album/bestand bestaat niet!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 2 '09
Het lijkt erop dat Celt de foto heeft verwijderd.
Pisces
Pisces mei 3 '09
Hoi Prada,

Ik heb de foto er weer opgezet. De link:

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1373

Alvast bedankt!
Prada
Prada mei 4 '09
Oke ik zal vd week eens kijken laugh
Prada
Prada mei 6 '09
Hier komt mijn lezing, ik heb nog niks gelezen wat de rest heeft getypt:

Je bent zeker een gevoelig persoon. Mensen die jou niet persoonlijk kennen kunnen jou daardoor soms wat te emotioneel vinden, maar jij weet wel beter. Al kunje er soms wat onzeker van worden.

Je hebt een aantal (niet zo heel veel) goede vrienden om je heen waar je veel mee deelt. Andere vriendschappen die je hebt (bijv. op het werk) zijn vaak oppervlakkig, en je kunt je dan wel eens verveeld voelen. Je denkt dan bij jezelf waar maak je je druk om..

Je bent erg serieus ingesteld je houdt niet erg van oppervlakkigheid, jij wilt graag praten over onderwerpen die jou bezighouden die je interessant vind! je bekijkt ook alles in het grote geheel. Je probeert verbanden te leggen tussen bijvoorbeeld verschillende gebeurtennissen. Je overdenkt ook bijna alles, en probeert te achterhalen waarom iets is zoals het is.

Je ziet/hoort alles wat er om je heen gebeurt en volgens mij heb je er nog wel eens last van alles te kunnen verwerken van wat je hebt gehoord/gezien/gevoeld die dag. ( ik denk ook mede door je gevoeligheid)

Je bent iemand die niet graag opvalt, het liefst blijf jij een beetje op de achtergrond en laat je het liefst de belangstelling naar iemand anders uitgaan. Ik denk dat je ook meer een 1 op 1 prater bent dan een groepsprater.
Stil en onopvallend

Ik moet opeens aan paarden denken? Heb je daar iets mee?

Als ik zo naar je foto kijk, lijkt het of je dwars door me heenkijkt. Ik denk dat jij in het dagelijks leven de ware aard van een persoon snel doorziet!
Heb jij wel eens iemand anders foto gelezen? Ik denk dat jou dat mss ook wel lukt?

Volgens mij ben jij een persoon die alleen leeft(of zo voelt het)? Ik weet niet of jij daar zo voor hebt gekozen of niet.. Maar volgens mij vind jij het zo wel goed. Al zou je graag hebben dat je iemand had waar jij echt helemaal jezelf bij zou kunnen zijn! Maar tijd voor jezelf is iets wat je wel nodig hebt.

Ik moet aan je moeder denken.. Woon je bij haar(in de buurt) of zorg je vaak voor haar? Weet niet precies wat het is..

Dit was mijn lezing... Ik ben benieuwd naar je reactie

xx
Pisces
Pisces mei 6 '09
Hoi Prada,

Ik ben onder de indruk, mooi, de eerste bevindingen, echt helemaal precies !!

Wat de paarden betreft: ik vind het hele mooie, krachtige dieren, maar heb er net te weinig mee.

Het klopt als je zegt dat ik iemand wel redelijk snel kan aanvoelen/doorzien en probeer ook wel eens foto's te lezen die hier worden neergezet en te vergelijken met hetgeen wat hier wordt gezegd op een fotolezing.

Ik leef niet alleen, maar ben inderdaad iemand die tijd voor mezelf nodig heeft!

Ik ga redelijk vaak naar mijn moeder, woon niet heel erg in de buurt, maar help haar vaak met klussen die gedaan moeten worden.

Heb je ondertussen de andere lezingen gelezen die op mijn foto van toepassing waren, herken je daar (ook) dingen van?

Ik wil je bedanken !
Groetjes,
Pisces

Prada
Prada mei 6 '09
Hey bedankt voor je reactie.. hieronder een aantal punten van de andere lezingen waar ik ook wat in herkende bij jou..

Serieusheid
Alleenheid / eenzaamheid
Iemand die naarstig op zoek is naar liefde..
Een man die een overgroot deel van zijn leven alleen in zijn gevoel staat, moeilijk deelt..

Pisces
Pisces mei 6 '09
Duidelijk ! Nogmaals dank.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy