Hoi Heidelroosje .. mijn reactie hieronder ..
Indianen (heb ik niets mee, sorry)
Serieusheid (ja)
Alleenheid / eenzaamheid (soms wel ja)
Iemand die naarstig op zoek is naar liefde.. (indead)
Een man die een overgroot deel van zijn leven alleen in zijn gevoel staat, moeilijk deelt.. (heb ik wel moeten leren, klopt)
Gezinnetje, nichtjes en neefjes?
Ik merk dat kinderen wel een belangrijk deel van je leven is, je bet er best gek op..
- Gezinnetje ja
Niet iedereen mag zien wat jij voelt en gaat vaak in ontkenning..
- Klopt, vooral mensen die het tegen je kunnen gebruiken
Vasthouden van boosheid en verdriet, moeilijke uiter..
- Dat klopt.
Lief persoon die twee kanten heeft.. een duister verlangen, naast werk en maatschappij..
- Ik heb geen duistere verlangens hoor, althans niet dat ik weet
het is mij niet geheel duidelijk of jij een gezinsleven erop na houdt..
Op één of andere manier ben je wel gek op kinderen, maar ik krijg eerder neef en nichtje door dan een eigen kindje (ach zeg maar als het mis is hoor)
- Heb eigen kindje
Twijfel tussen mannelijk en vrouwelijk.. moeder en vader.. yin en jang.. een disbalans.. ik kom weer op niet echt te durven zijn, je gevoelens, gedachten en geheimen kunnen delen..
- Vechten voor eigen recht van zijn en spreken in het leven speelde een belangrijke rol in het verleden
Moeder heeft een rol gespeeld in je leven.. ik krijg door dat dexe een vreemd persoon was.. iemand die jou heeft kunnen kwetsen.. het lijkt bijna een dubbele moeder..
- Niet vreemd, maar wel onverwerkte zaken uit het verleden dat ze meedroeg
Oorlogsleed..
Ging je familie gebukt onder oorlogsleed?
Moest je als kind verhalen aanhoren over honger en nood.. en toestanden?
Veel verhalen over vroeger die je tegen zijn gaan staan..
- Toestanden .. nouja, elk huis heeft zijn kruis .. het is wel zo dat iemand die vasthoud of leeft in het verleden .. daar heb ik geen zin in
Ik krijg de kleur rood.. basis.. niet gewenst als kind?
Of moest je liever een meisjes-baby zijn?
Ik zie openlijk uitgesproken teleurstelling..
- Meisjesbaby? Nee hoor. Niet verwacht inderdaad .. niet gewenst .. dat vind ik een stap verder ..
arm ding, je straalt iets eenzaams uit.. een niet begrepen zijn..
Ik krijg een schoolplein door en een niet zo een leuke / vreugdevolle kindertijd.. negatieve spiraal.. alles werd naar beneden gehaald.. (een ouder met een psychiatrische stoornis, of opgevoedt door opa oma met psychiatrische stoornis?)
- Niet begrepen, dat klopt .. vroeger was het niet altijd okay, vaker alleen en er toch erbuiten vallen. Geen ouder met psychiatrische stoornis ..
Ik wil je danken voor je lezing
Groetjes,
Celt