Hey iedereen
Ik weet niet of er al een topic over is (maar ik kon het iig niet vinden)
Ik zou graag willen weten of er mensen hier ervaring hebben met het voelen van pijn van anderen..
Een aantal voorbeelden:
1)ik voelde op een avond harde steken in mn zij ik wist niet waar dit vandaan kwam (maar voelde alsof t niet bij mij hoorde want had dat nog nooit gehad en was maar heel even (5min ong.) later kwam ik erachter dat mn zusje dat tegelijkertijd ook had gehad..
2)mn vriend had last van zn rechteroor en ging daarmee naar t ziekenhuis (niks ernstigs zeiden ze) toen zei hij dat t vant weekend weer terug was gekomen. Gister deed mn linkeroor opeens pijn.. Toen vroeg ik aan hem welk oor het was en het was nu zijn linkeroor
3)mn vriend had hoofdpijn en toen ik vroeg wat voor soort hoofdpijn (je hebt daar veel verschil in) kon ik het voelen en hem zo vertellen wat voor iets en waar
4)dit voorval is weer met mn vriend, hij had met oud en nieuw zn hand verbrand aan vuurwerk en dag erna voelde ik op dezelfde plek mn hand brandden, waar hij het ook voelde
het is dus telkens met mensen die dicht bij mij staan. Nu heb ik al mn hele leven last gehad van "kwalen" is het mogelijk dat ik ook van onbekenden dit overneem en hoe kom je daarachter en wat doe je eraan??
van mn zus en vriend enz. weet ik dat het van hun is omdat ik dat kan nagaan
Ben benieuwd naar jullie reacties/tips enz
xx