Wolf, is het eerste wat in mijn opkomt..
Er is een wolf in jouw leven gekomen..
Bescherming, rituelen, loyaliteit en geest..
Machtscyclus: Gehele jaar door, volle maan en schemering.
Wilde geest!
Wolven zijn lang niet zo groot als mensen vermoeden (dan komen we weer op het stukje wie ben je van binnen, wat draag je naar buiten)Maak je jezelf groter dan je van binnen bent? hebben veel mensen uiteindelijk een verkeerd beeld van je? Hou je bijvoorbeeld van rust, terwijl je in de drukte, lachend onder de mensen bevindt? Ben je vaak tegen je innerlijke natuur..
Wolvenmensen zijn intelligente mensen en weet van nature gevaar te omzeilen (ongelukken voorkomen)
Scherpe zintuigen...
Ruiken en geur is voor jou belangrijk.. je houdt van zachte fijne geuren.. van eten, lekker geurend mediteraanse keuken.. Italiaans, Frans..
Spiritueel idealisme..
Hogerop komen..
Geld..
De leraar (verteller) op je intuïtie leren vertrouwen, en je dienovereenkomstig opstellen tegen anderen.. (niet erboven, maar ernaast, niet eronder, maar ernaast, niet vooruit lopen, maar in de pas) Vooruitstrevende persoonlijkheid, heeft dingen snel door..
Ik zie een mooi huisje, met water en groen ..
Natuurmens.. iemand die graag buiten vertoeft..
Mooi mens, iemand die inzichten heeft / wijsheid en in staat anderen te helpen..
Ik krijg communicator / verkoper (aanprijzen)
Gave: de psycholoog / de helper
Euhm..
Als ik in je vrienden / kennissenkring duik, zijn de gesprekken anders dan die wij bijvoorbeeld hier voeren.. weten zij wel dat je op dit forum bijvoorbeeld actief bent... dat je actief bezig bent met spiritualiteit en aan het groeien bent daarin?
Vind je het niet thuishoren of raar, dat jij geïnteresseerd bent...
Gelijkwaardigheid..
Alfa mannetje, maar ook alfa vrouwtje, dat symboliseert de gelijkwaardigheid, of de dominantie van de ene alfa tegen de andere.. twee alfa's kunnen niet in een huis samenleven, maar zouden prima in staat zijn om te latten bijvoorbeeld..
Ik zie ook dat je ooit je tanden door je lip hebt gehad..
val-ongelukje?
En wéér heeft ie blauw aan (haha)
Dat is jouw kleur, de communicator, de spreker en luisteraar.. de psycholoog..
Ik zie twijfel..
Er komt ook relatie binnen..
Twijfel over een huidige relatie / nieuwe relatie op komst?
Of beiden
Patrick..
Ik ga lekker koffie leuten en het huiske poetsen..
heb al lekker weeeeekend!!!