Loading...
nl

Pat69 Foto lezen

gast
gast apr 23 '09
Ja, Lena, waar blijft die foto wink
liesanne
liesanne apr 23 '09
Ja, Lena.... wink
Pat69
Pat69 apr 23 '09
Hoi Heidel,

Ik heb nu een foto geplaatst waarbij je wat beter in mijn ogen kunt kijken. crazy
Zou je daar iets over willen zeggen?

Groetjes, Patrick

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1368
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 24 '09
Hoi Patrick,

Ik wil ook graag je foto lezen. Ik heb nog niets van de eerdere lezingen gelezen zodat ik niet bevooroordeeld ben. Ik hoor graag wat er wel en niet klopt.

Je hebt een erg creatieve kant waar je eigenlijk best flexibel mee omgaat. Ik kan het eigenlijk niet anders omschrijven als dat je een duizendpoot bent. Handig in heel veel dingen en je vind het enorm leuk om allerlei nieuwe dingen uit te proberen.

Hier zit wel meteen je valkuil, want afmaken van dingen is iets waar jij eigenlijk weinig de tijd voor neemt. Zodra er weer iets leukers (lees nieuw) voorbijkomt, heb jij het alweer in je handen om iets mee te gaan doen.

Ik denk dat jij een goede leraar bent en goed dingen kunt uitleggen. Analytisch zeer goed onderlegd en laat zich niet zo snel voor de gek houden.

Soms neem je jezelf iets te serieus wink. Probeer wat meer het kind in jezelf naar boven te laten komen, want die schreeuwt echt om eruit te komen.

Je hebt een hele oude ziel en het is niet voor niets dat je op Merudi, terecht bent gekomen. Het wordt tijd dat je je taken gaat uitvoeren en zoals je merkt, beginnen de dingen in rap tempo op zijn plaats voor je te vallen.

Probeer het contact met je engelen te verbeteren en ik wil je de engelen meditatie aanraden:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/46473/Kleurenmeditatie_met_de_engele.html#Post46473

Je hebt jezelf een masker aangemeten waar niet veel mensen doorheen kunnen prikken. Pas als iemand echt de moeite neemt, wil jij wel eens wat laten zien. Toch blijf je het liefste in je eigen wereldje, want daar zitten geen verrassingen.

Ik vind je wel een erg grappig persoon met een goed gevoel voor humor. Je bent heel scherp, en kan daar zeer gevat mee uit de hoek komen. Je bent zeer sociaal en maakt makkelijk contact. Je bent ook niet verlegen of onzeker, dus wat dat betreft zou je ook niet onzeker hoeven te zijn over je binnenste wink.

Ik heb nog iets met sport, dus ik houdt het maar even op fietsen en hardlopen. Is dat iets wat je graag doet? Zijn wel allemaal sporten die je alleen kunt doen om zo de boel voor jezelf weer op een rijtje te krijgen.

Goed ik krijg niet meer door. Ik hoor graag wat je ervan vindt, en of het nog een beetje klopt.
Heidelroos
Heidelroos apr 24 '09
Wolf, is het eerste wat in mijn opkomt..
Er is een wolf in jouw leven gekomen..
Bescherming, rituelen, loyaliteit en geest..
Machtscyclus: Gehele jaar door, volle maan en schemering.

Wilde geest!
Wolven zijn lang niet zo groot als mensen vermoeden (dan komen we weer op het stukje wie ben je van binnen, wat draag je naar buiten)Maak je jezelf groter dan je van binnen bent? hebben veel mensen uiteindelijk een verkeerd beeld van je? Hou je bijvoorbeeld van rust, terwijl je in de drukte, lachend onder de mensen bevindt? Ben je vaak tegen je innerlijke natuur..
Wolvenmensen zijn intelligente mensen en weet van nature gevaar te omzeilen (ongelukken voorkomen)
Scherpe zintuigen...
Ruiken en geur is voor jou belangrijk.. je houdt van zachte fijne geuren.. van eten, lekker geurend mediteraanse keuken.. Italiaans, Frans..

Spiritueel idealisme..
Hogerop komen..
Geld..

De leraar (verteller) op je intuïtie leren vertrouwen, en je dienovereenkomstig opstellen tegen anderen.. (niet erboven, maar ernaast, niet eronder, maar ernaast, niet vooruit lopen, maar in de pas) Vooruitstrevende persoonlijkheid, heeft dingen snel door..

Ik zie een mooi huisje, met water en groen ..
Natuurmens.. iemand die graag buiten vertoeft..

Mooi mens, iemand die inzichten heeft / wijsheid en in staat anderen te helpen..
Ik krijg communicator / verkoper (aanprijzen)
Gave: de psycholoog / de helper

Euhm..
Als ik in je vrienden / kennissenkring duik, zijn de gesprekken anders dan die wij bijvoorbeeld hier voeren.. weten zij wel dat je op dit forum bijvoorbeeld actief bent... dat je actief bezig bent met spiritualiteit en aan het groeien bent daarin?
Vind je het niet thuishoren of raar, dat jij geïnteresseerd bent...

Gelijkwaardigheid..
Alfa mannetje, maar ook alfa vrouwtje, dat symboliseert de gelijkwaardigheid, of de dominantie van de ene alfa tegen de andere.. twee alfa's kunnen niet in een huis samenleven, maar zouden prima in staat zijn om te latten bijvoorbeeld..

Ik zie ook dat je ooit je tanden door je lip hebt gehad..
val-ongelukje?

En wéér heeft ie blauw aan (haha)
Dat is jouw kleur, de communicator, de spreker en luisteraar.. de psycholoog..

Ik zie twijfel..
Er komt ook relatie binnen..
Twijfel over een huidige relatie / nieuwe relatie op komst?
Of beiden wink

Patrick..
Ik ga lekker koffie leuten en het huiske poetsen..
heb al lekker weeeeekend!!!
Heidelroos
Heidelroos apr 24 '09
Ga eens op spiritueel weekend..
Ontdek jezelf in alle facetten..
Pat69
Pat69 apr 25 '09
Hoi Julien,

In één woord samengevat vind ik jouw lezing echt zeer treffend! Het is vreemd en fijn tegelijk om de beschrijving van mijn eigen ik zo herkenbaar door een relatief onbekende weergegeven te zien worden. (Ook mijn vrouw was zeer onder de indruk...)
Chapeau voor jouw gave dus!!! grin
Zoals je zegt moeten dingen in rap tempo op hun plaats beginnen te vallen, ik kijk daar reikhalzend naar uit want op dit moment is alles nog turbulent en soms verwarrend.
Bedankt voor je moeite en tijd!

Groetjes, Patrick
Pat69
Pat69 apr 25 '09
Lieve Heidel,

Bedankt voor je lezing. Jij bent zo direct en raak met jouw 'zien dat ik echt tot in de kern van mijn wezen geraakt wordt. Het voelt bijna alsof wij elkaar al veel langer kennen.
Alles wat je schrijft klopt als een bus, al moet ik sommige frasen meerdere keren lezen en laten inwerken.
Jij geeft me ook echt 'food for thought'voor verandering en zelfacceptatie.
Ik ben vast van plan om mijn spirituele zijde verder te ontwikkelen en readings zoals de jouwe inspireren mij zeer daartoe.
(zelfs het mooie huisje met groen en water is goed doorgekomen!!!)

Ik waardeer je uitgesprokenheid zeer en wil je oprecht bedanken voor je mooie reading. smile

Groetjes, Patrick
Pat69
Pat69 apr 25 '09
PS: Julien, ik ga die engelenmeditatie zeker proberen!
Heidelroos
Heidelroos apr 25 '09
www.werkwinkeltje.punt.nl wink
Ik ben benieuwd welke schilderijtje op jou van toepassing is... smile
Pat69
Pat69 apr 26 '09
Van toepassing is het maantje... smile
Heidelroos
Heidelroos apr 26 '09
Aaaaaaaaaaaaah, toepasselijk smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 26 '09
Origineel bericht van: Pat69
PS: Julien, ik ga die engelenmeditatie zeker proberen!

Ik hoor graag je ervaringen smile.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske