Okeeee komt ie tussen de soep en het toetje door
Reactie is prima, maar hoeft niet
(Ik heb het zoooo vaak mis :))
Het eerste wat in mij opkomt is iemand die een lach op mijn gezicht brengt.. Een persoon die mij doet denken aan een oud cliënt, een manne-man iemand die graag achter de vrouwtjes aanzit / vrouwelijk schoon bewonderd..
Een don Juan? een Macho?
Nee, niets van dat alles, ik zie iemand die gewoon een manneke is en van autootjes.. iemand die ik zo op een racebaan zie staan voor die op benzine aangedreven mini-car..
Een paar jaar oud betekent dat er energie kan doorkomen van destijds recente foto..maar euhm.. op dat moment niet minder krachtig..
Ik zie gerede twijfel.. oprechte jongeman.. iemand die onzekerder is dan het uiterlijk doet vermoeden..
Het is jammer dat ik niet IN je ogen kan kijken.
Ik voel namelijk veel geslotenheid in die periode..
Als baan zie ik je zo op de weg zitten, verkoop? accountmanagement? Iemand die vlot is in woord en gebaar en makkelijk weet te p[rijzen, dátgene wat hem interesseert.. een communicator..
de kleur blauw komt absoluut door (en dan heb ik het niet over je blauw geruite blouse ;)) Wat overigens ook iets zegt over iemand..
Ik kom dan gelijk op een vrouw, iemand die het wel voor je 'regelt' zeg me als het niet zo is, maar in principe heb jij weinig te zeggen gehad.. Ik vraag me dan ook af in welke context jij relaties plaatst..
Ik zie een persoon die graag de oude normen en waarden erop na houdt.. een persoon die graag voor het gezinnetje wil zorgen en dat de vrouw het rustig heeft, gewoon haar kinderen ( ik zie er meer dan ééntje) op kan voeden..
Heb jij een gezin? zo ja, waar sta je dan in je gezin... als kostwinner? zo ja, dan zou het bovenstaande wel op jou van toepassing kunnen zijn..
Zo nee, dan zou het misschien verstandig zijn je af te vragen welke vorm jij WILT..
Jij hebt sjans genoeg.. maar je bent trouw.. hoewel je het misschien prettig vindt er kinky standjes op na te houden.. je verlegenheid (wwarom denk ik toch steeds dat je verlegen bent :)) weerhoudt je, om uit te spreken wat je werkelijk wilt..
Patrick (dat onthoud ik wel, want zo heet mijn ex-man :))
Ik zie een lief mensenmens, die goed voor mensen zou kunnen zorgen.. vind jij dat jouw beroep passend is voor je?
Vind jij dat je het kunt maken om alsnog een studie aan te willen.. ? Of ben je tevreden zoals het leven is, zoals het IS..
Ik krijg iets door over intelligentie.. ik vraag me af (heb je teksten nog nooit gelezen) in hoeverre jouw intelligentie toereikend is voor jezelf..
Ik zie iemand die zeer diep kan denken en heus de essentie van het leven kan begrijpen..
het is echter de vraag of je er iets mee doet..
Ik denk zelf namelijk, (wat jou foto mij vertelt) dat jij meer waard bent dan jij zelf denkt / voelt..
Ik zie een jeugdliefde die erg belangrijk voor je was.. het voelt als een groot verlies, op het moment dat je deze persoon kwijt raakte..
er wordt ook hallo gezegd vanuit het hiernamaals..
en zie een opaatje, in de bossen, met een petje op.. een soort boertje lijkt het te zijn.. (in een ander land?)
Patrick, mijne soep wordt koud..
Ik ga even snel je andere reacties lezen .. (ben ik achteraf altijd benieuwd naar, maar lees puur, anders wordt het helemááál niets meer
Oh, ik krijg ook nog door dat jij iets verder mag gaan ontwikkelen op het gebied van genezing / magnetiseren...
op één of andere manier heb jij een natuurlijk 'weten' in je, die je ver kan brengen.. Ga je wel eens naar paranormale beurzen?