Loading...
nl

Pat69 Foto lezen

Pat69
Pat69 apr 21 '09
Hoi allemaal,

Ik kwam bij toeval(?) op dit forum en wil graag mijn foto laten lezen.
De foto is inmiddels een paar jaar oud maar ik kon zo snel niet een betere vinden. confused

Groetjes, Patrick
Delen:
Lena
Lena apr 21 '09
toeval bestaat toch niet
wat jammer dat ik het niet kan tongue
dan maar vast welkom hier...

leuke foto oud of niet oud. smile
Pat69
Pat69 apr 21 '09
Hoi Lena10, dank je wel hoor...
ik kijk met belangstelling uit naar een 'lezing' dus hopelijk is er iemand die deze mogelijkheid heeft. wink
Maryssa
Maryssa apr 21 '09
Hallo Patrick,

Ik wil jouw foto wel lezen:

* Latijns Amerika komt gelijk in me op. Heb jij daar iets mee?

* Wow wat een passie draag je in je! Liefde is ontzettend belangrijk voor je en je bent ook wel echt een type die de ander het hof kan maken; romantische dingen doet.

* Op de mountainbike met vrienden lekker fietsen in het bos dat zie ik je graag doen. Je kunt je daar super in uitleven. Heb jij iets met survival technieken?

* Je bent gevoelig maar tegelijk ook heel mannelijk.

* Ijdel ben je ook; je verzorgd jezelf goed.

* Echt een gevoelsmens die graag anderen helpt. Doe jij iets in de zorg qua beroep? Een leidinggevende functie wellicht?

* Gitaar zie ik bij je. Speel je gitaar?

* Je hebt kinderen, volgens mij twee.

* Wat kun jij uitbundig lachen!

* Je bent bourgondisch; lekker eten en drinken is belangrijk voor je. Een goede fles wijn etc. Je kan volgens mij ook behoorlijk goed koken.

* Ik weet niet waarom maar ik krijg het zinnetje in mn hoofd "Ik dacht dat het anders zou zijn" Ben jij teleurgesteld in iets waar je veel van verwachtte? Volgens mij heeft het met je gezin te maken en vind je het vaderschap best wel eens moeilijk. Streng zijn op momenten dat het moet vind je niet makkelijk.

* Heb jij last van een schouder? (rechts?)Ik probeer te voelen of er nog andere gezondheidsklachten zijn maar je bent aardig gezond. Ow er komt toch nog wat in me op prostaat en blaas. Heb je daar last van?

* Op de 1 of andere manier heb ik ook het idee dat je graag danst. Salsa? Je bent wel een flirt al heb je niet altijd door van jezelf dat je aan het flirten bent. Je gaat namelijk heel natuurlijk met vrouwen om.

* Natuur is heel belangrijk voor je zowel op je mountainbike maar ook wandelen. Je hebt er ook echt respect voor. Je gooit afval niet zomaar weg maar doet het netjes in een afvalbak of je neemt het mee om thuis weg te gooien. Sjamanisme komt in me op, natuurrituelen, indianen. Heb je daar iets mee?

Nou Patrick, dat heb ik kunnen lezen uit je foto. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.
Heidelroos
Heidelroos apr 21 '09
Ik zie alleen maar een lekker ding wink

Ik zal je fotootke een keertje lezen, alleen nu niet smile
Komt goed...

Pat69
Pat69 apr 22 '09
Wauw Maryssa, wat ongelooflijk knap hoeveel informatie jij uit een foto kan halen!

*Latijns Amerika komt gelijk in me op. Heb jij daar iets mee?

Ik heb als kind in Colombia gewoond toen mijn vader werd uitgezonden voor zijn werk, heb nog steeds veel interesse in dat mooie land.

* Wow wat een passie draag je in je! Liefde is ontzettend belangrijk voor je en je bent ook wel echt een type die de ander het hof kan maken; romantische dingen doet.

Liefde is leven voor mij.

* Op de mountainbike met vrienden lekker fietsen in het bos dat zie ik je graag doen. Je kunt je daar super in uitleven. Heb jij iets met survival technieken?

Ik ben gek op outdoorsporten als mountainbiken en vooral sportklimmen/bergwandelen/primitief kamperen.

* Je bent gevoelig maar tegelijk ook heel mannelijk.

Klopt, daardoor kan ik me soms een buitenbeentje voelen tussen een groep kerels, ik hou niet van macho gedrag.

* Ijdel ben je ook; je verzorgd jezelf goed.

Voor mij is het heel belangrijk om fysiek fit te zijn, dit gaat samen met mentaal welbevinden.

* Echt een gevoelsmens die graag anderen helpt. Doe jij iets in de zorg qua beroep? Een leidinggevende functie wellicht?

Een leidinggevende functie heb ik inderdaad maar dan in de IT, ben wel zeer mens- en teamgericht.

* Gitaar zie ik bij je. Speel je gitaar?

Ik hou zeer van passievolle gitaarmuziek maar bespeel geen instrument.

* Je hebt kinderen, volgens mij twee.

Dat klopt als een bus!

* Wat kun jij uitbundig lachen!
laugh

* Je bent bourgondisch; lekker eten en drinken is belangrijk voor je. Een goede fles wijn etc. Je kan volgens mij ook behoorlijk goed koken.

Dit klopt, zowel eten als koken vindt ik heerlijk.

* Ik weet niet waarom maar ik krijg het zinnetje in mn hoofd "Ik dacht dat het anders zou zijn" Ben jij teleurgesteld in iets waar je veel van verwachtte? Volgens mij heeft het met je gezin te maken en vind je het vaderschap best wel eens moeilijk. Streng zijn op momenten dat het moet vind je niet makkelijk.

Ik ben nog steeds erg zoekende in mijn leven, met name op beroepsmatig vlak, wat kan is voor anderen betekenen, wat maakt mij gelukkig en geeft mij passie e.d. Daar ben ik nog lang niet mee klaar zo voel ik dat.
Vaderschap is een zware en verantwoordelijke taak, het heeft mij vooral geholpen om meer zelfdiscipline te krijgen, strenger voor mijzelf te kunnen zijn en meer rekening te houden met anderen.

* Heb jij last van een schouder? (rechts?)Ik probeer te voelen of er nog andere gezondheidsklachten zijn maar je bent aardig gezond. Ow er komt toch nog wat in me op prostaat en blaas. Heb je daar last van?

Die rechterschouder klopt zeker, een oude blessure en de plek die pijn gaat doen onder stress. De rest is gelukkig niet van toepassing.

* Op de 1 of andere manier heb ik ook het idee dat je graag danst. Salsa? Je bent wel een flirt al heb je niet altijd door van jezelf dat je aan het flirten bent. Je gaat namelijk heel natuurlijk met vrouwen om.

Dansen is niet zo mijn ding, ik hou wel van bewegen. Ik vind het leuk om echt contact met vrouwen te leggen maar ben beslist geen versierder, vaak gaat dit idd. geheel onbewust.

* Natuur is heel belangrijk voor je zowel op je mountainbike maar ook wandelen. Je hebt er ook echt respect voor. Je gooit afval niet zomaar weg maar doet het netjes in een afvalbak of je neemt het mee om thuis weg te gooien. Sjamanisme komt in me op, natuurrituelen, indianen. Heb je daar iets mee?

Dit klopt geheel, ik respecteer de natuur en vind het heerlijk om buiten te zijn, heb behoefte aan die ruimte en rust. De interesse voor sjamanisme en natuurvolkeren heb ik zeker.

In het algemeen kan ik stellen dat ik me vooral afvraag wat mijn levensdoel en bestemming is. Mijn huidige beroep geeft mij weinig passie en vervulling/inspiratie. Ik voel dat ik een omslagpunt heb bereikt...Alleen is de nieuwe richting mij nog niet duidelijk en dat geeft onrust.

Heel veel dank voor je moeite!

Groetjes, Patrick
Pat69
Pat69 apr 22 '09
blushik ben reuze benieuwd maar helemaal niet ongeduldig hoor... wink
Maryssa
Maryssa apr 22 '09
De fotolezing is graag gedaan, Patrick, leuk dat het klopt! Ik denk dat je nog wel duidelijk krijgt in welke richting je wilt qua werk. Ergens heb ik het idee dat je het misschien al een beetje weet...maar de stap zetten wel eng vindt. Het komt vanzelf.

Ik ben net als jij benieuwd wat Heidelroosje kan oppikken uit je foto. smile

Fijne dag vandaag!
Natalie1986
Natalie1986 apr 22 '09
Ik wil ook eens een poging wagen !!

Wat mij heeel erg opvalt is je passie voor het leven!!

Als ik jou was maar dat is persoonlijk zou ik wat meer doen met je gevoelskant je kan je zo goed inleven!!.

Ik krijg paragnost door heb je daar iets mee? zou je het willen ontwikkelen?
Heidelroos
Heidelroos apr 22 '09
Okeeee komt ie tussen de soep en het toetje door wink
Reactie is prima, maar hoeft niet wink(Ik heb het zoooo vaak mis :))

Het eerste wat in mij opkomt is iemand die een lach op mijn gezicht brengt.. Een persoon die mij doet denken aan een oud cliënt, een manne-man iemand die graag achter de vrouwtjes aanzit / vrouwelijk schoon bewonderd..
Een don Juan? een Macho?

Nee, niets van dat alles, ik zie iemand die gewoon een manneke is en van autootjes.. iemand die ik zo op een racebaan zie staan voor die op benzine aangedreven mini-car..

Een paar jaar oud betekent dat er energie kan doorkomen van destijds recente foto..maar euhm.. op dat moment niet minder krachtig..

Ik zie gerede twijfel.. oprechte jongeman.. iemand die onzekerder is dan het uiterlijk doet vermoeden..

Het is jammer dat ik niet IN je ogen kan kijken.
Ik voel namelijk veel geslotenheid in die periode..

Als baan zie ik je zo op de weg zitten, verkoop? accountmanagement? Iemand die vlot is in woord en gebaar en makkelijk weet te p[rijzen, dátgene wat hem interesseert.. een communicator..

de kleur blauw komt absoluut door (en dan heb ik het niet over je blauw geruite blouse ;)) Wat overigens ook iets zegt over iemand..

Ik kom dan gelijk op een vrouw, iemand die het wel voor je 'regelt' zeg me als het niet zo is, maar in principe heb jij weinig te zeggen gehad.. Ik vraag me dan ook af in welke context jij relaties plaatst..
Ik zie een persoon die graag de oude normen en waarden erop na houdt.. een persoon die graag voor het gezinnetje wil zorgen en dat de vrouw het rustig heeft, gewoon haar kinderen ( ik zie er meer dan ééntje) op kan voeden..

Heb jij een gezin? zo ja, waar sta je dan in je gezin... als kostwinner? zo ja, dan zou het bovenstaande wel op jou van toepassing kunnen zijn..
Zo nee, dan zou het misschien verstandig zijn je af te vragen welke vorm jij WILT..

Jij hebt sjans genoeg.. maar je bent trouw.. hoewel je het misschien prettig vindt er kinky standjes op na te houden.. je verlegenheid (wwarom denk ik toch steeds dat je verlegen bent :)) weerhoudt je, om uit te spreken wat je werkelijk wilt..

Patrick (dat onthoud ik wel, want zo heet mijn ex-man :))
Ik zie een lief mensenmens, die goed voor mensen zou kunnen zorgen.. vind jij dat jouw beroep passend is voor je?
Vind jij dat je het kunt maken om alsnog een studie aan te willen.. ? Of ben je tevreden zoals het leven is, zoals het IS..

Ik krijg iets door over intelligentie.. ik vraag me af (heb je teksten nog nooit gelezen) in hoeverre jouw intelligentie toereikend is voor jezelf..
Ik zie iemand die zeer diep kan denken en heus de essentie van het leven kan begrijpen..
het is echter de vraag of je er iets mee doet..
Ik denk zelf namelijk, (wat jou foto mij vertelt) dat jij meer waard bent dan jij zelf denkt / voelt..

Ik zie een jeugdliefde die erg belangrijk voor je was.. het voelt als een groot verlies, op het moment dat je deze persoon kwijt raakte..

er wordt ook hallo gezegd vanuit het hiernamaals..
en zie een opaatje, in de bossen, met een petje op.. een soort boertje lijkt het te zijn.. (in een ander land?)

Patrick, mijne soep wordt koud..
Ik ga even snel je andere reacties lezen .. (ben ik achteraf altijd benieuwd naar, maar lees puur, anders wordt het helemááál niets meer smile

Oh, ik krijg ook nog door dat jij iets verder mag gaan ontwikkelen op het gebied van genezing / magnetiseren...
op één of andere manier heb jij een natuurlijk 'weten' in je, die je ver kan brengen.. Ga je wel eens naar paranormale beurzen?
Heidelroos
Heidelroos apr 22 '09
Oh, ik ben de groetjes vergeten..

Groetjes van Heidel wink
Lena
Lena apr 22 '09
Origineel bericht van: heidelroosje
Oh, ik ben de groetjes vergeten..

Groetjes van Heidel wink

dat komt er nu van tussen soep en toetje door wink
Heidelroos
Heidelroos apr 22 '09
OOOh, ik ben helemaal vergeten (nu mét soeplepel slorpend in hand en typend met één vinger met andere hand)

D ekleur blauw staat voor communicatie..
Dat betekent dat dit op het keelchakra zit..
Uitspreken, zingen, hummen, mantra en geluid maken is zeer gezond voor je..

Ook krijg ik een blauwe steen door..
De blauwe calciet..
Dit is een steen die de volgende (gekopieerde) eigenschappen bezit..

De Blauwe calciet werkt bijzonder kalmerend, zorgt voor innerlijke stabiliteit en maakt zeker in het optreden. Verbetert het geheugen en het onderscheidingsvermogen. Een steen die werkt op het gebied van communicatie; vergemakkelijkt de communicatie tussen mensen met tegenovergestelde standpunten. Helpt om meningen rustig en tactvol tot uiting te brengen. Goed voor de slijmvliezen, huid, dikke darm, lymfe, botten en tanden.

GROETJESSSSSSSSS
Heidelroos
Heidelroos apr 22 '09
Haha, Lena..

Hedde gij ook nog ergens een fotooke (effe off topic)
Lena
Lena apr 22 '09
je was net weg hier toen ik verscheen en hebt hem dus gemist laugh

maar nu je hier weer bent samen met maryssa? de verleiding wordt wel groot
tsja dan moet ik maar eens foto.s gaan schieten he?gast wil het ook eindelijk wel eens weten......wat voor snuit erop zit.
mijn kids staat er wel... mag jij raden wie :P(off topic)

trouwens heb je nog dat blonde koppie?
Pat69
Pat69 apr 23 '09
Hoi Natalie,

Bedankt voor je poging! Ik heb al sinds mijn kindertijd een (extreem) gevoelige kant die mij best heeft dwarsgezeten; met name toen ik jonger dan 20 was. Naar mijn gevoel heb ik me echt moeten 'harden'en 'wapenen'tegen de buitenwereld om goed te kunnen functioneren in de maatschappij.
Ik zou nu best meer met gevoel en intuitie willen doen, maar heb geen idee op welke wijze ik weer terug kan naar het gedeelte wat afgeschermd is...Dus ja de interesse is er zeker.

Groetjes, Patrick
Pat69
Pat69 apr 23 '09
Hoi Heidel,

Je roept hier zeker een paar treffende dingen, al kan ik nog niet alles in de juiste context plaatsen of goed interpreteren. Heb er vannacht van wakker gelegen... frown

Ik laat e.e.a. nog even inwerken en kom zeker nog met een reactie bij je terug.
Bedankt voor je moeite en tijd hoor!

Groetjes, Patrick
Heidelroos
Heidelroos apr 23 '09
wakker gelegen?!
Toch wel van alle readings hoop ik blush

Maar je reactie is welkom..
Mijn contexten zijn vaak niet letterlijk vorm te geven, maar meer symbolisch / waarschuwend.. wie ben je werkelijk van binnen..
Weet je nog.. toen je kind was wink(Daar ligt de echte aard van de persoon, de rest is geconditioneerd / verhard)
Lena
Lena apr 23 '09
ja patrick een foto-lezing kan heel wat bij je losmaken.
maar is vaak ook de aanzet tot.......
Heidelroos
Heidelroos apr 23 '09
Waar blijf jij nou met je foto Lena wink
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies