Eens kijken Angelwing:
* En soort van prikkelbaarheid / boosheid krijg ik te voelen.Je wil met rust gelaten worden en je eigen dingen kunnen doen. Het is genoeg geweest voor jou.
* Voor sommige mensen ben je echt bang. Bepaalde mensen uit je omgeving. Echt hartkloppingen die je in je keel voelt.
* Ik zie je jezelf vaak vermannen en bemoedigen. Je zegt vaak tegen jezelf "Kom op meid je moet DOOR". Door die innerlijke houding kom je aan de buitenkant soms wat arrogant / stoer over; maar dat ben je eigenlijk helemaal niet. Het is jouw manier om de buitenwereld tegemoet te kunnen treden op bepaalde momenten.
* Je hebt een bepaalde kwetsbaarheid over je; maar weinig mensen kennen die kant van jou. Irriteer je je aan mensen die hun kwetsbaarheid en verdriet laten zien in het openbaar? Vind je dat maar Drama Queens?
* Ik krijg mijn hoofd en oor (gevoelig voor geluiden en wat suizingen soms?) te voelen als ik naar je foto kijk. Heb je daar wel eens last van?
* Het verleden heeft je harder gemaakt dan je bent; er staat een enorme muur om je heen. Er zit best nog veel verdriet en pijn dat er eens uit mag.
* Je neigt een beetje naar het doemdenk scenario. Je gaat er op die momenten vanuit dat dingen bij voorbaat al niet goed uit zullen pakken. Probeer jezelf eens extra positief te laden, kijk eens naar de dingen om je heen, geniet en voel je dankbaar met wat er is bijvb het zonlicht, de blaadjes aan de bomen, de wind door je haar, een kat die je een kopje geeft dat soort dingen. En wees vooral ook blij met jezelf, je bent van ver gekomen en je hebt het overleefd. Je bent een sterke vrouw.
* Je kunt enorm fel uit de hoek komen. Ik denk dat je er zelf ook wel eens van schrikt.
* Woon jij vlakbij een bos? Ik zie je wandelen en echt helemaal opgaan in je gedachten en hier en daar wat mooie stenen en takjes verzamelen. Ik krijg een soort spookjesfiguur te zien; en heks met een bundel hout op haar rug. Kun je daar wat mee?
* O ja heb jij een soort tovenaarsjas? Zo'n jas ( ik denk een zwarte) met mooie grote kraag, die wat wijd uitloopt naar beneden toe?
Nou Angelwing, dat was mijn lezing. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.
P.S: Ik zie dat ik middels mijn foto lezing niet heb geantwoord op jouw vraag. Ik krijg er helaas niets op binnen, misschien dat iemand anders dat wel kan zien voor je.