Loading...
nl

Waarom helpen jullie niet iedereen?

admin
admin mei 5 '09
Ja!! Loslaten is het antwoord, geef het vrij. geef jezelf de ruimte..

Wàt de man deed was zijn opgekropte denken en emotie projecteren op de betrokken.
Letterlijk én figuurlijk.
Als je die energie loslaat, heeft dat geen effect.
Als het een link legt met je eigen denken of emotie gaat het woekeren.
Loslaten in LIEFDE, en met Liefde leven.

Liefs,
Bellefleur
Lena
Lena mei 5 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Lena10

omdat de vraag niet meer beantwoord kan worden door de dader zelf.....
wie kan hem wel beantwoorden.....

Waarom zou je zoeken naar een antwoord dat er helemaal niet toe doet? Welk antwoord er ook zou komen, het was nooit bevredigend geweest.
ja dat vind jij, misschien dat de nabestaande wel graag zouden begrijpen waarom het noodlot juist hen moest raken......waarom gaan zo veel mensen op zoek naar antwoorden....
Vaak wordt gedacht dat iets kan worden afgesloten op het moment dat je weet waarom het is gebeurd. Toch is dat helemaal niet waar, want het draait om het loslaten ervan. ja alles draait om loslaten,maar de manier waarop helpt ook enorm...

Vraag jezelf eens af, met welk antwoord was je tevreden geweest, en neem je dan voor, dat dit ook echt het antwoord is. dat zal voor een ieder altijd anders zijn,maar het zou het verwerken eenvoudiger kunnen maken

Ook al klinkt het Cru, doordat men er op deze manier mee omgaat, wordt degene die het gedaan heeft, nog steeds gevoed met jullie energie. Wie is hij om te bepalen dat je je energie aan hem besteed in plaats van jezelf?

de energie zal maar tijdelijk aan hem besteed zijn....
als je goed oplet hier dan staan er weinig mensen bij de Naald...
deze wordt al gemeden
waarom zijn er mediums die mensen helpen bij het verwerken van de dood?
daar wordt dan toch ook energie gebruikt.....met als doel om los te leren laten?

Zoek de antwoorden in jezelf, en niet bij een ander. Vraag je af wat je precies raakt en waarom. Help je omgeving verder en probeer er niet bij stil te staan, want stilstand is achteruitgang.
ik weet heel goed wat mij raakt nims,en hoe aanmatigend kun je zijn met dit antwoord
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 5 '09
Origineel bericht van: Lena10

misschien dat de nabestaande wel graag zouden begrijpen waarom het noodlot juist hen moest raken......

Waarom zouden ze dat willen? Wat schieten ze er anders dan zelfmedelijden, mee op?
Origineel bericht van: Lena10

ja alles draait om loslaten,maar de manier waarop helpt ook enorm...

En wat is dan de manier waarop zij dit kunnen loslaten?
Origineel bericht van: Lena10

Vraag jezelf eens af, met welk antwoord was je tevreden geweest, en neem je dan voor, dat dit ook echt het antwoord is. dat zal voor een ieder altijd anders zijn,maar het zou het verwerken eenvoudiger kunnen maken

Hoe maakt het dat makkelijker als iedereen een ander antwoord wilt? Zoals ik al eerder aangaf, ieder antwoord dat er was gekomen, had maar voor een paar mensen bevrediging opgeleverd. Voor die anderen alleen maar onbevrediging. En daarbij roept ieder antwoord altijd weer nieuwe vragen op, dus wat is het nut daarvan?
Lena
Lena mei 5 '09
het nut....
wat is het nut om je een engelmens te noemen....
het hele leven hier draait om vragen en antwoorden
voor de een zal het vragen minder zijn dan voor een ander
voor de een heeft het nut voor een ander niet

zelfmedelijden? waarom niet werken aan iets wat je overkomt?

manier van loslaten...
door de juiste inzichten kunnen verkrijgen?

ja wat is het nut van vragen he?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 5 '09
Origineel bericht van: Lena10
het nut....
wat is het nut om je een engelmens te noemen....

Dat is net zo nuttig als je mens te noemen. Het gaat om de classificatie en het je zelf een stuk makkelijker te maken door jezelf een etiket te geven.

Ik zie het woord Engelmens ook nog wel in de Van Dale verschijnen wink.
Origineel bericht van: Lena10

het hele leven hier draait om vragen en antwoorden

Mijn leven niet hoor. Mijn leven draait om het helpen van de juiste mensen, naar de nieuwe tijd.

Ik stond met koninginnedag bij iemand met een boekje dat heette "Het boekje met alle antwoorden." Het enige dat je hoefde te doen was een vraag te stellen en dan het antwoord op te zoeken. Hij vroeg aan mij of ik een vraag had, en ik had er gewoon geen. Er was niets dat ik wilde vragen.
Origineel bericht van: Lena10

zelfmedelijden? waarom niet werken aan iets wat je overkomt?

Omdat je beter kunt werken aan hoe je ermee verder gaat.
Origineel bericht van: Lena10

manier van loslaten...
door de juiste inzichten kunnen verkrijgen?

ja wat is het nut van vragen he?

Als je het antwoord niet zoekt, heeft het stellen van een vraag, geen enkel nut.
HeGLiTz
HeGLiTz mei 30 '09
ik denk wel dat engelmensen (leuke naam trouwens)iedereen helpen zie het zo doordat ze de meest belangrijke en sterkste mensen eruit kiezen om direct te helpen kunnen deze mensen die al open staan voor deze verandering nog sneller leren, daardoor kunnen deze mensen ook weer anderen helpen...het heeft geen zin om iedereen zomaar te helpen het duurt te lang dan zou hun taak bijna voor niks zijn nee ze moeten daarom eerst die mensen helpen die nu al geholpen willen worden en wacht je zelf op hulp bedenk dan dat door wat zij doen jij je hulp krijgt als je echt nodig hebt.....maar ik denk dat op deze site maar weinigen hulp nodig hebben ..lol smile

gegroet heglitz
admin
admin mei 30 '09
Nou...Ikke vaak zat hoor, maar kan mezelf ook heel goed helpen.
Puur door te luisteren naar mezelf.
En ik denk dat de meesten hier dat ook wel doen.
HeGLiTz
HeGLiTz mei 30 '09
dan hoeven ze jou ook met niks e helpen wink
ik bedoel het is goed dat je dat kunt....maar dat is helaas niet voor iedereen altijd even makkelijk om even tijd voor zichzelf te nemen en echt goed te luisteren naar zichzelf. en ik neem terug dat alleen de sterke en meest belangrijke mensen hulp krijgen als eerst er zijn namelijk ook gevallen waar een niet wetende uiteindelijk verlichter is dan iemand die zichzelf bewust is van het grote plan en daardoor minder problemen heeft dan de die zogenaamde bewust denkende persoon.
admin
admin mei 30 '09
Ja dat denk ik ook de niet wetende heeft het zeker makkelijker, of die verlichter is dat weet ik niet. De last is minder zwaar dat misschien wel.

Hmmm last is een verkeerd woord maar weet even niets beters.
Lena
Lena mei 30 '09
@ nims:Als je het antwoord niet zoekt, heeft het stellen van een vraag, geen enkel nut.

misschien kun je vragen stellen tot je een ons weegt en wordt je nog niks wijzer...
maar goed op sommige vragen is niet altijd een antwoord denk ik dan maar...
iets zomaar aanemen omdat het door een iemand verkondigd wordt lijkt me sowieso geen goed idee...
liever maar de stem van je hart volgen dan..
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki