ja deze vraag komt ook steeds op bij mij,waarom jullie gaven gewoon niet op meer mensen richten....
Omdat het dan is alsof je een bobrand probeert uit te plassen. Dat gaat gewoon niet.
Denk zelf maar eens na, over de vraag hoe kan Merudi alle mensen op deze aarde bereiken en helpen? Dat antwoord is nog niet zo makkelijk.
daarom ook deze bij de engelmens gesteld waarom alleen de mensen die potentie hebben meennemen......
Volgens mij is dit al veel vaker uitgelegd, en dat is eigenlijk eenvoudig.
Vergelijk het met een school. Je kan een leraar nemen en die heel veel kinderen les geven. Stel voor dat 1 leraar 20 mensen iets kan leren.
De engelmens gaat niet die 20 mensen iets leren, maar 20 leraren iets leren. Zo bereikt de engelmens opeens 20x20 = 400 mensen in dezelfde tijd.
Iemand met veel potentie is een leraar, en daardoor heeft het veel meer nut om een leraar te helpen.
wat ik wel begrijp is dat de ene persoon mee hulp vraagt dan een ander
maar vind het echt verwarrend hoewel wat is het toch dat je de een wel helpt en een ander niet?
Waarom zou je iedereen moeten helpen? Hulp geven is geen verplichting, en soms krijg ik een beetje het gevoel alsof iedereen maar vindt dat je iedereen maar altijd moet helpen.
Dat is net zoiets als iemand vragen om een antwoord, en als deze dan niet reageert er nog extra om gaan vragen
. Alsof diegene verplicht zou zijn een antwoord te geven, alleen maar omdat iemand dat vraagt.