Loading...
nl

Voorstellen

Adrie
Adrie sep 13 '06
Hallo Iedereen,

Mijn naam is Adrie, ik ben 43 jaar, getrouwd en we hebben twee prachtige kinderen van 10 en 12.

Na een lange tijd van ontkenning ben (ook) ik zo'n 5 jaar geleden mijn pad van zelfontwikkeling opgegaan. Wat een geweldige reis van nieuwe inzichten is dat! Tot nu heb ik niet de behoefte gevoeld om mij aan te sluiten bij websites / forums (fora?) als deze, maar las zeer regelmatig als bezoeker waar mensen met elkaar over spraken.

Ik ben echter op het punt aanbeland dat ik met andere, nieuwe mensen wil praten over de zaken die mij bezighouden. Nieuwe verbindingen aangaan.

De onmiddellijke aanleiding is het feit dat mijn partner haar tweelingziel is tegengekomen . . . en dat brengt nogal wat met zich mee.

Hier laat ik het even bij, hoewel het een wel heel voorzichtige manier van voorstellen is ;-).

Warme groet,
Adrie.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 13 '06
Hoi Adrie, en welkom hier! Ik hoop echt dat je je weg hier weet te vinden, en een oplossing vindt voor hoe jullie beiden omgaan met jullie huidige relatie. Het is een enorme en verwarrende tijd als je in een relatie zit, en je tweelingziel ontmoet. Weet toch wel, dat ook tweelingzielen maar gewoon mensen zijn die niets anders delen dan een kosmische band met elkaar. Het is een "relatie" op een heel ander nivo die niets met jou als persoon te maken heeft. Zie het als een "forever-friend" die je ineens ontmoet en ze beiden dit ook herkennen. Een soort van Instand-friend die je door en door kent. Een relatie met een tweelingziel gaat erg vaak mis, omdat de tweelingzielen bijna altijd geconfronteerd worden met hun eigen "tekortkomingen". Een tweelingziel is niets anders dan een grote spiegel, die de ander laat zien waar die mee bezig is. Dit is vaak zo confronterend, dat er regelmatig ruzie ontstaat tussen de tweelingzielen. Eigenlijk zijn ze dan vooral gefrustreerd op zichzelf. Als partner kan je je niet meten met de andere tweelingziel. Dit is een vergelijking die niet kan omdat partners en tweelingzielen niet gelijk aan elkaar zijn.

Ik hoop dat je er nog iets van snapt :).

Graag wil ik je ook op het volgende van de hoofdsite wijzen:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.p...re%20zielen.htm

en het volgende forum onderwerp dat hier ook over gaat:
http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=14;t=000006

Veel sterkte en ik hoop dat je vaker een berichtje achterlaat :).
LPChip
LPChip sep 13 '06
Welkom Adrie,

Succes met je verdere reis.
Acheliah
Acheliah sep 14 '06
Hoi Adri

Welkom op de site.

XXX Dieneke
Adrie
Adrie sep 14 '06
Dank jullie wel voor het welkom!

Bye,
Adrie.
????
???? sep 14 '06
Hai Adrie,

welkom op dit forum.
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat ik je ergens van ken!
Maar......maakt niet uit als je het niet bent. Altijd weer interessant om te weten waar anderen mee bezig zijn in dit leven.

Groetjes Sylli
mause
mause sep 15 '06
hoi adrie welkom hier

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki