Keuzes, jammer genoeg zijn ze er, wat zou het makkelijk zijn als we toch niet hoefden te kiezen...
Ik zit met een lastig keuzeparket op school, Ik zit nu namelijk in de vijfde klas van het tweetalig vwo, nu wil ik misschien stoppen met het tweetalig, omdat het veel energie vergt, ik een enorme hekel heb aan presenteren(en dat moet vaak) en ik gewoon niet goed mijn gedachten kan ordenen tijdens het schrijven van een essay, ik kan me gewoon niet lang genoeg concentreren. Volgens de lerares is dit ook het zwaarste jaar.. Nu zit ik de laatste tijd steeds vaker te denken om te stoppen met tweetalig zodat ik gewoon Engels heb zonder al die extra dingen met fijnere beoordeling waardoor mijn cijfers ook beter kunnen worden...
Ik vind het zelf erg zonde om op te geven omdat ik al 5 zware jaren heb gehad op school en 3 keer naar het buitenland ben geweest voor mijn school. Als ik stop, is dus veel voor niets geweest, behalve dat mijn engels wel beter is dan de gemiddelde leerling...
Dit moest er even uit, ik weet namelijk op dit moment even geen oplossing en zo kan ik mijn gedachten even ordenen..