Loading...
nl

Wings: Ooooooh Wheeeeee! Nieuwe Energie Arriveert!

Lena
Lena apr 19 '09
Karen Bishop, 16 april 2009


Welkom!

Er arriveren nu massieve uitbarstingen van energie, en die duwen ons steeds verder naar onze hele nieuwe beginnen. Als jij iemand bent die hooggevoelig is, dan kan je hartkloppingen ervaren, moeilijkheden met ademen, onrust, angst en kan je het gevoel hebben van top tot teen te schudden.

Als deze energie uitbarstingen arriveren, en we hebben ze nog maar zelden, dan dienen ze om dingen goed op te schudden, om veel energie te verplaatsen, en veel naar de oppervlakte te brengen. Auto ongelukken, persoonlijke ongelukjes, het gevoel bedrogen te worden, en grote onzekerheid zijn symptomen die je normaal hebt bij deze grote energie verschuivingen. En bijna altijd als we een grote verandering van binnen doormaken, hebben velen allergie symptomen en voorhoofdsholte pijnen omdat we nu vibreren op een heel ander niveau dan onze omgeving, en dit veroorzaakt de weerstand die allergie en voorhoofdsholte pijnen kan creëren.

Als we dicht bij die nieuwe beginnen gaan komen, en we zijn er vlakbij en al helemaal klaar en we hebben al één voet in de lucht, hangend boven de landing van onze eerste stap op een hele nieuwe kust, en we moeten op alle manieren klaar zijn. Alles in ons wat niet in afstemming is met de nieuwe en hogere manieren van leven en zijn, is nu in het proces van in afstemming te komen omdat we aan de noodzakelijke voorwaarden moeten voldoen voor ons nieuwe verblijf.

Onveiligheden zijn het kenmerk van deze laatste energie golf. Terwijl we midden in de lucht hangen, voordat we die kust bereiken, voelen we ons ook onveilig omdat er niets meer is om ons aan vast te houden, om aan te ankeren, of om op te landen. Maar tel hierbij die grote energie golf, en de onveiligheid kan zich wel tienvoudig doen gelden.

Gevoelens van plotselinge onveiligheid en angst, opnieuw, omdat we midden in de lucht hangen en veel van de oude energie om ons heen hangt, kan vreemde en onverklaarbare gevoelens opleveren. We kunnen plotseling ons plan veranderen, en nu kiezen om iets vast te pakken wat ons tijdelijk een soort van veiligheid kan brengen. Of we besluiten om iets te doen wat een meer langdurige greep geeft, of we haken aan bij iemand of iets om een soort ondersteuning of gemeenschap te voelen voor een tijdje. Maar dat is niet wat er echt gebeurt hier, omdat wanneer we inderdaad weer gaan verbinden, na het loslaten van zoveel van het oude, we overspoeld gaan worden met hele nieuwe en veel langer durende verbindingen dan ooit tevoren. En zij zullen glorieus zijn.


Met de energie die zich zo gaat bewegen, wordt er veel naar buiten gebracht, zoveel dat de duisternis overal rond lijkt te vliegen, en dit helpt niet echt om rustig van te worden. Ik ben net aangekomen bij mijn dochters huis voor een visite van verschillende dagen, en vannacht verhuisden we de kinderbedjes naar een andere kamer, omdat Simeon zegt dat het te eng is om bij het raam aan de straatkant te slapen, omdat het raam "naar hem toe kruipt".

Als de duisternis rondwaart, kan het diegenen van ons die gevoelig zijn een beetje geagiteerd maken, onrustig, bang en nerveus. En intense gevoelens van kwetsbaarheid zijn er altijd, zelfs meer nu er zoveel dichtheid verdwenen is in deze nieuwe en hoger vibrerende werkelijkheden waarin we ons nu bevinden.

Deze nieuw aankomende energieën moedigen ons aan om samen te komen. Teamwork en eenheid zijn sterren aan de nabije horizon. Dus worden we aangemoedigd in deze laatste verschuiving om in onszelf te kijken wat er nog afgestemd moet worden met betrekking tot eenheid en teamwork. Ben jij iemand die altijd alles zelf doet, overal voor zorgt, en heel moe daarvan geworden is? Helpen anderen je weleens? Of ben jij diegene die achterover zit en anderen de kar laat trekken, misschien niet in de gaten heeft dat je meer moet meewerken? Ben jij het zat om alleen te zijn?

Heeft deze laatste energie verschuiving genoeg aan de kooien geschud dat velen nu bereid zijn om samen te komen en de lasten te delen? Heb jij jouw team gevonden, de zielen die jij gekozen hebt en toestaat in jouw heilige ruimte, of misschien voel je heel sterk dat de nieuwe zielen al aan de horizon staan?

Deze nieuwe verschuiving in energie doet dat allemaal en nog veel meer. Het bereid ons voor op alles wat we ooit gewild hebben, op nieuwe en goddelijke verbindingen en op geluk uit onze dromen. Als we al die tijd aan de kant gestaan hebben, dan worden we nu aangemoedigd om samen te komen, omdat dit het begin is van onze hele nieuwe beginnen.

Er is zoveel plezier en verandering aan de nabije horizon...Ooooooh wheee! Het is een prachtig gezicht!

Gedurende het meeste van Maart, zijn de meeste dingen voor mij eindelijk op hun plaats gevallen, en was ik in staat om het nieuwe mini e-boek te schrijven, en om zoveel werk te doen, zoveel werk. Ik had die maand zoveel aha's, en dat bereidde me voor het loslaten van al die energie die we zolang voor de planeet moesten vasthouden, en ik had het ene verbazende moment na het andere. En dit geldt voor ons allemaal.

Als jij iemand bent die nog niet de mogelijkheid had om dit te doen, dan zal deze nieuwe energie die nu binnenkomt met een grote golf, dat voor jou gaan doen, helemaal alleen. Het heeft zoveel energie verschoven, dat zelfs als jij al helemaal klaar was voor jouw nieuwe begin, het jou kan doen voelen alsof je een soort van instorting ervaart! We zijn ons nu echt aan het klaarmaken met betrekking tot het afstemmen van onszelf voor wat er aan gaat komen. Voordat we verder kunnen, moet alles wat ons nog vasthoudt afgehandeld worden. En dit is altijd een deel van het proces. Met een baby die besjes in mijn oor blaast en in mijn nek knijpt, is het tijd voor mij om te gaan...tot de volgende keer. Wheeeee! Ben jij klaar?

Veel liefde en continue dankbaarheid. Tot de volgende keer,

Karen


Het originele engelstalige artikel is te vinden op www.emergingearthangels.com
Delen:
Natalie1986
Natalie1986 apr 19 '09
Heeeel herkenbaar vooral de hartkloppingen heb er veel voor bij de dokter gezeten. Hij verteld alleen maar dat het kwam door de stres maar dat heb ik niet confused

Maar nu weer ik waar het vandaan komt. Bedankt voor het tonen van deze artikel
Beschermengel
Beschermengel apr 19 '09
Nou zeg! heel veel herkenbaar in deze boodschap!! ik ben blij het gelezen te hebben.

Dank je Lena smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki