Loading...
nl

Aantal dromen..

admin
admin apr 17 '09
Een tijd geleden droomde ik heel vaak over hele dunne, uitgehongerde, zieke, enge katten..ik werd er gewoon bang van wakker. Na een tijd is het ook zomaar opgehouden..Maar ik heb me steeds afgevraagd wat betekent het, waarom kwam er elke keer zo'n zieke magere kat in mn droom voorbij. Weet iemand wat dit zou kunnen betekenen?
Delen:
Maryssa
Maryssa apr 18 '09
Kun je wat meer vertellen over wat die katten deden in je droom? Vielen ze je bijvb aan, kwamen ze naar je toe om geaaid te worden etc. En wat deed jij in je droom, hoe voelde je je bij die katten?
admin
admin apr 19 '09
De katten vielen me niet aan. Ze kwamen wel de hele tijd naar me toe en wilden 1 x in mn kamer..zodra ik de kat eruit probeerde te krijgen lukte dat niet en bleef het om mij heen draaien..
Ik voelde me heel erg angstig..ik was echt heel bang en zelfs als ik wakker werd..werd ik bang wakker.
Natalie1986
Natalie1986 apr 19 '09
Het kan zijn dat het een deel van jouw is dat je niet onder ogen wilt komen. Je zegt dat het je een angstig gevoel gaf.
Zijn er dingen gebeurd die je liever weg stopt dan er over wilt praten?
Maryssa
Maryssa apr 20 '09
Ik heb eens wat erbij gezocht over droomsymbool katten in je droom:

Katten
De kat vertegenwoordigt het vrouwelijke in onszelf maar katten zijn ook onafhankelijk en een kat in uw droom kan betekenen dat u meer vrijheid wilt. Dat u te afhankelijk bent.

De kat is in de droom niet altijd het lieve spinnende huisdier. Vaak heeft de kat in de droom iets duivels en is het de begeleider van de boze heks. Toch heeft de kat in de droom maar weinig met duivels en demonen te maken. Meestal heeft zij een seksuele betekenis, maar zij staat ook voor ongebondenheid, onverwachte wendingen, eigenzinnigheid, voorzichtigheid, sluwheid, gluipergheid, geluk en ongeluk. Evenals in het waakbestaan kan het ook in de droom gebeuren dat een kat geheel onverwachts naar ons uithaalt. Eerst laat hij onze liefkozingen toe en opeens heel onverwachts slaat hij de nagels uit. We zijn in dat geval altijd te laat om onze handen terug te trekken. Dit betekent dat we in het waakbestaan moeten oppassen voor iemand die poeslief lijkt maar in werkelijkheid als een blad aan de boom om kan draaien. De persoon is dus spreekwoordelijk een kat die we niet zonder handschoenen aan moeten pakken.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki