Loading...
nl

Jongen01 Wie wil mijn foto lezen, alvast bedankt.

Jongen01
Jongen01 apr 17 '09
Hallo mensen

Graag wil ik mijn foto laten lezen.
Hier is mijn foto:

Delen:
Maryssa
Maryssa apr 17 '09
Hallo,

Ik wil je foto wel lezen:

* Beetje apart wel ik krijg een soort beeld en geur door van een sportkleedruimte. Voetbal jij? Fietsen zie ik ook bij je. Maar ook echt een beetje stunten op die fiets.

* Je bent een type die stoer probeert te doen maar dat helemaal niet bent. Je hebt een hele mooie, gevoelige kant. Veel mensen om je heen kunnen door je stoere houding heen prikken. Dus kun je best gelijk jezelf laten zien zoals je echt bent. Mannelijkheid hoef je niet te bewijzen.

* Je sleutelt graag aan dingen die kapot zijn volgens mij.

* Je woont nog thuis volgens mij. Ik krijg een beeld van jou aan een tafel met roodwit geblokt tafelkleed en andere gezinsleden. Volgens mij heb je vaak het idee dat of zij, of jij van een andere planeet komen zo moeilijk is het vaak om elkaar te begrijpen. Je voelt je vaak een buitenbeentje; thuis maar ook op andere plaatsen.

* Je worstelt met een aantal dingen; waar sta ik voor, wie ben ik, wat wil ik wel en wat wil ik niet en waarom is dat zo. Het lijkt wel alsof je jezelf geen tijd wilt geven het allemaal rustig uit te denken en te ervaren. Het moet NU! Je bent een ongeduldig type.

* Onzekerheid pik ik op uit jouw foto.

* Volgens mij ben je aardig gezond; krijg wel een druk op mn borst te voelen maar dat heeft volgens mij meer te maken met oud verdriet en eenzame gevoelens die je soms kunnen overvallen, terwijl ik dit type voel ik mn keel. Zeg jij wel waar het op staat? Ik denk dat je veel dingen inslikt terwijl je ze zou moeten uiten.

* Je hebt een paar vrienden om je heen, dat vind jij wel prima eigenlijk. Je bent een verlegen type en opent je niet zo snel voor anderen. Maar als je iemand hebt toegelaten sta je wel 100% klaar voor die persoon. Je bent best wel loyaal in vriendschappen.

Dat is wat ik uit je foto heb kunnen halen. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.
Jongen01
Jongen01 apr 18 '09
Bedankt voor het lezen van mijn foto, indrukwekkend zeg. Alles wat je zei klopt precies, zelfs onze rood/witte tafelkleed heb jij helemaal goed en ik woon inderdaad thuis. Eiegenlijk heb jij elk punt helemaal goed, dus daarom vind ik het overbodig om per stukje te reageren en maak ik er een samenvattende reactie van. Ik sleutel graag aan dingen, ik ben indd geen open boek voor nieuwe mensen en ik sta klaar voor mensen die ik binnenlaat en vertrouw. Alles klopt wat je gezegd hebt.
Mijn complimenten, ik las jouw lezing met open mond. vooral dat thuis wonen, die druk op mijn hart in figuurlijke zin, ons tafelkleedje etc.. Dankje en heel goed gedaan.

Ik vroeg me alleen af of je evenuteel nog iets kunt zeggen over mij en mijn vriendin. Mijn relatie?

Zou het heel erg waarderen.
Maryssa
Maryssa apr 18 '09
Graag gedaan, dank je voor de complimenten en wat fijn dat het allemaal klopt! Dat tafelkleedje was wel frappant inderdaad ik zag het heel duidelijk met wit serviesgoed op tafel.

Ik heb nog even gekeken maar krijg helaas niets door over je relatie en vriendin. Soms stopt de informatiestroom bij bepaalde onderwerpen en vragen, ik weet ook niet waarom. Misschien dat er anderen zijn die hier wel wat over kunnen lezen uit je foto.
Heidelroos
Heidelroos apr 19 '09
Whoei.. Dag jongeman..
Want jong, dat ben je nog smile
Ik scroll recht naar beneden, want vind het eeuwig zonde als ik eerst de reacties van anderen lees, alvorens ik zelf ga lezen.. ik sta het liuefst zo puur mogelijk in een foto..
En het liefst ken ik je helemaal niet.. dat leest lekkerder..
Aangenaam, ik ben Heidel.. en doordat ik meteen naar beneden scroll, ben ik jouw naam vergeten smileexcuses daarvoor..

Wel een stevige jongeman die zijn mannetje fysiek staat, ik zie veel kracht, maar ook een sportief iemand .. iemand die gek is op rennen en spelen met ballen.. ik zie dat je goed bent in zo'n bal zo lang mogelijk van de grond te houden..

Een jongeman die erg gesloten is, alles opkropt .. Pas op voor gal-lever en dunne darm.. deze geslotenheid gaat daar op zitten, zo ook de opgevreten boosheid..
Pas op, je uit je agressie in de sport en dat is heel goed, blijf dit vooral doen, of anders ga praten..

Herken jij het, dat jij implodeert, zodra er iets gebeurt wat je niet aanstaat.. als anderen je kwetsen.. nou dat slaat dus naar binnen, wat eens in de zoveel tijd naar buiten kan komen.. maar dan als een gevaarlijke explosie..

Jij hebt waardering nodig, waardering en begrip.. die krijg je niet altijd van een andere partij.. Ik zie dat iemand jou een bepaald onzeker gevoel geeft... dit heeft te maken met een vrouwelijk persoon, je bent iemand die graag wil weten waar hij aan toe is.. is zij van plan het met je uit te maken, of heb je het gevoel dat het die richting opgaat..?
Is ze jouw eerste echte liefde / vriendin?

Ben je vroeger een Hakkertje geweest? Hakkebarmuziek komt bij mij naar boven en ik zie je achter de computer zitten, heel veel achter de computer.. is dat ook jouw werk?
Zit jij in de ICT ofzo?
Ook ben je een ster in gamen (online games) en hoor ik die hakkebarmuziek op de achtergrond..
Ook kan je andere muziek waarderen.. maar daar moeten goede songteksten inzitten.. (geen britney dus wink)

Tjaaaaaaaaaaaa.. euhm.. ik zie niet zoveel, je bent een simpele jongen, die een simpel leven leidt, die verder geen poespas aan zijn nek wil, maar wel spiritueel in ontwikkeling zit..

Het lijkt erop dat jij vroeger een beetje het buiitenbeentje was (of je voelde je anders dan anderen) en je deelde niet helemaal in jouw omgeving..
Ik zie een groot schoolplein met jou aan de zijkant.. je neemt geen deel aan het leven zoals die is.. levendigheid, andere kinderen.. je denken gaat zo diep..
Jouw denken is zo diep, dat ik het gevoel had dat je jezelf ook als een vreemde eend hebt gedragen..

Niet echt gepest, maar wel buitengesloten gevoeld?

Ik zie een sterke verbondenheid met een moeder-persoon, zij is nog in leven.. Het lijkt een soort van symbiose, een samensmelting met een moeder.. ik zie jou als verlegen klein kind, tegen je moeder aan staan in een drukke winkelstraat.. jij niet op je gemak.. maar dat was omdat jouw moeder zich niet op haar gemak voelde bij drukte..
Je hebt veel van deze vrouw-persoon overgenomen, qua aard, qua genen..

Ik zie iets van een boerderij..
Hou jij van boerderijen, of ben je daar opgegroeid?
Whauw, ik ben onder de indruk..
Ik zie veel ruimte en levende dieren om je heen...

Verder kom ik eventjes niet..

Liefs van Heidelke..
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 20 '09
Hoi Jongen, ik zie dat jij hetzelfde IP adres gebruikt als een ander lid dat hier ook op het forum aanwezig is, dus ik wil zeker weten dat er wel met jouw toestemming deze foto geplaatst is en dat niet jouw foto is geplaatst door iemand anders, om alleen maar iets over jou te weten te komen. Kan jij uitleggen hoe het komt dat jij hetzelfde ip adres heeft als een ander lid op dit forum?
Heidelroos
Heidelroos apr 26 '09
Beetje vreemd om een lezing te vragen met een ander IP adres en vervolgens niet te reageren om mijn lezing eek?
Helma
Helma apr 26 '09
Geen hakkertje maar een hackertje laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy