Loading...
nl

rijstexperiment

Cialara
Cialara jun 16 '09
Ik zal nog een keer kijken op de site... ben zo weer terug wink
Cialara
Cialara jun 16 '09
Zo heb nog even alle resultaten met elkaar vergeleken...lijkt toch wel op elkaar hoor! En wij zijn pas zo'n kleine 3 weken bezig.

De meeste experimente hebben langer geduurd en zullen daarom dus ook verdere reacties vertonen. Zeker bij het negeer potje zullen we geduld moeten hebben, want dat krijgt geen aandacht; waardoor het langer duurt voordat zich iets manifesteerd zoals door anderen werd opgemerkt (daar kan ik het mee eens zijn).

Wel zie je bij alle experimenten dat het "slechte" potje er als eerste ook het slechtst lees donkerst aan toe is. Bij ons is die dus na 2 weken al donkerbruin gaan kleuren.
De lieve rijst is nog steeds licht wit/geel wat toch ook bij de meesten wel het geval is. Bij sommigen blijft het zelfs helemaal wit, maar die hebben geen gedachten of energie gestuurd zag ik, en dat hebben wij wel gedaan.

Blijft een feit dat alledrie de potjes dus anders "doen". Terwijl ze alledrie uit de zelfde gekookte rijst, in een zelfde potje, de zelfde temperatuur, het zelfde water zijn samengesteld...en daarmee lijkt mij voldoende aangetoond dat water dus reageert op energie/woorden/intenties. Blijft heel bijzonder om te zien!

Zelfs de meest sceptische persoon zal hierbij toch zeker één wenkbrauw omhoog trekken;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 16 '09
Origineel bericht van: Eniroj
en daarmee lijkt mij voldoende aangetoond dat water dus reageert op energie/woorden/intenties. Blijft heel bijzonder om te zien!

Volgens mij is het niet het water dat reageert, maar de rijst zelf. En inderdaad, dit is de kracht van Intentie heel mooi aangetoond.

Lijkt erg op dit artikeltje wat ik ooit geschreven heb:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/49060/De_wereld_van_Potentie_en_Inte.html#Post49060
Cialara
Cialara jun 29 '09
Nou het rijstexperiment vervolg....

Er is niets meer veranderd!

Lieve rijst: licht citroen geel
Stomme rijst: vies bruin
Negeer rijst: onveranderd wit

Wij gaan er mee stoppen, hebben er voldoende van geleerd vind ik! Morgen afscheid nemen van de potjes en dan gaan ze woensdag met de vuilnisman mee grintoedeloe grin
admin
admin jun 30 '09
Mooi succes, Jorine.
Leuk en leerzaam, ook voor de kids.
Kan de jongste ook de aura-velden zien bij de rijst?
Cialara
Cialara jun 30 '09
Daar heb ik hem niet naar gevraagd... dus dat weet ik niet. Misschien doe ik dat vanmiddag nog even smile
Cialara
Cialara jun 30 '09
Nou ik heb het even aan S gevraagd en hij vertelde het volgende:

De aura's van de bakjes zagen er zo uit:
Stomme rijst: kleine rode aura
Negeer rijst: wit en middelmatig
Lieve rijst: geel en groot

Hij zei erbij dat de kleuren wel overeenkomen met blij van de gele en boos van de rode...
admin
admin jun 30 '09
Prachtig. Ja, boosheid is rood, meestal erg goed zichtbaar. De boosheid is dus overgedragen aan de rijst.

Geel is de kleur van de zonevlecht, het krachtcentrum. De rijst heeft dus kracht gekregen.

De negeerrijst heeft zich uit zichzelf ontwikkeld. Dus neutraal.

Mooi dat hij dit zo goed kan zien.
Beschermengel
Beschermengel jun 30 '09


Wat een leuk experiment!....ik lees het nu pas.
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki