Loading...
nl

helen...

liesanne
liesanne apr 17 '09
Helen met de kracht van je positieve gedachten

Vaak denken de meeste mensen dat ze een Energiewerker, Reiki Meester moeten zijn, of een andere vorm van training moeten hebben genoten om zichzelf of iemand anders een healing te kunnen geven. Dit is niet hoe het in elkaar steekt. Het is eigenlijk heel simpel om te beoefenen en het is je geboorte recht. Iedereen is ermee geboren. Alleen weet je vaak niet hoe je het moet gebruiken - tot nu toe dan!

Gefocuste positieve helende gedachten

Wanneer jij je gedachten focust op een positieve helende manier, kan je deze zeer effectief en succesvol gebruiken om jezelf, iemand anders, je huisdier, je planten, of zelfs een situatie te helen!

Zoek eerst een rustige plaats op waar je niet gestoord wordt en zet ook je telefoon uit. Ga lekker zitten en begin heel rustig naar je adem te luisteren, maak er geen probleem van als het niet direct lukt, dat gebeurt de meeste mensen. Sta toe dat er geleidelijk en zachtjes een gevoel van vrede je omhult. Begin je daarna helemaal te vullen met een gevoel van echte vreugde. (Een mooie en geweldig snelle manier om dit te bereiken is om aan iets te denken wat je compleet onderdompelt in liefde, bijvoorbeeld de liefde die je voelt wanneer jij je kind vast houdt of je puppy). Voel deze liefde in je omhoog borrelen. Terwijl je dit gevoel vast houdt, breng je je gedachten naar het door jou gekozen onderwerp. Weet zonder twijfel dat perfecte gezondheid je natuurlijke staat van zijn is. Stel je jou onderwerp, perfect gezond voor. Douche deze helemaal met liefde.

Je hoeft er niet een heleboel tijd aan te besteden, 5 minuten is genoeg en je hoeft niet dicht bij je subject te wezen om dit te kunnen doen.

De heling uitgelegd

Doordat je jezelf in deze positieve vibratie houdt en gefocust bent op de natuurlijke staat van welzijn van je subject, moedig je ze aan om hun verzet/weerstand te verzachten dan wel op te geven betreffende hun eigen welzijn.

Helende voordelen

Om een healing aan een ander te geven is geweldig om aan je eigen routine toe te voegen om veel redenen. Het zal je veel voldoening geven en je zal er veel voor terug krijgen in je eigen leven. Probeer het - alleen al het gevoel dat je hiervan krijgt is meer dan de moeite waard.

Door Eddy

met dank aan Leona Janice Graham

Delen:
Lena
Lena apr 19 '09
ja gedachtenkracht is heel sterk.....

maar vraag me af of je zo alles kunt overwinnen in je leven
ook het ziek zijn....
Heidelroos
Heidelroos apr 19 '09
Mooi omschreven,

Ja, ik geloof ik gedachtenkracht..

Accepteren van ziekte, als reactie op jouw woorden Lena10, is de krachtigste vorm van helen..

Dat wil niet zeggen dat je fysiek beter wordt,
maar in ieder geval zeker geestelijk..

Wij mensen zijn nu eenmaal onderhevig aan ziekten als infecties, epidemieën of ander soortigen ..

Eigenlijk horen er niet veel mensen op aarde te leven..
Maar door de wetenschappelijke medische ontwikkelingen van de afgelopen zestig jaar, heeft de mensheid doen verdrievoudigen..

Op zich niets mis mee om zestig te worden in goede gezondheid..
Maar wij vinden volgens mij zelfs tachtig nog te jong om te sterven, ofzo?

Een paar honderd jaar geleden (1600) was de gemiddelde leeftijd 27 jaar (grote kindersterftes, de pest, andere ziekten, bevallingen enzovoorts deden het gemiddelde sterftecijfer enorm verschillen met nu).......

Ik vraag me alleen af, wanneer we tevreden zijn..
In Afrika is iemand van zestig al hoogbejaard en mag rusten..
Hier mag je doorwerken tot je 65e, met een beetje geluk mag je nog tien jaar genieten van je pensioen..

Misschien dan maar gedachtenkrachten naar een job, die je hobbie is, zodat je nooit hoeft te werken smile(Goed idee hé)

Vreemde wereld is het geworden..

Liefs van Heidel..
gast
gast apr 19 '09
Quote:
Een paar honderd jaar geleden (1600) was de gemiddelde leeftijd 27 jaar (grote kindersterftes, de pest, andere ziekten, bevallingen enzovoorts deden het gemiddelde sterftecijfer enorm verschillen met nu).......

Dan heb je het wel over de westerse mens. Ik durf er bijna een wedje op te leggen dat indianen, aboriginals en andere natuurvolken toen ook al veel ouder werden.
Lena
Lena apr 19 '09
Origineel bericht van: heidelroosje

Wij mensen zijn nu eenmaal onderhevig aan ziekten als infecties, epidemieën of ander soortigen ..

Eigenlijk horen er niet veel mensen op aarde te leven..
Maar door de wetenschappelijke medische ontwikkelingen van de afgelopen zestig jaar, heeft de mensheid doen verdrievoudigen..

Misschien dan maar gedachtenkrachten naar een job, die je hobbie is, zodat je nooit hoeft te werken smile(Goed idee hé)

Vreemde wereld is het geworden..

wat ik om mee heen zie dat je nu van oud spreekt vanaf 90 jaar.....
ja ik was er allang niet meer geweest zonder al het ingrijpen....
maar het is inderdaad een gegeven hoe meer je accepteren kan van wat is....
maakt het toch draagzamer....

heel goed idee een job die je hobby is smile
ja echt een hele vreemde wereld ik bedoel als je bij alles stil gaat staan
ik vind het moeilijk op het goede te blijven zien....
Heidelroos
Heidelroos apr 19 '09
De populatie was kleiner, het sterftecijfer even hoog..
Ook daar ging het bij geboorte vaak mis en stierf men bij koorts door infectie.. joegen de mensen elkaar de dood in... en mooie daarvan.. de oude indiaan die zich terug trok omdat hij voelde dat het 'zijn tijd was' ... hebben we nooit weet van hoe oud die werkelijk was..

Zo ook toen, waren er uitschieters van mensen die een hoge leeftijd bereikten.. dat is logisch, want sterke mensen moeten er zijn, om het ras te overleven..

?

Liefssssssssss

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske