Loading...
nl

Hoi allemaal

Tamara26
Tamara26 aug 30 '06
Hoi!

Ik ben Tamara, 26 jaar!
Ben erg geinteresseert in dit forum, dus heb me even ingeschreven!!
Gezellieieie!
Groetjes Tamara.
Delen:
LPChip
LPChip aug 30 '06
Welkom Tamara :)

Mocht je de main-site nog niet gevonden hebben, kan ik je deze erg aanraden.

http://merudi.net
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 30 '06
Hoi Tamara,

Welkom op het levensforum! Ik ben nieuwschierig waarom je in dit forum geinteresseerd bent geraakt. Zou je dat met ons willen delen?

Groetjes Julien.
Tamara26
Tamara26 aug 30 '06
Hoi!

Ja hoor, dat wil ik wel delen.
Onze hele familie voelt, ziet en kunnen dingen die een 'normaal'mens niet kan.

In ons huis is het een paar maanden heel onrustig geweest. Lichten aan en uit, dingen vielen zomaar op de grond. Ik voelde soms warmte.
Hij of zij komt ook bij mijn zoontje van 15 maanden en ik heb het idee dat hij ze echt ziet en met ze communiceert.
Hij kijkt vaak naar een open ruimte in huis en wijkt er dan de eerste tijd niet vanaf. In zijn slaapkamertje komt hij of zij ook. Mijn zoontje had een beertje met muziek, maar die was kapot.
Plots midden in de nacht deed ie t weer! Sinds kort heb ik t beertje bij hem in bed gelegd en hoewel hij m zelf niet aan kan doen, hoor ik m regelmatig spelen en dan is ie ook aan t brabbelen tegen iemand.
Ikzelf vermoed dat het mijn vader is, want ik heb mijn zoontje wel een foto laten zien en ik zag een soort herkenning in hem en lachte. Hij wees ook de dingen aan die kenmerkend waren zoels de snor en bril.
Als ik de foto van zijn andere opa laat zien, reageert ie helemaal niet zo. Dan schuift ie m gewoon weg.
Ik ben niet vreemd van zulke dingen maar wil er voor hem wel goed mee omgaan.
Opmerkelijk was dat ik in die tijd bij mijn moeder op bezoek was en wij hadden weer t idee dat ie wat zag. Dan blijft ie naar een punt in open ruimte staren.
Vanaf die tijd is het bij ons in huis weer redelijk rustig en vanaf die tijd had mijn moeder die dingen. Het lijkt alsof hij steeds met ons meereist naar mijn moeder en weer terug.

Zelf weet ik van tevoren wanneer er 'iets' gaat gebeuren. Iets wat mij naast staat. Het is altijd negatief. Met dromen heb ik dat ook.
Ook weet ik t als er iemand ziek is.Dat heb ik ook bij dieren.
Ik ben hier niet zo heel erg mee bezig, zo ben ik gewoon.
Maar voor mijn zoontje vind ik t wel belangrijk.
misschien kan iemand mij helpen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 30 '06
Zoals ik het lees, is je gevoel wat betreft je zoontje en je vader goed. Ik denk echt dat je vader bij je zoontje is, en hem begeleid. Meestal zit je gevoel wat betreft dit soort dingen eigenlijk wel goed. De teksten op de hoofdsite zullen je zeker kunnen helpen wat betrefd de nieuwetijdse kinderen.
blue eye witch
blue eye witch aug 30 '06
welkom tamara

ik denk wel dat je hier thuis gaat voelen.

groetjes ingrid
Tamara26
Tamara26 aug 30 '06
Ja, denk ook wel dat t goed komt hier!

Even terug te komen op mijn verhaal:
mijn vader was zeer paranormaal en helderziend. Hij kon zelfs engelen laten komen in menselijke gedaantes. Dat komt me nu ineens naar boven, dus het zou idd. goed kunnen dat hij mijn zoontje leidt. Ik heb het stukje 'toekomstige kinderen' gelezen en ik denk waarschijnlijk dat mijn zoontje een 'kristalkind' is...
Ik herken heel veel in die tekst.
Liefs..
Riaction
Riaction aug 30 '06
Hey Tamara,

Leuk dat je er bent.
Een leeftijds genootje is altijd leuk! ;)

Heel veel liefs.
mause
mause aug 30 '06
hoi tamara.

mooi dat je deze site hebt gevonden. ik denk dat je er veel aan kunt hebben en wij natuurlijk ook aan jou verhalen. ik denk ook dat het heel goed zou kunnen dat je zoontje kontakt heeft met je vader.en over nieuwetijdskindjes ed. staat erg veel te vinden hier. hierdoor ben ik ook op deze site terecht gekomen. een vrouw die bij mijn moeder kwam en aan pendelen doet, heeft de foto van mijn dochtertje gezien en ze zei dat het een nieuwetijdskindje was. dus we zullen zien.

heel veel plezier hier.

groetjes mause.
Erna
Erna aug 31 '06
Welkom Tamara

Groetjes Erna
Acheliah
Acheliah sep 7 '06
Sorry beetje laat maar beter laat dan nooit.

Welkom op deze site Tamara leuk je te verwelkomen.

Groetjes Dieneke

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki