Loading...
nl

Nieuwe foto van Jorine

Cialara
Cialara apr 17 '09
Hallo lieve fotolezers,

Ik ben benieuwd wat jullie uit deze nieuwe foto kunnen halen; de vorige was toch al zo'n 2 jaar oud...
Dus als iemand tijd en zin heeft om mijn foto te lezen, dan graag!

http://images.merudi.net/albums/userpics/11171/normal_P4170004.JPG

Alvast heel erg veel dank voor iedereen die hier zijn tijd nog even in wil steken.
Jorine. smile
Delen:
Heidelroos
Heidelroos apr 17 '09
Hoi!!

Wat mij opvalt zijn jouw ogen, zij kijken recht de wereld in..

Ben jij toevallig een Ram, of een ander vuurteken (kan ook ascedant zijn)

Verder zie ik iemand die pedagogisch is, diplomatiek en altijd zorgvuldig haar woorden kiest.. iemand die zo les kan geven op een middelbare school.. een helper..

Ook zie ik een tarwe allergie, iemand die gevoelige darmen heeft en niet alles kan eten!!

Een chocolademonster? Heb je geen last gehad met het laten staan van de paaseitjes? smile

Een bloemenpersoonlijkheid, iemand die van geuren houdt, van kleuren, van warme gezelligheid..

Iemand die gevoelig is, snel op haar ziel getrapt en niet veel kritiek kan verdragen.. dit heeft met het verleden te maken..
Deed je het wel goed genoeg altijd?

Ik zie ook een kind van een jaar of zes.. een meisje... dit zijn één van de dingen die ik nooit goed kan plaatsen... het kan symbolisch zijn, maar ook een dochter smileMaar jij bent de eige die dat kan weten...
Mocht het iets zijn op je zes jarige leeftijd, dan lijkt het erop dat je op die leeftijd een grootouder bent verloren? Je hebt in ieder geval bescherming van gener zijde..

Ik voel veel alleenheid, de wereld begrijpt je niet altijd.... misschien komt dat omdat je niet echt een prater bent, je vertrouwt niet iedereen, wat overigens je goede recht is..

Ik zie ook een manspersoonlijkheid, wat lijkt op een vrachtwagenchauffeur.. rijder, iemand die veel op de weg zit.. Kan ook zijn iemand die het rijden 'in het bloed'heeft zitten en graag op pad is....

Ik zie een speeltuin, speeltuinen symboliseren een kindertijd, waarin het levendig, druk voor je was, wat je niet altijd bij kon houden... alles was aanlokkelijk en verleidelijk, alleen kan kiezen van iets vasts soms ietwat moeilijk zijn..

Ik zie een echte vriendin, iemand die goed kan troosten en luisteren, iemand die een warm hart naar de medemens draagt en daar ook wel eens in gekwetst is.. op zich ben je stabiel genoeg om het leven van alle dag aan te kunnen, ware het niet zo dat je soms kan verdwijnen in korte depressieve stemmingen die het zonnetje in je leven soms laten verdwijnen..

Er is iemand hiernamaals.. iemand die je nastaat en ook iets wil zeggen tege je..
Waarom er een roosje doorkomt weet ik niet, misschien kun jij het verklaren?

Oops, het is tijd.. ik moet even mijn kinderen ophalen..

Groetjes van Heidel..
Cialara
Cialara apr 17 '09
Origineel bericht van: heidelroosje
Hoi!!

Wat mij opvalt zijn jouw ogen, zij kijken recht de wereld in..

Ben jij toevallig een Ram, of een ander vuurteken (kan ook ascedant zijn)
Nee, ik ben een stel vissen...

Verder zie ik iemand die pedagogisch is, diplomatiek en altijd zorgvuldig haar woorden kiest.. iemand die zo les kan geven op een middelbare school.. een helper..
mmmm, zou kunnen, lijkt me wel leuk, maar ik doe dit niet voor werk. Vind het wel leuk om mijn kinderen dingen te leren en die gaan binnenkort naar de middelbare school

Ook zie ik een tarwe allergie, iemand die gevoelige darmen heeft en niet alles kan eten!!
Nee, niet dat ik weet...

Een chocolademonster? Heb je geen last gehad met het laten staan van de paaseitjes? smile
JAAAAA Helaas wel wink

Een bloemenpersoonlijkheid, iemand die van geuren houdt, van kleuren, van warme gezelligheid..
JA, ja, ja helemaal!

Iemand die gevoelig is, snel op haar ziel getrapt en niet veel kritiek kan verdragen.. dit heeft met het verleden te maken..
Deed je het wel goed genoeg altijd?
Klopt heel aardig, ik deed het prima, maar dat vond iedereen gewoon, er was niet veel tijd voor mij, het was een drukke tijd voor mijn vader en moeder... en ja, ik kan heel slecht tegen kritiek, weet er niet goed mee om te gaan en trek het me altijd heel erg aan.

Ik zie ook een kind van een jaar of zes.. een meisje... dit zijn één van de dingen die ik nooit goed kan plaatsen... het kan symbolisch zijn, maar ook een dochter smileMaar jij bent de eige die dat kan weten...
Mocht het iets zijn op je zes jarige leeftijd, dan lijkt het erop dat je op die leeftijd een grootouder bent verloren? Je hebt in ieder geval bescherming van gener zijde..
Ik heb een dochter van 3. Op mijn 6e ben ik niet een grootouder verloren, wel op mijn 16e... mijn lievelingsoma, zou zij bij me kunnen zijn? Ik hoop daar altijd op... (ik hoop dat ik mijn andere grootouders geen tekort doe, die waren ook allemaal hele lieve personen!)

Ik voel veel alleenheid, de wereld begrijpt je niet altijd.... misschien komt dat omdat je niet echt een prater bent, je vertrouwt niet iedereen, wat overigens je goede recht is..
Klopt ook wel aardig

Ik zie ook een manspersoonlijkheid, wat lijkt op een vrachtwagenchauffeur.. rijder, iemand die veel op de weg zit.. Kan ook zijn iemand die het rijden 'in het bloed'heeft zitten en graag op pad is....
zou kunnen, manlief is geen chauffeur, maar zit wel dagelijks en veel op de weg!

Ik zie een speeltuin, speeltuinen symboliseren een kindertijd, waarin het levendig, druk voor je was, wat je niet altijd bij kon houden... alles was aanlokkelijk en verleidelijk, alleen kan kiezen van iets vasts soms ietwat moeilijk zijn..
ja, dit klopt denk ik ook wel. Heb trouwens nog steeds moeite met keuzes maken, alles vind ik leuk en interessant...

Ik zie een echte vriendin, iemand die goed kan troosten en luisteren, iemand die een warm hart naar de medemens draagt en daar ook wel eens in gekwetst is.. op zich ben je stabiel genoeg om het leven van alle dag aan te kunnen, ware het niet zo dat je soms kan verdwijnen in korte depressieve stemmingen die het zonnetje in je leven soms laten verdwijnen..
Klopt ook vrij goed

Er is iemand hiernamaals.. iemand die je nastaat en ook iets wil zeggen tege je.. Oh, dat is leuk, woensdag zag ook iemand een entiteit bij me... jammer dat je niet kunt zien wat hij/zij wil zeggen...

Waarom er een roosje doorkomt weet ik niet, misschien kun jij het verklaren?
Geen idee, hiet zou ik over na kunnen denken

Lieve Heidelroosje, Dank je wel dat je even de tijd had voor mij.
(Knap zo tussen de kinderen door, ik weet hoe dat gaat! ;))
Maryssa
Maryssa apr 17 '09
Hallo Jorine,

* Wat me als eerste opvalt is dat je beter in je vel zit op deze foto in vergelijking met de eerdere foto.

* Op de 1 of andere manier krijg ik bloeddruk door. Laat je die wel eens opnemen? Ik heb een beetje het gevoel dat die wat te hoog is.

* Je hebt wat meer rust om ook eens niets te doen op momenten dat je even niets hoeft. Zonder je schuldig te voelen bedoel ik. Je kunt je daar meer aan overgeven.

Ik krijg helaas, verder niets meer door. Jammer. Ik hoop dat anderen wat meer kunnen zeggen.
Cialara
Cialara apr 17 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Hallo Jorine,

* Wat me als eerste opvalt is dat je beter in je vel zit op deze foto in vergelijking met de eerdere foto.
Klopt als een bus! goed gezien

* Op de 1 of andere manier krijg ik bloeddruk door. Laat je die wel eens opnemen? Ik heb een beetje het gevoel dat die wat te hoog is.
Niet dat ik weet, en ik wordt regelamtig gecontroleerd als bloeddonor...

* Je hebt wat meer rust om ook eens niets te doen op momenten dat je even niets hoeft. Zonder je schuldig te voelen bedoel ik. Je kunt je daar meer aan overgeven.
Mmmm zou best wel eens kunnen...

Ik krijg helaas, verder niets meer door. Jammer. Ik hoop dat anderen wat meer kunnen zeggen.

Nou Maryssa, bedankt voor de korte maar krachtige (2e) lezing!
admin
admin mei 22 '09
Hoi Eniroj,

Ik heb expres die readings hierboven niet gelezen want dan blijft deze reading tenminste mooi een puur smile.

Je reading,

Gelijk heb ik het gevoel dat je iets doet met kinderen en dat als mens je leven daar ook grotendeels om draait op het moment. Geloof ik heb je zelf nu 2 kids die nog jong zijn.

Ik viel veel slechte energie uit het verleden van dit leven. Een energie waarbij ik het gevoel krijg dat je een lang tijd nooit erg gewaardeerd werd door je mede mensen en dat je meer moeite moest doen voor een plekje dan andere mensen. En dat is in alles in je leven zo.

Ik voel een paarse lila energie van je afkomen. Voor mijn gevoel is het een heel erg liefdadig beschermende energie die je uitstraalt vanuit onbewuste. Je bent als mens meer direct in je leven. Alles word vaak heel simpel bepaald en vervolgens ben je dan weer een tijd bezig op jezelf om het te verwerken.

Ik voel niet heel veel vrienden in je leven en ook maar 1 vaste vriendin die je al een langere tijd hebt. Volgens mij ga je snel door je vriendinnen heen omdat ze altijd voor jouw doen te aards zijn en dat stoot elkaar af.

Heel erg spiritueel voel je niet aan maar geloof ik ben je er wel altijd een zekere maten mee bezig. Maar het laatste half jaar steeds meer. En geloof ik mede door je kinderen dat jezelf nu ook het licht hebt gezien. Echter voel ik wel een lek bij je hart van energie. Dit komt doordat je niet goed geaard bent.
Ik voel wel dat dit niet altijd zo geweest is en dus denk ik dat het iets is wat je onbewust erin hebt laten sluipen en dat geeft nu een lek. Door dit lek kan je soms heel snel geirriteert raken en ben je soms zonder al te veel te hebben gedaan moe en dan zit je de dag vaak liever maar gewoon uit met niks doen.

Ik voel geen man bij je die je liefde geeft, het ontbreekt een beetje en dat valt me op aangezien ik wel kinderen voel?

Nou, ik hoop dat de reading een beetje klopt en dat je er wat aan hebt! Graag hoor ik van je wat je ervan vond!

Greets, Robbert.
Cialara
Cialara mei 22 '09
Origineel bericht van: Core
Hoi Eniroj,

Ik heb expres die readings hierboven niet gelezen want dan blijft deze reading tenminste mooi een puur smile.

Je reading,

Gelijk heb ik het gevoel dat je iets doet met kinderen en dat als mens je leven daar ook grotendeels om draait op het moment. Geloof ik heb je zelf nu 2 kids die nog jong zijn. Ja, dat klopt wel, ben thuisblijfmoeder en heb 3 kinderen van 3, 9 en 11(die laatste is dus niet meer zoooo jong? )

Ik viel veel slechte energie uit het verleden van dit leven. Een energie waarbij ik het gevoel krijg dat je een lang tijd nooit erg gewaardeerd werd door je mede mensen en dat je meer moeite moest doen voor een plekje dan andere mensen. En dat is in alles in je leven zo. Ja, dat zou wel eens kunnen... denk dat je wel gelijk hebt

Ik voel een paarse lila energie van je afkomen. Voor mijn gevoel is het een heel erg liefdadig beschermende energie die je uitstraalt vanuit onbewuste. Je bent als mens meer direct in je leven. Alles word vaak heel simpel bepaald en vervolgens ben je dan weer een tijd bezig op jezelf om het te verwerken. Klopt

Ik voel niet heel veel vrienden in je leven en ook maar 1 vaste vriendin die je al een langere tijd hebt. Volgens mij ga je snel door je vriendinnen heen omdat ze altijd voor jouw doen te aards zijn en dat stoot elkaar af. Ja, vind dit ook wel een moeilijk punt hoor! Mis soms wel een echt vriendinnen groepje, maar ach, wat is dat is

Heel erg spiritueel voel je niet aan maar geloof ik ben je er wel altijd een zekere maten mee bezig. Klopt ook Maar het laatste half jaar steeds meer.(ha ha, ja zeker sinds ik Reiki en Merudi gevonden heb!) En geloof ik mede door je kinderen dat jezelf nu ook het licht hebt gezien. Ja, dit klopt ook, door mijn kinderen heb ik ontdekt dat mijn handen iets speciaals hadden... Echter voel ik wel een lek bij je hart van energie. Dit komt doordat je niet goed geaard bent. Hier ben ik mij niet van bewust?
Ik voel wel dat dit niet altijd zo geweest is en dus denk ik dat het iets is wat je onbewust erin hebt laten sluipen en dat geeft nu een lek. Door dit lek kan je soms heel snel geirriteert raken en ben je soms zonder al te veel te hebben gedaan moe en dan zit je de dag vaak liever maar gewoon uit met niks doen. Jahaaa, dat is wel zo...heeft dat met aarden te maken? Hoe kan ik dan beter aarden? Heb wel 1 reiki techniek geleerd maar als dat niet voldoende is?

Ik voel geen man bij je die je liefde geeft, het ontbreekt een beetje en dat valt me op aangezien ik wel kinderen voel? Oeps, klopt niet! Heb een hele lieve man hoor! Hij is alleen wel veel weg helaas.

Nou, ik hoop dat de reading een beetje klopt en dat je er wat aan hebt! Graag hoor ik van je wat je ervan vond!

Greets, Robbert.

Robbert dank je wel, een hele mooie reading met rake dingen hoor! Dat van dat lek, dat moet ik maar eens nader onderzoeken, want de gevolgen die herken ik wel! Ik zeg zelf altijd dat kleine kinderen thuis mij opbreken, maar misschien is het dus iets anders? Ik ga op onderzoek...

Liefs Jorine.
admin
admin mei 22 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Origineel bericht van: Core
Hoi Eniroj,

Je reading,

Gelijk heb ik het gevoel dat je iets doet met kinderen en dat als mens je leven daar ook grotendeels om draait op het moment. Geloof ik heb je zelf nu 2 kids die nog jong zijn. Ja, dat klopt wel, ben thuisblijfmoeder en heb 3 kinderen van 3, 9 en 11(die laatste is dus niet meer zoooo jong? )

Ik viel veel slechte energie uit het verleden van dit leven. Een energie waarbij ik het gevoel krijg dat je een lang tijd nooit erg gewaardeerd werd door je mede mensen en dat je meer moeite moest doen voor een plekje dan andere mensen. En dat is in alles in je leven zo. Ja, dat zou wel eens kunnen... denk dat je wel gelijk hebt

Ik voel een paarse lila energie van je afkomen. Voor mijn gevoel is het een heel erg liefdadig beschermende energie die je uitstraalt vanuit onbewuste. Je bent als mens meer direct in je leven. Alles word vaak heel simpel bepaald en vervolgens ben je dan weer een tijd bezig op jezelf om het te verwerken. Klopt

Ik voel niet heel veel vrienden in je leven en ook maar 1 vaste vriendin die je al een langere tijd hebt. Volgens mij ga je snel door je vriendinnen heen omdat ze altijd voor jouw doen te aards zijn en dat stoot elkaar af. Ja, vind dit ook wel een moeilijk punt hoor! Mis soms wel een echt vriendinnen groepje, maar ach, wat is dat is

Heel erg spiritueel voel je niet aan maar geloof ik ben je er wel altijd een zekere maten mee bezig. Klopt ook Maar het laatste half jaar steeds meer.(ha ha, ja zeker sinds ik Reiki en Merudi gevonden heb!) En geloof ik mede door je kinderen dat jezelf nu ook het licht hebt gezien. Ja, dit klopt ook, door mijn kinderen heb ik ontdekt dat mijn handen iets speciaals hadden... Echter voel ik wel een lek bij je hart van energie. Dit komt doordat je niet goed geaard bent. Hier ben ik mij niet van bewust?
Ik voel wel dat dit niet altijd zo geweest is en dus denk ik dat het iets is wat je onbewust erin hebt laten sluipen en dat geeft nu een lek. Door dit lek kan je soms heel snel geirriteert raken en ben je soms zonder al te veel te hebben gedaan moe en dan zit je de dag vaak liever maar gewoon uit met niks doen. Jahaaa, dat is wel zo...heeft dat met aarden te maken? Hoe kan ik dan beter aarden? Heb wel 1 reiki techniek geleerd maar als dat niet voldoende is?

Ik voel geen man bij je die je liefde geeft, het ontbreekt een beetje en dat valt me op aangezien ik wel kinderen voel? Oeps, klopt niet! Heb een hele lieve man hoor! Hij is alleen wel veel weg helaas.

Greets, Robbert.

Robbert dank je wel, een hele mooie reading met rake dingen hoor! Dat van dat lek, dat moet ik maar eens nader onderzoeken, want de gevolgen die herken ik wel! Ik zeg zelf altijd dat kleine kinderen thuis mij opbreken, maar misschien is het dus iets anders? Ik ga op onderzoek...

Liefs Jorine.

Bedankt voor je mooie antwoorden! Ik las dat het van je man niet klopt, kan het zijn dat je kinderen dit zo ervaren en niet jij?

En over aarden, wat voor manier of manieren weet je al van aarde? Misschien kan ik of andere forum leden je tips geven hiervoor laugh.

Greets, Robbert.
Cialara
Cialara mei 22 '09
Ik heb alleen geleerd om de schuifjes in je voeten open te zetten en dan de energie naar boven toe in te ademen; dus vanuit de voetchakra's naar boven zeg maar...

Dit doe ik nu pas een maand of 2 (en het gaat al wel iets beter dan voorheen hoor!)

Maar als er nog meer manieren zijn; is natuurlijk altijd fijn om te weten!
admin
admin mei 22 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Ik heb alleen geleerd om de schuifjes in je voeten open te zetten en dan de energie naar boven toe in te ademen; dus vanuit de voetchakra's naar boven zeg maar...

Dit doe ik nu pas een maand of 2 (en het gaat al wel iets beter dan voorheen hoor!)

Maar als er nog meer manieren zijn; is natuurlijk altijd fijn om te weten!

Mensen zeggen al heel snel aarden en denken dan dat dat het is. Ik ken echt al een goeie 6 manieren van aarden die mij geleerd zijn door allemaal verschillende mensen die hun manier van aarden de enige manier vonden.

Maarja genoeg details haha,

Het is niet zo zeer het aarden maar meer het stabiel maken en het ontwikkelen van je eerste chakra.
De manier waar ik het meeste van hou is als volgt,

- Ga comfortabel zitten met het liefst een rechte rug.
- Sluit je ogen
- Adem langzaam in en uit tot je tot rust komt
- Probeer je ruggengraat te voelen
- Voel van boven aan je nek tot op je stuitje je ruggengraat, heen en weer. Dit doe je op het ritme van je ademen, dus uitademen naar beneden en uitademen naar boven.
- Dan ga je een wortel van een boom vormen over je ruggengraat bij het in- en uitademen. Tot je er goed bij voelt.
- Nu ga je deze wortel vanuit je stuitje de grond in sturen. Eerst laat je de wortel elke keer dat je uitademt verder de grond in groeien. Dan later gaat de wortel zich verdelen in de grond. Je zal merken dat dit zich langzaam op bouwt per keer dat je deze oefening doet.
- Waarschijnlijk ervaarde je het al in de vorige stap maar in deze stap ga je via de wortel die je gemaakt hebt al je energie eruit zenden bij het inademen en trek je energie terug uit de aarde als je inademt.

Nou, dit kan je zolang doen als je wilt. Maar ik raad je aan om met 5minuten te beginnen en dat uit te bouwen. Het mooie ervan is dat je uiteindelijk in staat bent om altijd wanneer en waar je ook bent die wortel te visualizeren en te gebruiken. Uiteindelijk kan het zelfs een deel van je lichaam uit maken en dan blijf je goed geaard.

Nou ik hoop dat je er wat aan hebt!

Greets, Robbert.
Cialara
Cialara mei 22 '09
Dank je Robbert,
Ik ga deze zeker een aantal malen proberen, en misschien dan wel heel erg vaak gebruiken!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 23 '09
Hoi Jorine,

Volgens mij had ik ook de vorige gelezen smilemaar we doen er nog maar eentje bij haha. Ik hoor graag wat er niet / wel klopt.

Ik zie nog steeds de onzekerheid over jezelf. Alsof je erg aan het zoeken bent naar wie je nu bent. Zeker nu het hele engelmens een beetje op je dak is gevallen, weet je het niet. Toch heb je het wel geaccepteerd gezien je icoontje met je "teken". Het voelt toch wel erg als "van jou" en daarom kan je het ook niet zo makkelijk naast je neerleggen.

Je bent wel blij als persoon en kan van simpele dingen, intens genieten. Hart op de goede plek en zeer zorgzaam.

Je hebt moeite met boosheid en als iemand boos is, kruip je het liefste weg. Misschien iets uit het verleden, dat deze reactie bij je oproept?

Soms sluit je je ogen als je dingen niet wilt zien. Niet letterlijk, maar figuurlijk. Doe je net alsof het er niet is en niet gebeurd. Werkt niet echt he wink.

Je bent een observeeder die de kat uit de boom kijkt. Op de voorgrond sta je niet en doe je ook liever niet. Niets mis mee, want zodra je gehoord wilt worden, dan wordt je dat ook.

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag of het nog een beetje klopt.
Cialara
Cialara jun 3 '09
Hoi NiMS,

Ik had niet gezien dat jij ook nog een lezing van mijn foto hebt gedaan :$, maar ben blij dat je het gedaan hebt en zal nu alsnog reageren! grin

Volgens mij had ik ook de vorige gelezen smilemaar we doen er nog maar eentje bij haha. Ik hoor graag wat er niet / wel klopt. Heb je inderdaad, maar geeft niet, die foto was behoorlijk oud hoor...

Ik zie nog steeds de onzekerheid over jezelf. Alsof je erg aan het zoeken bent naar wie je nu bent. Zeker nu het hele engelmens een beetje op je dak is gevallen, weet je het niet. Toch heb je het wel geaccepteerd gezien je icoontje met je "teken". Het voelt toch wel erg als "van jou" en daarom kan je het ook niet zo makkelijk naast je neerleggen. klopt als een bus, maar dat kun je ook hier gedeeltelijk op de site lezen hè?!

Je bent wel blij als persoon en kan van simpele dingen, intens genieten. grinHart op de goede plek en zeer zorgzaam. winkZeer treffend!

Je hebt moeite met boosheid en als iemand boos is, kruip je het liefste weg. Misschien iets uit het verleden, dat deze reactie bij je oproept? Ook helemaal waar, ga het liefst op de wc zitten ofzo, dan kan de deur op slot!! Komt inderdaad uit mijn jeugd denk ik...

Soms sluit je je ogen als je dingen niet wilt zien. Niet letterlijk, maar figuurlijk. Doe je net alsof het er niet is en niet gebeurd. Werkt niet echt he wink. Werkt zeker niet, en meer en meer spreek ik het wel uit hoor, als ik iets zie... maar blijf soms bang voor confrontaties, je schreef het al...

Je bent een observeeder die de kat uit de boom kijkt. Op de voorgrond sta je niet en doe je ook liever niet. Niets mis mee, want zodra je gehoord wilt worden, dan wordt je dat ook. Ja, waar. Dat is een stukje van die subtiliteit hè! Heb zelfs wel eens gedacht dat ik dit moest leren in dit leven ha ha...

Goed dit was mijn lezing. Ik hoor graag of het nog een beetje klopt.
mmmmmm, je begint me al aardig te kennen zo; via foto's en teksten...

Bedankt voor je lezing, leuk dat het nu treffender lijkt dan de eerste keer...
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 3 '09
Zo zie je maar dat je toch veel over jezelf zegt door hier alleen maar aanwezig te zijn smile.

Ik denk dat het ook wel scheelt dat je wss nu een stuk meer opener staat dan de eerste keer dat ik je las laugh.
Cialara
Cialara jun 3 '09
Tja, ik kijk de kat uit de boom hè?!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy