Hoi!!
Wat mij opvalt zijn jouw ogen, zij kijken recht de wereld in..
Ben jij toevallig een Ram, of een ander vuurteken (kan ook ascedant zijn)
Verder zie ik iemand die pedagogisch is, diplomatiek en altijd zorgvuldig haar woorden kiest.. iemand die zo les kan geven op een middelbare school.. een helper..
Ook zie ik een tarwe allergie, iemand die gevoelige darmen heeft en niet alles kan eten!!
Een chocolademonster? Heb je geen last gehad met het laten staan van de paaseitjes?
Een bloemenpersoonlijkheid, iemand die van geuren houdt, van kleuren, van warme gezelligheid..
Iemand die gevoelig is, snel op haar ziel getrapt en niet veel kritiek kan verdragen.. dit heeft met het verleden te maken..
Deed je het wel goed genoeg altijd?
Ik zie ook een kind van een jaar of zes.. een meisje... dit zijn één van de dingen die ik nooit goed kan plaatsen... het kan symbolisch zijn, maar ook een dochter
Maar jij bent de eige die dat kan weten...
Mocht het iets zijn op je zes jarige leeftijd, dan lijkt het erop dat je op die leeftijd een grootouder bent verloren? Je hebt in ieder geval bescherming van gener zijde..
Ik voel veel alleenheid, de wereld begrijpt je niet altijd.... misschien komt dat omdat je niet echt een prater bent, je vertrouwt niet iedereen, wat overigens je goede recht is..
Ik zie ook een manspersoonlijkheid, wat lijkt op een vrachtwagenchauffeur.. rijder, iemand die veel op de weg zit.. Kan ook zijn iemand die het rijden 'in het bloed'heeft zitten en graag op pad is....
Ik zie een speeltuin, speeltuinen symboliseren een kindertijd, waarin het levendig, druk voor je was, wat je niet altijd bij kon houden... alles was aanlokkelijk en verleidelijk, alleen kan kiezen van iets vasts soms ietwat moeilijk zijn..
Ik zie een echte vriendin, iemand die goed kan troosten en luisteren, iemand die een warm hart naar de medemens draagt en daar ook wel eens in gekwetst is.. op zich ben je stabiel genoeg om het leven van alle dag aan te kunnen, ware het niet zo dat je soms kan verdwijnen in korte depressieve stemmingen die het zonnetje in je leven soms laten verdwijnen..
Er is iemand hiernamaals.. iemand die je nastaat en ook iets wil zeggen tege je..
Waarom er een roosje doorkomt weet ik niet, misschien kun jij het verklaren?
Oops, het is tijd.. ik moet even mijn kinderen ophalen..
Groetjes van Heidel..