Loading...
nl

Een rare droom , met verschillende stukjes.

admin
admin apr 17 '09
Hallo allemaal,

Ik heb altijd de meest rare dromen, ben ik niet hard op de vlucht dan ben ik wel aan het ruzie maken met iemand.

Zo ook vannacht, ik had een knallende ruzie met mijn vriend in mijn droom en ik voelde de emotie van verdriet heel erg in mijn slaap.. ik baalde er enorm van.
Maar het rare is dat mijn vriend met mij mee was naar een ander land.. mijn droom bestond uit een aantal scenes. Zo gaf mijn vriend in 1 scene geld aan mijn moeder, terwijl hij een geldbriefje in zijn andere hand hield. Ineens kwam er een jongen en hij pakte ook dat andere briefje uit de hand van mijn vriend en gaf dat ook aan mijn moeder.

In nog een scene was mijn vriendin mijn haar aan het verven. Ik voelde me zovan: toe maar, lekker wat anders!

In een andere scene liepen wij met een paar familieleden buiten en ineens zei een nicht van mij: er loopt een jongen met ons mee (doelend op mijn vriend) hij achtervolgt ons ofzoiets. En ik van: nou jij denkt slim te zijn, die jongen is de hele dag al met ons hoor, hij is met ons meegekomen naar buiten.

en weer onafhankelijk van die andere scenes, had ik ineens een hele dikke vette ruzie met mijn vriend. En zo werd ik met een ontzettend rot gevoel wakker, waarop ik mijzelf gerust moest stellen dat het maar een droom was.

vaag he..
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 21 '09
Hoi Precious,

Je droom is vooral onzekerheid over je vriend en of hij wordt goedgekeurd door je moeder. Door dat geld lijkt het wel alsof hij haar probeert te "kopen".

Ook heb je het over lekker wat anders, en dingen veranderen zoals je uiterlijk en een andere jongen.

Dit is overigens hoe jij het ziet he, en niet zozeer als hoe het werkelijk is. Dromen gaan meestal over jezelf en alles wat erin voorkomt ben je ook eigenlijk zelf. In mijn ogen is het vooral twijfel over jezelf en zoek je bevestiging dat je goed bezig bent. Toch is het vooral een kwestie van jezelf accepteren en voor jezelf bepalen wat je wel / niet wilt.
admin
admin apr 23 '09
Dankje Nims, ik las je reactie net pas. Ik herken eigenlijk alles wel wat jij zegt.
Bedankt voor je heldere uitleg. Je hebt het precies goed gezegd.

Veel liefs.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki