Loading...
nl

Onderzoek: Levens Melodie

Richie Richard
Richie Richard apr 16 '09
Levens melodie:

Zoals jullie weten, hoor ik sinds kort melodieën van mensen. Zelf benoem ik ze Levens Melodie. Pas geleden vroeg ik mij de vraag, omdat ik 2 maal een ander instrument hoorde dan mij zelf, of het te maken heeft met de emotie, die de betreffende persoon op het moment heeft.
Daarbij noem ik ze Levens Melodie, omdat het vast legt, hoe je persoonlijkheid is. Zelf heb ik (nog) geen idee, of dit verandert met de jaren. Weer een leuke vraag om te beantwoorden.
Vandaar, dat ik nu een soort van studie ben begonnen. Ik bestudeer nu ander mans melodie, als dit mogelijk is. Hier maak ik aantekeningen van, ik vertel de persoon wat zijn melodie is. Welke instrument het op dit moment bevat. Dan vraag ik naar zijn emotie. Uit eindelijk verwerk ik dit in mijn statistieken en verslag. Er zijn nog een hoop vragen hiervan, voor mij, waar ik graag antwoord op zou willen hebben. Hier onder zie je de statistieken van dit moment. Ik zal deze constant bij werken.



Tot nu toe gevonden melodieën:

Naam/Nickname Titel - Auteur

Denzil Hikari – Utada Hikaru
Angel Lilium – ElfenLied
Angel Of Death Requiem for a Dream - Clint Mansell
Kwan Mad World – Gary Jules


Gevonden instrumenten:

Piano:
Emotie Aantal keer

Neutraal 3

Klokkenspel
Emotie Aantal keer

Diepe Pijn 1
Verdriet 1

Viool
Emotie Aantal keer

Treurig 1
Eenzaam 1


Interessante vragen:
- Welk instrument, is welk emotie
- Veranderd een Levens Melodie
- Kan je het ergens voor gebruiken, zo ja waar en hoe.
Meer vragen zullen volgen.


Interessante opmerkingen:
Op dit moment nog niets opmerkelijks opgemerkt.

Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 16 '09
Zeer interessant! En ik ben benieuwd wat je kunt ontdekken.

Als jij iemands melodie wilt horen, wat moet je daarvoor doen? Kan je bijvoorbeeld ook mijn melodie horen?
Richie Richard
Richie Richard apr 16 '09
Nou, op dit moment heb ik niet bepaald contact met je. Ik zou dan of een sterke telepathie band met je moeten hebben. Of op een manier gerelateerd met je zijn. Of ik moet veel met je om gaan e.d. Waarschijnlijk, als je recht voor mijn neus stond, dat ik het dan wel zou weten.. maar ik durf het zo niet te zeggen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 16 '09
Okee dus het moet een heel direct contact zijn. Lastig om dan veel resultaten te krijgen. Ook bij foto's hoor je geen melodie? Of als je probeert te fotolezen?
Richie Richard
Richie Richard apr 17 '09
Heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd... Dat zou ik eens moeten proberen..
Richie Richard
Richie Richard apr 17 '09
Levens melodie:

Zoals jullie weten, hoor ik sinds kort melodieën van mensen. Zelf benoem ik ze Levens Melodie. Pas geleden vroeg ik mij de vraag, omdat ik 2 maal een ander instrument hoorde dan mij zelf, of het te maken heeft met de emotie, die de betreffende persoon op het moment heeft.
Daarbij noem ik ze Levens Melodie, omdat het vast legt, hoe je persoonlijkheid is. Zelf heb ik (nog) geen idee, of dit verandert met de jaren. Weer een leuke vraag om te beantwoorden.
Vandaar, dat ik nu een soort van studie ben begonnen. Ik bestudeer nu ander mans melodie, als dit mogelijk is. Hier maak ik aantekeningen van, ik vertel de persoon wat zijn melodie is. Welke instrument het op dit moment bevat. Dan vraag ik naar zijn emotie. Uit eindelijk verwerk ik dit in mijn statistieken en verslag. Er zijn nog een hoop vragen hiervan, voor mij, waar ik graag antwoord op zou willen hebben. Hier onder zie je de statistieken van dit moment. Ik zal deze constant bij werken.



Tot nu toe gevonden melodieën:

Naam/Nickname || Titel - Auteur

Denzil || Hikari – Utada Hikaru
Angel || Lilium – ElfenLied
Angel || Of Death Requiem for a Dream - Clint Mansell
Kwan || Mad World – Gary Jules


Gevonden instrumenten:

Piano:

Emotie Aantal keer
Neutraal 4

Klokkenspel
Emotie Aantal keer

Diepe Pijn 1
Verdriet 2

Viool
Emotie Aantal keer

Treurig 1
Eenzaam 2

Alt Akoestisch Gitaar
Emotie Aantal keer

Kalm 1


Interessante vragen:
- Welk instrument, is welk emotie
- Veranderd een Levens Melodie
- Kan je het ergens voor gebruiken, zo ja waar en hoe.
Meer vragen zullen volgen.

Interessante opmerkingen:
Raar, maar je instrument wordt ook bepaald door je gedachten op dit moment? Interessant, dit ga ik verder onderzoeken!
Richie Richard
Richie Richard apr 17 '09
Als je eventueel ideeën heb, wat ik kan doen, om mijn onderzoek te versnellen. Gewoon zeggen. Ik wil hier zoveel mogelijk uit halen!
Richie Richard
Richie Richard apr 17 '09
Levens melodie:

Zoals jullie weten, hoor ik sinds kort melodieën van mensen. Zelf benoem ik ze Levens Melodie. Pas geleden vroeg ik mij de vraag, omdat ik 2 maal een ander instrument hoorde dan mij zelf, of het te maken heeft met de emotie, die de betreffende persoon op het moment heeft.
Daarbij noem ik ze Levens Melodie, omdat het vast legt, hoe je persoonlijkheid is. Zelf heb ik (nog) geen idee, of dit verandert met de jaren. Weer een leuke vraag om te beantwoorden.
Vandaar, dat ik nu een soort van studie ben begonnen. Ik bestudeer nu ander mans melodie, als dit mogelijk is. Hier maak ik aantekeningen van, ik vertel de persoon wat zijn melodie is. Welke instrument het op dit moment bevat. Dan vraag ik naar zijn emotie. Uit eindelijk verwerk ik dit in mijn statistieken en verslag. Er zijn nog een hoop vragen hiervan, voor mij, waar ik graag antwoord op zou willen hebben. Hier onder zie je de statistieken van dit moment. Ik zal deze constant bij werken.



Tot nu toe gevonden melodieën:

Naam/Nickname || Titel - Auteur

Angel || Lilium – ElfenLied
Angel Of Death || Requiem for a Dream - Clint Mansell
Denzil || Hikari – Utada Hikaru
Hans || Eurodancer - Dj Mangoo
Kwan || Mad World – Gary Jules


Gevonden instrumenten:

Piano:
Emotie Aantal keer

Neutraal 5
Blij 1

Klokkenspel
Emotie Aantal keer

Diepe Pijn 1
Verdriet 2

Viool
Emotie Aantal keer

Treurig 1
Eenzaam 2

Alt Akoestisch Gitaar
Emotie Aantal keer

Kalm 1

Elektrisch Rock Gitaar
Emotie Aantal keer

Blij 1


Interessante vragen:
- Welk instrument, is welk emotie
- Veranderd een Levens Melodie
- Kan je het ergens voor gebruiken, zo ja waar en hoe.
Meer vragen zullen volgen.

Interessante opmerkingen:
Raar, maar je instrument wordt ook bepaald door je gedachten op dit moment? Interessant, dit ga ik verder onderzoeken!
Richie Richard
Richie Richard mei 28 '09
Oef sorry, het heeft een tijdje stil gelegen.. Ik ga hier zo snel mogelijk mee door..
Emuca
Emuca mei 28 '09
Kan je ze weer horen dan?

Sorry trouwens nog...
Richie Richard
Richie Richard mei 28 '09
Nope not yet. De deur is nog steeds gesloten.. Geen idee waarom.. Maar het is niet meer door jouw AoD

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki