Loading...
nl

foto ala denzil

Richie Richard
Richie Richard apr 16 '09
Ik dacht, weer eens tijd voor een nieuwe tongue

linkje er naar anders is het weer eens te groot
http://kh-dreams.net/16042009362.jpg
Delen:
Richie Richard
Richie Richard apr 19 '09
een lezinkje lijkt me wel fijn? tongueAangezien het mijzelf niet bepaald lukt..
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 19 '09
Lieve Denzil.

Ik kan geen foto lezen, ben nog niet echt heldervoelend, actief, maar zie jou wel! Ik heb je al eerder een bericht gestuurd. Lieve Denzil. Ik heb jouw muziek gehoor adhv jouw link.

Het volgende wil ik je zeggen: Start mooi, er komt een einde aan maar start ook weer een begin. Pauze.... Iets harmonieus, misschien te vrolijk?! Daarna prachtig maar ook paradoxaal. Rust. Heel veel rust en prettige geluiden. Dood volgt ook . Maar ook dat is mooi eh heeft een practisch iets.
Heidelroos
Heidelroos apr 19 '09
Hallo Denzil...

Op één of andere manier wil je vaak bevestiging..
Misschien heeft het met je leeftijd te maken.. maar misschien ook niet..
Misschien ben je onzeker en wil je graag daarom bevestigd worden.. misschien heb je een soort van narcisme.. maar dat kan ik niet geloven.. nee... je hebt geen vorm van narcisme, het is enkel onzekerheid..

Ik zie een jongeman die in de camera kijkt....
met zeer verdrietige oogjes.. een eenzame ziel, die niet weet wat buiten en binnen is.. wat hemel of aarde is.. wat werkelijkheid en fantasie is..

Je bent veel binnen te vinden achter je computertje..
Ook ben je bezig met spelletjes, gamen enzo..
heb je een spel-verslaving?

Je rechter oog, zoals je linkeroog stralen beide nog hetzelfde uit..

Je bent niet gesplit, als persoon en ik zie dat thuiswonen niet geheel onprettig is..
Je wordt vrij goed met rust gelaten,
Misschien wel omdat degene bij wie jij woont, erg moe is op dit moment..
Moe van geldzorgen?
Moe van werk?
Moe van de mensen?

Bovendien past zelfstandig nog niet bij je..
Je laat je nog zo nu en dan lekker je natje en droogje aandragen..

Ik zie een zwart met wit gevlekt huisdier.. (en wat bruin)
het kwispelt en lijkt op een hondje.. (een soort lievelingshondje van je geweest?) Het hondje lijkt in het hiernamaals te zijn..

Als ik IN jouw ogen kijk, merk ik dat je nog veel hebt te leren.. je bent een beetje zoekende tussen twee werelden..

De dood trekt jou aan, bovendien proef ik zo nu en dan het verlangen / fascinatie naar dood, gewoon om te weten hoe het voelt..

Dood is rust... denkt men wink

Ik zie iemand die een beetje fantasieën heeft waar hij zich voor schaamt.. hij kan ze niet uitleven.. Iemand die gedachten heeft die hij niet gauw deelt met anderen..

Ik voel een onbeantwoorde verliefdheid.. Misschien dat dit past bij het onbeantwoorde fantasie..

Het schuine plafond trekt en ontrekt energie van je..
Heb je last van ziektes / griep / verkoudheden?
Voel je wel eens entiteiten op je kamer??

De energie in jullie huis voelt trouwens helemaal niet zo goed..
Misschien is dat een grote oorzaak van de geestelijke uitputting die ik steeds voel..

Denzil.. Ga eropuit.. LEEF...

Durf kind te zijn...

Liefssssssssssss

Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 19 '09
Lieve Denzil,

laat het kind in jou gekoesterd worden en heb het lief. Dat is jouw eerst acceptatie.
Richie Richard
Richie Richard apr 20 '09
Origineel bericht van: heidelroosje
Hallo Denzil...

Op één of andere manier wil je vaak bevestiging..
Misschien heeft het met je leeftijd te maken.. maar misschien ook niet..
Valt mee volgens mij..
Misschien ben je onzeker en wil je graag daarom bevestigd worden.. misschien heb je een soort van narcisme.. maar dat kan ik niet geloven.. nee... je hebt geen vorm van narcisme, het is enkel onzekerheid..
Er wordt juist gezegd dat ik erg zeker lijk confusedAg.. ik hou me er niet echt mee bezig

Ik zie een jongeman die in de camera kijkt....
met zeer verdrietige oogjes.. een eenzame ziel, die niet weet wat buiten en binnen is.. wat hemel of aarde is.. wat werkelijkheid en fantasie is..
ik weet de werkelijkheid wel degelijk. Mwa verdrietig.. Valt mee op het moment

Je bent veel binnen te vinden achter je computertje..
Ook ben je bezig met spelletjes, gamen enzo..
heb je een spel-verslaving?
Ik kan mijzelf niet verslaafd noemen. Maar ik zit wel vaak achter de pc. Welliswaar komt daar verandering in.. Ik ben steeds vaker buiten, met name s'avonds

Je rechter oog, zoals je linkeroog stralen beide nog hetzelfde uit..

Je bent niet gesplit, als persoon en ik zie dat thuiswonen niet geheel onprettig is..
Je wordt vrij goed met rust gelaten,
Misschien wel omdat degene bij wie jij woont, erg moe is op dit moment..
Moe van geldzorgen?
Moe van werk?
Moe van de mensen?
Nou.. Dat klopt dus niet, ik wil graag weg hier. Ik wordt wel degelijk met rust gelaten..

Bovendien past zelfstandig nog niet bij je..
Je laat je nog zo nu en dan lekker je natje en droogje aandragen..
Ik ben redelijk vaak zelfstandig bezig hoor.. Al vind ik het leuker om samen te werken

Ik zie een zwart met wit gevlekt huisdier.. (en wat bruin)
het kwispelt en lijkt op een hondje.. (een soort lievelingshondje van je geweest?) Het hondje lijkt in het hiernamaals te zijn..
?? Zwart met wit?? Nee, ik heb vroeger 2 honden gehad, beide zwarte poedel. En op dit moment een witte mateuws leeuwtje.

Als ik IN jouw ogen kijk, merk ik dat je nog veel hebt te leren.. je bent een beetje zoekende tussen twee werelden..

De dood trekt jou aan, bovendien proef ik zo nu en dan het verlangen / fascinatie naar dood, gewoon om te weten hoe het voelt..
Ja, ik vind het erg interessant om daarbij stil te staan, en er diep op in te gaan. Dit doe ik ook erg vaak

Dood is rust... denkt men wink
Denkt men verkeerd wink

Ik zie iemand die een beetje fantasieën heeft waar hij zich voor schaamt.. hij kan ze niet uitleven.. Iemand die gedachten heeft die hij niet gauw deelt met anderen..
Ja.. Klopt wel.. Niet geheel, ik schaam me er niet voor

Ik voel een onbeantwoorde verliefdheid.. Misschien dat dit past bij het onbeantwoorde fantasie..
Dat.. Weet ik niet echt eigenlijk.. Verliefd.. Geen idee.. Misschien.. bij fantasie? Nee, ik houd dat altijd uit elkaar

Het schuine plafond trekt en ontrekt energie van je..
Heb je last van ziektes / griep / verkoudheden?
Voel je wel eens entiteiten op je kamer??
Ik heb vrijwel dagelijks wat entiteiten op bezoek, ik zie ze ook. Ik ben redelijk vaak verkouden.

De energie in jullie huis voelt trouwens helemaal niet zo goed..
Misschien is dat een grote oorzaak van de geestelijke uitputting die ik steeds voel..
kan ik niets op zeggen tongue

Denzil.. Ga eropuit.. LEEF...

Durf kind te zijn...

Liefssssssssssss

Richie Richard
Origineel bericht van: Hemelwandelaar

Lieve Denzil.

Ik kan geen foto lezen, ben nog niet echt heldervoelend, actief, maar zie jou wel! Ik heb je al eerder een bericht gestuurd. Lieve Denzil. Ik heb jouw muziek gehoor adhv jouw link.

Het volgende wil ik je zeggen: Start mooi, er komt een einde aan maar start ook weer een begin. Pauze.... Iets harmonieus, misschien te vrolijk?! Daarna prachtig maar ook paradoxaal. Rust. Heel veel rust en prettige geluiden. Dood volgt ook . Maar ook dat is mooi eh heeft een practisch iets.

Lieve Denzil,

laat het kind in jou gekoesterd worden en heb het lief. Dat is jouw eerst acceptatie.

Dat kan ik niet helemaal volgen??
Heidelroos
Heidelroos apr 20 '09
Denzil, mag ik je wat vragen?
Richie Richard
Natuurlijk tongue

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda