Hallo Denzil...
Op één of andere manier wil je vaak bevestiging..
Misschien heeft het met je leeftijd te maken.. maar misschien ook niet..
Misschien ben je onzeker en wil je graag daarom bevestigd worden.. misschien heb je een soort van narcisme.. maar dat kan ik niet geloven.. nee... je hebt geen vorm van narcisme, het is enkel onzekerheid..
Ik zie een jongeman die in de camera kijkt....
met zeer verdrietige oogjes.. een eenzame ziel, die niet weet wat buiten en binnen is.. wat hemel of aarde is.. wat werkelijkheid en fantasie is..
Je bent veel binnen te vinden achter je computertje..
Ook ben je bezig met spelletjes, gamen enzo..
heb je een spel-verslaving?
Je rechter oog, zoals je linkeroog stralen beide nog hetzelfde uit..
Je bent niet gesplit, als persoon en ik zie dat thuiswonen niet geheel onprettig is..
Je wordt vrij goed met rust gelaten,
Misschien wel omdat degene bij wie jij woont, erg moe is op dit moment..
Moe van geldzorgen?
Moe van werk?
Moe van de mensen?
Bovendien past zelfstandig nog niet bij je..
Je laat je nog zo nu en dan lekker je natje en droogje aandragen..
Ik zie een zwart met wit gevlekt huisdier.. (en wat bruin)
het kwispelt en lijkt op een hondje.. (een soort lievelingshondje van je geweest?) Het hondje lijkt in het hiernamaals te zijn..
Als ik IN jouw ogen kijk, merk ik dat je nog veel hebt te leren.. je bent een beetje zoekende tussen twee werelden..
De dood trekt jou aan, bovendien proef ik zo nu en dan het verlangen / fascinatie naar dood, gewoon om te weten hoe het voelt..
Dood is rust... denkt men
Ik zie iemand die een beetje fantasieën heeft waar hij zich voor schaamt.. hij kan ze niet uitleven.. Iemand die gedachten heeft die hij niet gauw deelt met anderen..
Ik voel een onbeantwoorde verliefdheid.. Misschien dat dit past bij het onbeantwoorde fantasie..
Het schuine plafond trekt en ontrekt energie van je..
Heb je last van ziektes / griep / verkoudheden?
Voel je wel eens entiteiten op je kamer??
De energie in jullie huis voelt trouwens helemaal niet zo goed..
Misschien is dat een grote oorzaak van de geestelijke uitputting die ik steeds voel..
Denzil.. Ga eropuit.. LEEF...
Durf kind te zijn...
Liefssssssssssss