Loading...
nl

wat is het wat ik zie, help?

Guin
Guin apr 13 '09
hi
ik heb een vraag aan jullie in het algemeen, over iets waarvan ik niet zeker ben wat het is. ik zie al sinds ik een kind was licht flitsen, de ene keer blijft het even hangen en de andere keer is het zo weer weg. al weer een tijd geleden heb ik deze ervaring zwaarder dan ooit tevoren meegemaakt, dit was toen ik buiten fietste met nu mijn ex, mijn ex heeft mij mishandeld ik heb toendertijd een moeilijke tijd mee gemaakt, maar toen die flits, hij schrok er zo van. het hoeft niks met elkaar te maken te hebben, maar ik merk wel dat het licht soms feller is als ik bij mensen ben met wie ik een bepaald soort relatie heb. zoals ook mijn zusje. ik hoop dat iemand meer informatie heeft, zoniet al wel bedankt voor het lezen.

Guin
Delen:
Emuca
Emuca apr 13 '09
Dus je ziet de lichtflitsen bij mensen? Of in het niets?
Guin
Guin apr 13 '09
in het niets, maar ook rondom mensen, alleen niet als een aura..
Emuca
Emuca apr 13 '09
Wel. In het niets, dan is het mogelijk dat je zielen ziet. Ik zie ze vaak ook zo.

Daarnaast kunnen mensen zegmaar ergens blijven 'hangen'. Dat zie je waarschijnlijk ook. Klinkt dat misschien logisch?
Guin
Guin apr 13 '09
ja, bedankt =] mag ik dan nog wel een vraag stellen over zielen, een ziel hoort dat altijd bij een lichaam, of kan het er ook los van zijn? als een dwalende ziel?
Emuca
Emuca apr 13 '09
Natuurlijk mag je vragen stellen. Daar is dit forum voor. Een dolende ziel zou je kunnen zien als een geest die nog ronddwaalt op aarde. Maar er zijn ook genoeg entiteiten die eventjes naar deze wereld komen om te kijken.
Guin
Guin apr 13 '09
oké, kunnen deze entiteiten je ook beïnvloeden? in de trant van gevoelens, gedachtes ? want daar hoorde ik laatst wat over en als dat zo is, ben ik bang dat ik daar heel gevoelig voor ben..
Emuca
Emuca apr 13 '09
Ja. Dat kan. Want net als mensen, zijn het zielen. Ze waren mensen en hebben nog steeds emoties en gedachten. Die ze ook kunnen overbrengen, vooral als je sowieso gemakkelijk dingen voelt.
Leren je ervoor af te sluiten of je te aarden helpt wel.
Guin
Guin apr 13 '09
oke, dan ga ik daar eens wat meer over opzoeken, heel erg bedankt!
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 13 '09
Origineel bericht van: Guin
maar toen die flits, hij schrok er zo van.


Hoi Guin,

Bedankt voor je verhaal. Begrijp ik nu goed dat je ex deze flits ook gezien heeft? En dat jij dus niet de enige bent, die de flits gezien heeft?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki