Loading...
nl

kinderen zoeken de ouders uit?

mause
mause aug 15 '07
hoi tamara,

mijn dochtertje is nu 19 maand. net 1,5 geweest en ze praat alwel duidelijk. soms moet je wel goed luisteren, maar soms ook echt echt duidelijk. maar waar ze in het luchtledige tegen praat weet ik echt niet en dan brabbelt ze ook meer. net of ze een eigen taaltje heeft dan.


liefs maureen
twinklingstar
twinklingstar aug 16 '07
Wie weet komen we er achter als ze groter zijn? Maar vaak gaat het dan ook weer over bij kinderen volgens mij.

liefs
admin
admin aug 16 '07
Mijn oudste zoon, nu 17, had vroeger ook wel eens van die bijzondere uitspraken en nu weet hij daar echt niets meer van.
Ik heb daar toen een boekje over gekocht, het heet "vroeger toen ik groot was" en is geschreven door Joanne Klink. Misschien leuk om eens op te zoeken in de bibliotheek.
twinklingstar
twinklingstar aug 16 '07
Klinkt interessant feileacan! Ik ga gelijk op de site van mijn bieb kijken of ze die hebben.

liefs
admin
admin aug 17 '07
Als ze hem niet hebben mag je de mijne wel hebben.
Ik heb hem toch al gelezen, dan stuur ik hem wel met de post op.
twinklingstar
twinklingstar aug 18 '07
Dat zou ik superlief vinden feileacan, als het niet teveel moeite is. Uiteraard vergoed ik de verzendkosten.
ze hebben 'm inderdaad niet)

Liefs
admin
admin aug 19 '07
Stuur mij je adres maar via een pm. dan heb je hem van het weekend oké.
Groetjes,
Karin
admin
admin aug 22 '07
Het boekje heb ik vanmorgen op de post gedaan, veel leesplezier!
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '07
Omdat dit toch een veelvoorkomend onderwerp is, heb ik het na het verwijderen van de laatste berichten weer geopend. Men kan dus weer reageren :).
admin
admin sep 1 '07
Dank je wel voor de mooie kaart Tamara!
Helemaal super, en maak je geen zorgen om die twee euro verzendkosten, dat jij zoveel plezier aan het boekje hebt is mij veel meer waard.

Knuffel,
Karin
twinklingstar
twinklingstar sep 2 '07
Graag gedaan hoor Karin!

Nou plezier heb ik er zeker van!
Ik kijk nu anders naar mijn dochter, vraag me echt af waar zij hiervoor was zeg maar.... Eigenlijk denk je daar niet zo over na, je vind het allemaal maar normaal.... Vind het heel interessant wat de kinderen in dat boekje allemaal vertellen.

Liefs
gerrit
gerrit sep 16 '07
jammer dat ze zo fout kunnen kiezen.
of zou dat aan de ouders liggen ...?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki