Ik heb dat ook eens gehad. mijn tante wist niet eens dat ze zwanger was.
Maar ik kreeg een droom dat zij zwanger was. Ik zag de baby mijn nichtje. En ik zag haar naam. En ik zag ook dat ze ziek was. Dit bleek ook echt zo te zijn. Ik kreeg haar naam en geboortendatum door. Een paar weken later vertelde mijn tante dat ze zwanger was. De naam en datum bleken later ook echt te kloppen. Ik heb dat nooit aan haar verteld. Want ik wilde haar niet bang maken.
Mijn nichtje is nu ondertussen 4. Ze maakt het goed. Maar ze is heel bijzonder voor mij. Ik was met haar toen ze haar eerste stapjes zette. Ik was toen op haar aan het passen en ze stapte zo met open armpjes naar me toe.
het mooiste vind ik nog dat ze toen ze 3 was tegen me zij toen ik op haar aan het passen was. Weet je nog toen jij mijn mama was? Nee zei ik en ze vertelde een heel verhaal. Ik was echt ontroerd. Maar nu heb ik twee mamma's zegt ze en ze noemde mijn naam en die van haar moeder. Ze noemt mij ook nog steeds niet bij naam maar ze noemt me mama. Het bijzondere is ook dat ze als twee druppels water op mij lijkt en dat als enigste nichtje want de rest heeft blond haar en bruine ogen. Terwijl zij en ik allebei zwart haar hebben met zwarte ogen.
Ik ben er sterk van overtuigd dat mijn nichtje haar geboorte aan mij heeft willen aankondigen. Maar ook dat ik haar ken van een vorig leven. En misschien heeft ze wel gelijk en was ik toen haar moeder !
Liefs
Indigo