Dag knappe meid...
Want ben jij een mooie gevoeligerd zeg..
Een persoon die onzettend van reizen zou kunnen houden, arme kindjes zou willen helpen in Afrika, maar teveel van groen houdt om er te gaan wonen!! Ik zie Canada!! Whauw wat een land.. oh en nog een favoriet land.. Australie..
Dag hallo meisje..
Nog zo'n kind-mevrouwtje..
Een persoon die in de zorg zou kunnen / willen werken..
Prachtige ogen, iemand die van natuur houdt (en paddestoelen?)
Haha, iemand die drankjes zou kunnen mixen, om toverspreuken op uit te willen oefenen.. Ik denk dat jij wel een paar van die boekjes in huis hebt..
Ik vind deze persoon erg leuk, met een erg oude ziel..
Helaas weet deze ziel nog niet helemaal zeker wat haar plek hier op aarde gaat inhouden.. nou meid, je komt er vanzelf achter..
Uiteraard weet jij, zoals bijna iedereen weet dat men op aarde is voor een bepaald doel..
Jouw doel is.. jawel, mensen tot inkeer brengen, mensen die diep aan de grond zitten eruit te trekken..
Liefst in de psychische shit zitten.. je zou er goed in zijn..
Bedenk je eens om misschien psychologie / orthopedagogie te gaan studeren en dan te gaan praktiseren / combineren met een boel spirituele gave die jij bezit.. Zou mooi zijn!!
Dan heeft de wereld er weer een helper bij.. want potverdikke, wat heeft de mensheid het zwaar in deze tijd.. Ik zie vooral jeugdigen bij je.. jeugdigen in een soort van kliniek, besloten afdeling te helpen tot inkeer te komen.. de moeilijkste doelgroep
De steen die ik doorkrijg voor jou is een amethist en de zwarte Onyx.. misschien kan je erin gaan verdiepen, om te kijken wat de steen je vertelt..
Aan de kaart in de tarot denk ik meteen de geliefden..
dat is een deelkaart.. ik weet niet of je een relatie hebt (ik zie er geen) maar wat niet is kan nog komen.. bereid jij je maar voor op een tweelingzielen relatie.. zodat jullie samen in ieder geval ver schoppen...
Ik zie een jongeman of een jongevrouw (val jij op beide seksen?) en deze persoon zal jou veel leren en visa versa..
Meidje (was het niet Guinn?) ik ben benieuwd naar jouw echte naam, en de betekenis daarvan..
Ik zie schapen en geiten en een soort van kinderboerderij..
Als talisman mag ik je een Shamanen-zakje aanraden, met kruiden en draag een mooie steen..
Je bent gevoelig voor zwarte magie / voodoo..
Laat je niet gebruiken door slechte personen, blijf puur en voel wat je voelt.. ga niet in zee met mooie praatjes en aanlokkerlijke truukjes.. want voor je het weet zit je midden in een bepaald soort hekserij waar je niet in thuis wil zijn..
je hebt hele mooie warme karaktereigenschappen..
en kan heel erg goed huilen bij kinderfilms die zielig zijn
Ik hield al direct van je, toen ik je in je oogjes keek.. en dan bedoel ik dat ik zielen zie, jouw ziel is mooi..
Bewaak deze als een mooie schat.. het is een kadootje ...
Een soort van 'engeltje' dat anderen perfect kan sturen..
doe er je voordeel mee..
Liefs van Heidelke..