Loading...
nl

Zou iemand mijn foto willen lezen?

Guin
Guin apr 13 '09
Ik ben benieuwd naar wat er in mijn foto gezien kan worden. =]

Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 13 '09
Hoi,

Heb je ook een iets mindere geposeerde foto? En dan graag eentje waarop je ogen horizontaal staan smileik moet nu de hele tijd mijn hoofd scheef houden, dus dat is lastig. Het liefst zie ik een spontane ongeposeerde foto smile.
Guin
Guin apr 15 '09
ja hoor, ik zal even kijken =] is deze goed?

Richie Richard
Richie Richard apr 15 '09
Eerste keer dat ik dit eigenlijk doe..
Maar wat ik nu, zeg maar binnen krijg is.

Dat jij te vertrouwen ben, een persoon waarop je kan bouwen..

Zacht, maar hard als het moet.

Meer.. weet ik nu nog niet tongue
Guin
Guin apr 15 '09
haha, dankje en klopt wel behoorlijk alleen heb ik in het echt nog wat moeite met het hard zijn wanneer het moet, maar daar werk ik aan =] geen slechte eerste lezing dus, dankje =]
Emuca
Emuca apr 15 '09
Ben je soms onzeker over jezelf? Ik voel een soort twijfel die je probeert te verstoppen achter een blij gezicht.

Je zorgt goed voor andere.
Guin
Guin apr 15 '09
ja, dat klopt eigenlijk wel.. ik ben behoorlijk onzeker.. ik geef ook veel om anderen, dus dat klopt ook zeker =]
Maryssa
Maryssa apr 15 '09
Hallo Guin,

Eens kijken naar je foto:

* Het eerste dat ik te zien krijg zijn elfjes. Heb je daar iets mee?

* Je bent gevoelig van karakter maar ik heb ook het idee dat je huid gevoelig is en allergische reacties kan geven.

* Wantrouwen; je vertrouwt mensen niet zo makkelijk meer. Heeft met een ervaring te maken waarin je teleurgesteld werd en je jezelf beloofd hebt voorzichtiger te zijn.

* Mensen kunnen jou anders / apart vinden maar dat heeft te maken met dat je helemaal opgaat in je eigen wereld; ook als je in gezelschap bent van anderen. Je dagdroomt graag.

* Je werkt graag met je handen; je vindt het leuk om dingen mooi te maken; scheppend bezig te zijn. Ik krijg even niet scherp wat dat specifiek is.

* De kleur groen zie ik terug in je foto maar is ook een kleur waarin je je lekker voelt; het geeft je rust en meer zelfvertrouwen als je dat draagt. Je kunt je ook erg geborgen voelen in de natuur.

* Heb jij iets met Wicca?

* Je bent volgens mij een dame van details. Je neemt veel waar en let op kleine dingetjes.

* Ik krijg sierlijke letters te zien in een soort boekje met bloemetjes; wit met rode en oranje bloemtjes; je hebt volgens mij een heel mooi handschrift. Heb jij zo'n boekje waarin je een soort van dagboek bijhoudt?

* Je bent volgens mij behoorlijk moe op de foto en ik heb het gevoel dat je gevoelige slijmvliezen hebt. Dat je lang verkouden kunt zijn en dat het neigt naar voorhoofdsholte ontsteking soms. Ik krijg ook mn ogen te voelen; heb je daar wel eens last van? In de zin van oogontsteking bij je benedenooglid?

* Ik wilde al afronden mijn reading maar krijg ook nog door dat je niet goed tegen kleine ruimtes kunt.

Dat was wat ik uit je foto kan halen, Guin. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.
Guin
Guin apr 15 '09
Hi maryssa,

je hele lezing klopt, daar sta ik wel even van te kijken,
ik heb inderdaad iets met elfjes, vind ze mooi en geloof er ook wel in, ja mijn huid is inderdaad gevoelig net als mijn karakter =$ mensen vinden me inderdaad anders, ik word dan ook vaak niet geaccepteerd en dat komt vast en zeker omdat ik wegdroom, daar voel ik me veilig , ik hou ervan met mijn handen te werken, ik teken verf en klei heel veel verder houd ik ook van fotografie.. en groen vind ik heel mooi, dat is net de kleur die mij trekt ja, en inderdaad de natuur daar ben ik het liefste, ik heb ook zoals je zei iets met wicca, en details klopt daar let valt me erg op en let ik ook op. Ja ik krijg vaak te horen dat ik mooi schrijf en ik heb een schriftje met bloemetjes ja =] ik ben ook moe, al heel lang iedere dag.. en klopt ik heb al een tijd weer last van mijn ogen, en kleine ruimtes vind ik inderdaad niet bepaald fijn. heel erg bedankt voor je reading =]
Emuca
Emuca apr 15 '09
Hoe voel je je bij het element aarde?
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 15 '09
Hoi Guin,

Deze foto is perfect smileik zal hem graag voor je lezen. Graag hoor ik wat er wel / niet klopt.

De uitdrukking stille wateren hebben diepe gronden is wel erg op jou van toepassing.

Het verbaasd me een beetje dat je je spiritualiteit een beetje tekort hebt gedaan, maar aan de andere kant ook weer niet. Jij hebt zelf er enorm veel moeite mee, omdat je omgeving vrij weinig van je gevoeligheid snapt. Toch ben jij hier echt heel getalenteerd in.

Het wordt echt tijd dat je je gaves gaat ontwikkelen en gebruiken waarvoor je ze hebt gekregen: "Het transformeren van de mensheid naar de nieuwe wereld toe."

En ik weet als geen ander dat het een enorme opgave is, maar ik heb er alle vertrouwen in, dat jij dit heel goed kan.

Je voelt je af en toe erg onzeker en begrijpt de wereld om je heen niet. Alsof iedereen dwaas is en je voelt je echt verloren.

Je weet van jezelf dat je super sterk bent en er niets is wat je niet aan zou kunnen. Dit heb je op de moeilijke weg moeten ondervinden, maar je bent er fantastisch uit gekomen.

Jij hebt enorm veel levens gehad, en loopt alweer een flink tijdje mee. Je hebt veel met engelen en engelen betekenen ook veel voor je.

Je vleugelchakra is al super actief, dus ga er nu wat gerichts mee doen. Onder het hoofdstukje engelmens, staat veel uitleg over dit alles. Lees het eens, zou ik je aanraden wink.

Tot slot ben ik heel erg blij dat je er bent en ik hoop dat je ook nog even blijft plakken. Het is nu nog even zoeken, maar je zult zien dat je al heel snel je draai hier zult vinden. Laat je uitdagen, en wees jezelf!

Kijk in de spiegel en geniet smile.

Ok dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat je ervan vindt.
Guin
Guin apr 15 '09
Hi Nims,

als eerst heel erg bedankt =] wat ik allemaal te lezen krijg betekent veel voor me. ik vind het spannend maar mijn gevoel voelt er zo goed bij, en ik zal je tip zeker aannemen en lezen wat er onder het hoofdstukje engelmens staat =] ik wil er nu ook echt voor openstaan, wat ik kan, hoe ik ben, waarvoor ik ben, dus daarom kan ik ook zeker veel met je lezing =] heel erg bedankt =]
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 15 '09
Graag gedaan en als je vragen hebt, stel ze gerust! Hier zijn we om elkaar te helpen smile.
Guin
Guin apr 15 '09
Bij aarde voel ik mij rustig veilig =]
Guin
Guin apr 15 '09
Oke, dat zou ik zeker doen, bedankt =]
Emuca
Emuca apr 15 '09
Ik denk namelijk dat dat jou element is. Zo'n gevoel heb ik erbij. :3
Guin
Guin apr 15 '09
Daar geef ik je ook wel gelijk in =]
Maryssa
Maryssa apr 15 '09
Hey Guin,

Dat is graag gedaan. Thx voor de snelle reactie op mijn lezing. Is altijd weer spannend of het een beetje klopt. Welkom op Merudi trouwens!
Guin
Guin apr 16 '09
Hi maryssa, dat zal ook wel spannend zijn =] bedankt voor het welkom !
Heidelroos
Heidelroos apr 19 '09
Dag knappe meid...

Want ben jij een mooie gevoeligerd zeg..
Een persoon die onzettend van reizen zou kunnen houden, arme kindjes zou willen helpen in Afrika, maar teveel van groen houdt om er te gaan wonen!! Ik zie Canada!! Whauw wat een land.. oh en nog een favoriet land.. Australie..

Dag hallo meisje..
Nog zo'n kind-mevrouwtje..
Een persoon die in de zorg zou kunnen / willen werken..
Prachtige ogen, iemand die van natuur houdt (en paddestoelen?)

Haha, iemand die drankjes zou kunnen mixen, om toverspreuken op uit te willen oefenen.. Ik denk dat jij wel een paar van die boekjes in huis hebt..

Ik vind deze persoon erg leuk, met een erg oude ziel..
Helaas weet deze ziel nog niet helemaal zeker wat haar plek hier op aarde gaat inhouden.. nou meid, je komt er vanzelf achter..
Uiteraard weet jij, zoals bijna iedereen weet dat men op aarde is voor een bepaald doel..
Jouw doel is.. jawel, mensen tot inkeer brengen, mensen die diep aan de grond zitten eruit te trekken..
Liefst in de psychische shit zitten.. je zou er goed in zijn..

Bedenk je eens om misschien psychologie / orthopedagogie te gaan studeren en dan te gaan praktiseren / combineren met een boel spirituele gave die jij bezit.. Zou mooi zijn!!
Dan heeft de wereld er weer een helper bij.. want potverdikke, wat heeft de mensheid het zwaar in deze tijd.. Ik zie vooral jeugdigen bij je.. jeugdigen in een soort van kliniek, besloten afdeling te helpen tot inkeer te komen.. de moeilijkste doelgroep smile

De steen die ik doorkrijg voor jou is een amethist en de zwarte Onyx.. misschien kan je erin gaan verdiepen, om te kijken wat de steen je vertelt..

Aan de kaart in de tarot denk ik meteen de geliefden..
dat is een deelkaart.. ik weet niet of je een relatie hebt (ik zie er geen) maar wat niet is kan nog komen.. bereid jij je maar voor op een tweelingzielen relatie.. zodat jullie samen in ieder geval ver schoppen...
Ik zie een jongeman of een jongevrouw (val jij op beide seksen?) en deze persoon zal jou veel leren en visa versa..

Meidje (was het niet Guinn?) ik ben benieuwd naar jouw echte naam, en de betekenis daarvan..

Ik zie schapen en geiten en een soort van kinderboerderij..

Als talisman mag ik je een Shamanen-zakje aanraden, met kruiden en draag een mooie steen..

Je bent gevoelig voor zwarte magie / voodoo..
Laat je niet gebruiken door slechte personen, blijf puur en voel wat je voelt.. ga niet in zee met mooie praatjes en aanlokkerlijke truukjes.. want voor je het weet zit je midden in een bepaald soort hekserij waar je niet in thuis wil zijn..

je hebt hele mooie warme karaktereigenschappen..
en kan heel erg goed huilen bij kinderfilms die zielig zijn smile

Ik hield al direct van je, toen ik je in je oogjes keek.. en dan bedoel ik dat ik zielen zie, jouw ziel is mooi..
Bewaak deze als een mooie schat.. het is een kadootje ...
Een soort van 'engeltje' dat anderen perfect kan sturen..

doe er je voordeel mee..

Liefs van Heidelke..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske