Loading...
nl

overpeisingen

nibel
nibel apr 12 '09
verre herineringen ,verleden voorbij maar verleden maakte een stukje heden de rugzak , soms licht als een pluim ,soms loodzwaar , het leven beleefje sla een weg in over al de opstakels maar welke weg ??nu bepaal zelf waar je naar toe wil maar dat is juist moeilijk twijfels zekerheid wil je maar geven je soms onzekerheid ,
vandaag wil ik leven , morgen sterven , ik mensen die me deden houden van t'leven danken , ik wil ook de mensen die me het niet erg vinden te sterven danken , en dat heeft ierereen , mensen die je pijn doen , die waarvan je diep ongelukkig kan worden , Er zijn dan
mensen die je best een beetje kent niet te veel , bij die ben je veiligst maar nee dat is het niet ,, de ergste zijn die dicht zijn waar je vertrouwen in hebt maar oneerlijk zijn , andere die aanvallen inverdedeging gaan om dat ze fout zijn maar wat is een leven niet gelukkig en niet ongelukkig , ??? kiesje ,,HOOG BOVEN ALLES GEVOEL VAN GELUK ? DIEP ONDER GRONDS NIETS kan je blij maken de zon doet je pijn de bloemen doen je jijn niets heeft kleur , nee ik wil ik wil blij zijn
ik zweer zwoor me zelf blijf een beetje kind je leven lang soms lukt dat niet altijdi
Delen:
nibel
nibel apr 15 '09
overpeizingen
Tot hoever waar is het goed voor waar help het voor beslf voor mij mijn onkunde ik wou eerst houden van , ik hou van mensen , dieren maar echt twijfel ik willen + IS VOELEN OF VOELEN = en voelen ;wat houd me tegen oude erfenisen als ik cecht van je hou raak ik je kwijt , hou ik echt van mezelf ? WAAR BENT JE VRAAG IK AAN IEMAND DIE NIEMAND IS dank merudi om anoniem iets kwijt te kunnen
Lena
Lena apr 15 '09
ja nibel overpeinzingen wie heeft ze niet smile
alles waar je van houdt kun je kwijtraken...
iedereen is iemand en tegelijk ook niemand ,mooi omschreven
geluk of ongeluk het hoort er allemaal bij
soms met rugzak dan weer bevrijd...
blij of niet blij
schrijf het lekker van je af wink
Natalie1986
Natalie1986 apr 15 '09
Hoi Nibel,

Je kan het ook zo zien he, je rugzak heeft je gemaakt tot wat jij nu bent!! je tegenslagen en voorspoed.
Je leert er alleen maar van..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki