Loading...
nl

Nieuwsgierig naar jezelf?

Goddelijk Vonkje
Goddelijk Vonkje apr 12 '09
Wat prachtig om te zien hoe groot en mooi deze site inmiddels is geworden sinds de eerste keer dat ik hier een paar jaar geleden verzeild raakte (ik begon toen net te ontwaken) door een artikeltje in de paraview. ECHT WOW!!!

Ik zal me even voorstellen...
Ik ben Daphne, 33 jaar en sta op het punt de reis van mijn leven te maken: ik ga de Camino de Santiago wandelen! Het voelt als een missie van mijn hart! Het is een bijzonder inspirerende pelgrimstocht van 800 km vanuit Roncesvalles naar Santiago de Compostella (Noord-Spanje), die nu al erg veel moois in mij teweeg brengt. En dan is mijn prachtige reis fysiek nog niet eens begonnen! Ben echt zooo benieuwd wat er daar allemaal op mijn (wandel)pad komt!

Mijn hart heeft nog een missie voordat ik vertrek op 6 mei, namelijk iedereen met liefde op weg helpen op zijn/haar levensreis. Numerologie is hiervoor helemaal 'mijn ding' dat ik graag met jou deel. Jouw numerologiegetallen geven jou inzicht in onder andere je levenspad, je kracht, je innerlijk, je valkuilen en je (spirituele) levenslessen. Het kan je helpen je chakra's te doen stralen, je passie te volgen en te genieten van jouw reis.

Verder lijkt het me erg leuk om de lessen, wijsheden en inzichten met jou te delen die ik op mijn wandelpad tref.

Lees hier meer als je interesse hebt in een numerologieverslag of in mijn reis, en lees hier meer over numerologie.

Als ik nog iets voor jou kan betekenen voordat ik vertrek, doe ik dat met heeel veel liefde :-)

Geniet van de reis smile

Van hart tot hart,
Daphne

Ps Hier ga ik mijn wandelavonturen bijhouden: http://daphneonderweg.punt.nl smile
Delen:
Natalie1986
Natalie1986 apr 12 '09
Wat superleuk voor je !! Het lijkt me ook wel leuk om het mee te mogen maken!!
super tof!! Ik wens je veeeeeeel plezier en veel succes met je pad liefs

Natalie
Helma
Helma apr 12 '09
Veel succes Daphne! Een tante van mij gaat hem ook lopen deze zomer. Tenminste, elk jaar 'doet' ze een stuk. Ze was jarenlang postbode en inmiddels net met pensioen, maar ze heeft er wel de benen voor. Erg knap van je hoor, heel veel plezier gewenst!
Maryssa
Maryssa apr 12 '09
Dat lijkt me echt prachtig! Ik wens je een bijzondere reis toe met inspirerende mensen op je pad.
Lena
Lena apr 14 '09
Geniet van de reis

Van hart tot hart,

mooie gedachte daphne
en
een mooie reis. smile
Lena
Lena apr 29 '09
je vertrek is bijna daar,laat je nog weten hoe het was?
nieuwsgierig he? smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki