Loading...
nl

gidsen

Eruan
Eruan jun 11 '09
Nog meer dan zelfs! Zijn er geen mensen die er erg moe of helemaal kriegel van worden dan eigenlijk?

(Als je tijd hebt, zou je misschien dan ook een meditatie naar mij willen sturen?)
admin
admin jun 11 '09
Gidsen komen naar gelang jouw specifieke situatie.
Er is bij mij een samenwerking met één Gids ( ik heb een gids, zeg ik niet). Hij en ik , groeien samen naar een nieuwe ontwikkeling.
Hij begeleid me ook, want het is (nog)behoorlijk anders hier op aarde, dan daar waar hij is. En kan de dingen vanuit een andere hoek bekijken.
Voor de rest, ben ik hier vanuit vrije wil, en dat respecteert hij.
Langs de andere kant zijn er een massa engelen, en andere wezens die ondersteunen. Niemand is alleen, never of nooit!!!

Hoe maak ik kontakt met mijn Gids.
Ik roep zijn naam drie maal. En het kontakt is er.
Gidsen leren jou kontakt te maken met je.
Als je dus graag kontakt maakt met je Gids,
zeg dan,
Lieve Gids, (x3) leer mij kontakt met jou te hebben, zodat wij kunnen communiceren.
In liefde ,
Dank je wel!! grin
Eruan
Eruan jun 11 '09
Dankje bellefleur! Zo wordt het me al een heel stuk duidelijker.
Islandlady
Islandlady jun 11 '09
Dat is een stuk makkelijker dan meditatie. maar zal ze wel op zoeken.
Moet nu eerst even wat anders doen... idioten hier op het eiland!
Maris1976
Maris1976 jun 11 '09
Hmmmmm ik had vroeger een denkbeeldig vriendje, een jongetje, en hij leerde me vanalles, als ik op bed lag was ie er en in gedachten gingen we alle dingen oefenen die ik toen moeilijk vond, ik was dan ook redelijk eenzaam, dacht ik aan hem dan was hij er.
Echt denkbeeldig was hij niet, hij had een bepaald uiterlijk en een naam, hij heeft zich voorgesteld aan me, ik was denk ik 6 of 7 jaar.

Ik heb een tijdje geleden contact gehad met een lieve vrouw die me vertelde dat ik een mannelijk gids had, toen ik vroeg "hoe weet ik dat ie er is" voelde ik voordat ze mij antwoord gaf een warme druk op mijn rechterschouder, toen vertelde ze me, hij legt nu je hand houden op je rechterschouder. Ik in shock, blij en excited tegelijk. (Ik had die mevrouw aan de telefoon, dus ze zag me niet op en neer lopen van de leuke spanning)

Ze vroeg toen of ik 2 broers had, ik heb er maar 1, toen zei ze dat mijn moeder een miskraam heeft gehad halverwege de zwangerschap en dat dat mijn gids is en dat ie ongeveer 2 jaar ouder als mij zou zijn moeten geweest.

Mijn moeder bellen en meteen vragen of ze ooit zwanger is geweest behalve van mij en mijn kleine broertje, ze biechtte op dat ze een miskraam heeft gehad en met niemand over heeft gepraat. En inderdaad 2 jaar ouder dan mij.

Ik geloof dat hij mijn hoofdgids is. Maar contact maken durf ik nog niet goed, moet eerst de rust vinden, terwijl ik vroeger altijd met hem speelde in gedachten.
Ik weet dat hij er is, ik vraag vaak of ie even bij me komt, maar ik voel niks helaas, komt goed, misschien over een tijdje dat ik beter contact krijg.
Lein
Lein jun 20 '09
Heb wat jaren geleden bijzonder gedroomd.
Ik droomde dat ik droomde. Toen ik in mijn droom wakker werd stond er een gedaante voor het voeteneind van mijn bed. Het was een gedaante met een lange donkere cape en met een kap op het hoofd (Zoals een oude monnik ongeveer). Het gezicht was door de kap niet te zien, maar de plaats waar het gezicht zou moeten zijn was zwak verlicht. De gedaante zei in het Engels tegen me "I'm always around you". Hierna werd ik werkelijk wakker.

Had een heel gek gevoel nadat ik wakker was geworden uit deze droom. Een soort geladen gevoel. Was ook niet bang of zo.
Later heb ik met een therapeut wat ontspanningsoefeningen en wat imaginatie oefeningen gedaan. Het beeld van de gedaante met de kap kreeg ik weer te zien. Met hulp van mn therapeute ben ik gaan uitzoeken of ik meer over deze gedaante te weten kon komen. Ik kreeg beelden van letters en woorden die als een berg op elkaar geschoven waren. Een zwarte brij van letters en woorden. Op de vraag hoe de gedaante heette kwam er de naam 'George' uit de letter en woordenbrij.

Heel bijzonder vond ik dit... Was er wel helemaal ontdaan van en kon niet echt verder met de imaginatie.. Ik kwam eruit en kon alleen maar erg trillen. Was ook erg emotioneel. Mn therapeute heeft toen nog iets gedaan met energie bij me wegstrijken of zo... weet het niet meer zo goed. Ik weet wel dat ik me weer ontzettend 'geladen' voelde. Gek gevoel.

Heb nu het idee dat deze George een gids van mij is. Zie hem niet echt meer, maar voel zo af en toe een aanwezigheid.

Heb ook wel eens momenten dat het lijkt alsof ik innerlijk met iemand kan praten. Echt heel duidelijk soms. Ik hoor niet echt een stem, maar er komen wel ergens 'antwoorden' vandaan. En dan op een manier alsof ik met iemand een telefoongesprek voer..
Deze persoon met wie ik dan praat lijkt een vrouw te zijn en soms krijg/voel ik er de naam Silvia bij... Ook bijzonder..

Ik weet niet goed of deze personen/gedaanten geesten, gidsen en/of engelen zijn....

Liefs, Lein
admin
admin jun 20 '09
Hee lieve Lein,

Wat voor gevoel geeft het jezelf?? Ik denk dat het gidsen zijn die zich kenbaar aan je hebben gemaakt.
Die "telefoongesprekken" voer ik ook, alleen bij mij zijn nog nooit namen doorgekomen. Weet ook niet of dat belangrijk is, ik weet dat ik gidsen heb en een engel die me beschermt als dat nodig is en er altijd is voor mij.

Door de "telefoongesprekken" lees ik ook foto's. Stel vragen, soms schrijf ik die vragen ook automatisch op in mijn lezing, en ik krijg antwoord...waarvandaan? Is voor mij niet belangrijk dan, ik weet dat ik het contact met mijn gidsen heb, en die weten veel ...

Liefs,
Marjan
Natalie1986
Natalie1986 jun 20 '09
Hallo Lein,

Ik denk persoonlijk dat het je gidsen zijn maar uiteraard ben jij degene die het weet en niet iemand anders.
Ik herken dit wat jij schrijft ook! Als je een vraag stelt dan krijg je altijd antwoord terug.. Soms denk ik dat ik de antwoorden zelf zit te verzinnen maar uiteindelijk komt alles uit wat er gezegd is. Dus luister ik ook maar.
flow
flow aug 3 '09
Ik heb vaak ook dat ik dingen doorkrijg ben denk vaak verzin ik dit soms...Heel veel klopt vroeger dacht ik "ik kan gewoon logisch nadenken. Maar nu weet ik beter. Ik heb verschillende meditaties gedaan maar ik zou graag helderder contact met mijn gids krijgen en communiceren met hem zoals de "telefoongesprekken"waar vele het over hebben.
Ach misschien is het nog niet de juiste tijd. Ik hoop stiekem wel...
Liefs
Richie Richard
Richie Richard aug 4 '09
Grappig dat het telefoongesprekken wordt genoemd.. En nu je het zegt, het lijkt inderdaad veel op. Maar je krijgt pas contact met je gids zodra het ergens nodig is. Hoe dit te werk gaat.. Ze waken over ons, ze kennen ons zeer goed. Vaak nog beter dan wijzelf. Ze weten waarneer je hulp nodig heb, ook op momenten waarvan je het niet zo verwachten. Ik zeg het je dat het niet bepaald nodig is om in contact te komen met je gids. Er zijn gigantisch veel mensen die niet eens bewust zijn dat ze een gids hebben. En deze hebben eigenlijk er ook geen contact mee. Al is het er indirect en onbewust wel.

Tijd zal het tonen. Kan je het nog niet, ga het dan niet pushen. Je kan het zodra het nodig is. Je hebt waarschijnlijk nog een heel leven te gaan. Tijd genoeg om het te leren. Je bent ook nooit te oud om te leren.
Divine
Divine aug 4 '09
Ik denk dat er niet 1 waarheid is over engelen/gidsen. Misschien hebben we allemaal een beetje gelijk. We weten het denk ik nooit zeker.
Ik heb wel het idee dat je meer kunt leren als je bewust kunt communiceren met je gids. Dat als je je er niet bewust van bent, je meer zo'n robot bent die licht bijgestuurd kan worden door zijn gids. Als je er open voor staat sta je ook open voor enorme groei in het bovennatuurlijke.
Ik heb wel gesprekken in mijn hoofd, maar twijfel altijd of het eigen gedachtenspinsels zijn of gesprekken met gids(en). Ik zou wel willen dat ik dat onderscheid duidelijker kan maken.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki