Loading...
nl

ben even door de war ...

Marina1987
Marina1987 mrt 25 '07
Ik was wat aan het surfen met google en kwam deze site tegen http://www.blijf-bij-uzelf.nl en er staan gewoon dingen die mij erg door de war maken... En ik weet niet wat ik ervan moet denken.. Kan iemand ook eens een kijkje gaan nemen en mischien mij er iets meer over vertellen , ik weet het ff niet meer.. Dit maakte mij ook nogal door de war :

"Laten wij ons de rol van satan goed realiseren.
Het onderstaande is slechts een summier overzicht om een idee te geven.
De satan zal zijn tactiek steeds aanpassen aan het niveau van de mens.
Heden ten dage zal hij dus inspelen op onze nieuwsgierigheid t.a.v. het ontstaan van de mens, de ontdekkingen t.a.v. ons DNA en het leven na de dood.
Hij zal dus trachten ons een andere werkelijkheid voor te spiegelen."
Hij zal dus ook wonderen laten verrichten door mensen met de bedoeling de aandacht van God af te leiden.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 26 '07
De Christelijke propagandamachine gaat ook met zijn tijd mee. Als je er een slecht gevoel van krijgt of in de war van raakt, moet je er niet heen gaan. Helaas zijn de intenties van deze website voor mijn gevoel niet de juiste intenties.
????
???? mrt 26 '07
Dat idee kreeg ik niet na wat meer gelezen te hebben.

Entiteiten bestaan ook uit trilling. Lage frequenties. Deze zijn alleen maar in staat zich aan dezelfde frequenties te koppelen en invloed op uit te oefenen. Dus als je zelf geheel in hoge frequenties trilt heb je hier ook geen last meer van.
Debiorah
Debiorah mrt 26 '07
Euhm waar vind jij dit op die site? ik zie alleen maar kerkelijk en religieus gedoe.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki