Loading...
nl

hoi hoi wie ben ik dat zal ik vertellen

An-Naas
An-Naas dec 6 '06
Hoi ik ben An-Naas.

Loop al aardig wat jaartjes rond op de alternatieve weg.Ondanks aangeboren heb ik nooit de arogantie gehad om het allemaal wel te weten,dus leer ik nog steeds een hoop.
Zie het eigenlijk als een kadootje wat ik mee kreeg bij mijn geboorte.
Soms is het kadootje mooi en soms mnder mooi.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 6 '06
Welkom An-Naas, normaal opent iedereen altijd een eigen onderwerp, maar je bent nog nieuwe zullen we maar zeggen ;). Ik hoop dat je weet wat je moet zoeken om verder te komen :).
An-Naas
An-Naas dec 6 '06
Sorrie NiMS.
Zal er beter op letten,dank je voor het welkom.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 6 '06
Geen probleem :). Je hebt de reactie knop iig al gevonden :)/
LPChip
LPChip dec 6 '06
Ook een welkom van mijn kant.

Misschien is het toch handiger als je alsnog een eigen topic maakt, en dat we de berichten hier verwijderen, zodat het wat netter is?
mause
mause dec 6 '06
ook een welkom van mijn kant en lpchip misschien niet eens zo'n gek idee.
blue eye witch
blue eye witch dec 19 '06
hahaha dankje wel iedereen ik ben even weg geweest en erg druk gehad maar bedankt voor jullie steun. dikke kus
blue eye witch
blue eye witch jan 21 '07
hey luitjes daar ben ik weer haha
op mijn werk gaat het goed ik word zelfs derde verantwoordelijke.
en heb net weer een relatie achter de rug en ik heb nu zo iets ik zie wel en ik ga me nu meer bezighouden met wicca en mijn nick name is geworden blue eye witch.
en die heb ik gekregen vanwegen mijn blauwe ogen en dat ik door mensen heen kijk en dat ik veel dingen zie en mensen naar me toe trek op een bepaalde manier en de mensen vinden dat soms eng en toen zei er iemand tegen mij van je bent net een heks en toen kwam de naam blue eye witch en ik vond het wel wat hebben van daar en ik sta open voor nieuwe en bijzondere dingen in het leven.
blue eye witch
blue eye witch jan 21 '07
dat is een goed plan
LPChip
LPChip jan 22 '07
Welkom terug :)
Pagina's: Vorige 1 2 3

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki