ja echt super, ik ga in een kleding winkel veromoda in zeist als verkoopster en de tijden die ik werk is ook super ik heb dan ook lang weekend hihihi goed geregeld zou ik zeggen hihihi
ik heb er zo veel zin in en ik heb nu ook een relatie en dat gaat ook super wat wil ik nog meer hihihi echt top gewoon.ik ben super blij.
ja ging supper
erg druk maar ook erg gezellig
ik heb nu al twee keer over gewerkt
en het gaat alleen maar beter heb ik het gevoel.
en misschien binnen kort ook nog samen wonen als het zo goed blijft gaan hihihi want de relatie gaat nu ook alleen maar beter alleen maaaaarrrrrr goed nieuws dus het gaat echt top met alles.
dat heb ik weer alles valt in duigen mijn wek en mijn relatie loopt op de klippen.waar blijft mijn geluk is soms alles voor kortenduur ik wordt er gek van.:-(
dat is minder, dat het nu allemaal niet echt meezit, maar kop op. komt allemaal weer goed. alles heeft een reden, tenminste daar hou ik me aanvast. dus dit zal ook zijn reden hebben. het is alleen rot dat je er doorheen moet.
dank je tamara26 en mause
ik spreek zelf ook uit ervaring maar het lijkt erop dat het steeds herhaald en daar word ik nu een beetje beu van maar de relatie is uit ik heb het uit gemaakt want ik kies nu even voor me zelf want hoe het nu gaat gaat gewoon niet.
en ik ben nu rustig aan het kijken voor een andere baan.en ik zie het nu wel hoe het verder gaat het komt zoals het komt en ik ga het nu langsaam axepteren.