Loading...
nl

Heb ik mijn vleugelchakra gebruikt?

Cialara
Cialara apr 7 '09
Nou, die negatieve entiteiten, daar heb ik nog nooit last van gehad gelukkig. Wel had ik van de week opeens een heel erg moe gevoel, terwijl ik me een paar minuten daarvoor gewoon heel erg lekker voelde. Toen ik me dat besefte en me realiseerde dat het waarschijnlijk niet van mij was, dat gevoel, was het ook gelijk weg! Dus op die manier heb ik waarschijnlijk min of meer "bewust" mijn vleugelchacra gebruikt?
Delen:
Emuca
Emuca apr 7 '09
Dat zou kunnen. Ik heb, als ik op een dag veel contact heb gemaakt, soms het gevoel alsof mijn 'vleugels' zwaar zijn en aan mijn schouders trekken.
Cialara
Cialara apr 7 '09
Ja, als je het zo bekijkt, ik heb de hele dag door contact ha ha, maar dan wel met kinderen! Geld dat ook?
Emuca
Emuca apr 7 '09
Ja en ik denk dat je vleugels dat ook aankunnen, maar als je op een soort telefoonachtige manier contact gaat leggen (dus echt dingen zenden, ontvangen, weer zenden etc.) het vermoeiender zal zijn.
Cialara
Cialara apr 7 '09
Nou, ik geloof dat dat niet het geval was. Ik ging wel tegenover m'n partner zitten en die zit niet helemaal lekker in z'n vel vanwege z'n werk, ik denk dat ik daarom die moeheid van hem voelde.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 7 '09
Ja dit klinkt zeker alsof je je vleugelchakra hebt gebruikt.
Natalie1986
Natalie1986 apr 8 '09
Ik herken dit ook wel.

Een oude vriendin van mijn moeder en tante vertelde mij als ik bang was dat ik moest zeggen dat ze snel weg moeten. Ze waren gelijk weg maar dan zijn het toch goede geesten? of heb ik teveel films gekeken?

en wat is de kleur van de vleugelchakra?
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 8 '09
Goeie vraag, volgens mij heeft de vleugelchakra zelf de witte kleur (engelen vleugels worden meestal ook wit getekend), maar ze kunnen wel van kleur veranderen, afhankelijk van welke energie je erover wilt sturen.
gast
gast apr 8 '09
Wit betekend dat ze alle hemelse kleuren weerkaatst/in zich heeft. Wit is zuiver, is heel (vandaar dat engelen heilig zijn)
admin
admin apr 8 '09
Mijn indruk is dat de vleugels meer transparant zijn.
De kleur kan worden gevuld vanuit jezelf, of vanuit de omgeving. Als een cameleon.
Emuca
Emuca apr 8 '09
Ik ga ook voor het doorschijnende. Ik zie de vleugels vaak licht groen, een soort mintkleur, terwijl dat niet eens de energie hoeft te zijn die men stuurt. De energie die ik stuur is helder blauw. Maar ik denk dat ze wel van kleur kunnen veranderen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki