Ik heb het eergisteren en gisteren voor het eerst meegemaakt dat er kwaadwillige geesten op me afkomen.
Was heel apart aangezien ik er nooit echt mee te maken heb gehad. Ik wou naar bed gaan en kwam van het toilet ik deed de deur dicht en hoorde een klap tegen de zoldertrap. Toen hoorde ik opeens gedag en dacht dat iemand thuis gedag zei dus ik riep zei iemand wat? maar ik hoorde niks meer, opeens voelde ik een koude windvlaag en keek naar de trap en zag een zwarte schaduw naar beneden gaan. Toen ik eenmaal in bed lag werd ik steeds wakker gehouden sliep toen pas rond 04:00 uur. Volgende morgen had ik het een vriendin verteld en gezegd dat ik het eng vond. We hadden er even over gesproken. Toen ik weer naar bed wou gaan zag ik weer een zwarte schaduw hij stond zo dichtbij ik wou laten zien dat ik niet bang was. Ik voelde al zn mankementjes alsof hij heel snel van het leven beroofd is, het voelde als of iemand hem neergeknalt had. aangezien mijn middenrif en hart streek zoveel pijn deed maar ook het ademhalen. Ik was echt bang ik vroeg of hij weg wou gaan aangezien hij me bang maakte.. Maar hij ging niet weg, ik vroeg het weer vriendelijk en weer ging hij niet. Toen kreeg ik opeens een ingeving van vraag aartsengel Michael om hulp zo gezegd zo gedaan ik heb gesmeekt of hij wou helpen om me te beschermen omdat ik echt bang was opdat moment.
Toen ik dat vroeg voelde ik mij zo beschermd alsof iemand mij een knuffel geeft en zegt het is goed zo. Maar het gekke is dat ik de slechte entiteit sindsdien niet meer gevoeld heb zouden ze hem voorgoed meegenomen hebben of is het alleen maar uit mijn buurt houden?
Liefs Natalie