Loading...
nl

Negatieve entiteiten

Natalie1986
Natalie1986 jun 9 '09
Ik heb het eergisteren en gisteren voor het eerst meegemaakt dat er kwaadwillige geesten op me afkomen.
Was heel apart aangezien ik er nooit echt mee te maken heb gehad. Ik wou naar bed gaan en kwam van het toilet ik deed de deur dicht en hoorde een klap tegen de zoldertrap. Toen hoorde ik opeens gedag en dacht dat iemand thuis gedag zei dus ik riep zei iemand wat? maar ik hoorde niks meer, opeens voelde ik een koude windvlaag en keek naar de trap en zag een zwarte schaduw naar beneden gaan. Toen ik eenmaal in bed lag werd ik steeds wakker gehouden confusedsliep toen pas rond 04:00 uur. Volgende morgen had ik het een vriendin verteld en gezegd dat ik het eng vond. We hadden er even over gesproken. Toen ik weer naar bed wou gaan zag ik weer een zwarte schaduw hij stond zo dichtbij ik wou laten zien dat ik niet bang was. Ik voelde al zn mankementjes alsof hij heel snel van het leven beroofd is, het voelde als of iemand hem neergeknalt had. aangezien mijn middenrif en hart streek zoveel pijn deed maar ook het ademhalen. Ik was echt bang ik vroeg of hij weg wou gaan aangezien hij me bang maakte.. Maar hij ging niet weg, ik vroeg het weer vriendelijk en weer ging hij niet. Toen kreeg ik opeens een ingeving van vraag aartsengel Michael om hulp zo gezegd zo gedaan ik heb gesmeekt of hij wou helpen om me te beschermen omdat ik echt bang was opdat moment.
Toen ik dat vroeg voelde ik mij zo beschermd alsof iemand mij een knuffel geeft en zegt het is goed zo. Maar het gekke is dat ik de slechte entiteit sindsdien niet meer gevoeld heb zouden ze hem voorgoed meegenomen hebben of is het alleen maar uit mijn buurt houden?

Liefs Natalie
Cialara
Cialara jun 9 '09
Wow, bijzonder Natalie! Zeker dat contact met de Engel, lijkt me heel erg fijn om dat te ervaren, alleen die negatieve entiteit lijkt me inderdaad heel nogal eng...
Natalie1986
Natalie1986 jun 9 '09
De contact met de engel was zeker heel byzonder ja!

Ik hoop het nog eens mogen mee te maken alleen niet om zo'n reden haha
Emuca
Emuca jun 9 '09
Dat is zeker bijzonder. smileDe slechte entiteit is vast meegenomen.
tree
tree nov 26 '09
over negatieve entiteiten;

Mocht je al merken dat ze er zijn,let dan op of ze aan het huis gebonden zijn,of aan jou of je partner/kinderen!!!
Dan heb je de kans n.l. om ze op de juiste manier weg te laten gaan!
gr tree
admin
admin nov 26 '09
Focus niet te veel op de negatieve entiteiten, wil ik algemeen hier op het forum zeggen,
Het donkere, negatieve is vooral dom, onwetend dat Licht en Liefde altijd daar is....dus angst is niet nodig,

Wat je dus ervaren hebt, Natalie is omwille van het positieve, het mooie, de liefde en knuffel Engel Michael,
en niet omwille van het negatieve, de entiteit, en het beangstigende,
je maakte dit mee, omdat dit een mooie ervaring is die jouw vertrouwen in Engelen zou kunnen versterken. En dàt is wat ze hierboven willen.

liefs
Bellefleur
Kimmeke01
Kimmeke01 nov 28 '09
Hallo,

kan er me iemand helpen? vannacht voelde ik iemand op mijn bed zitten, mijn matras zakte, hij kwam dichter, en het besnuffelde mij. en hij legde zijn hand, poot of klauw op mijn hoofd en daarna kon ik pas mijn ogen opendoen. moet ik me zorgen maken? Wat zou het zijn?
admin
admin nov 28 '09
Hallo Kimmeke,

Heb je een huisdier gehad dat is overgegaan?
Ik zou denken dat die je een bezoekje heeft gebracht.
Maak je je zorgen? Zoniet dan is er niets aan de hand.
Check je eigen intuïtie, die is zuiver.
Kimmeke01
Kimmeke01 nov 28 '09
Hoi, niet direct.
Maar het voelde wel aan als een dier.
Ik was verschoten omdat het nieuw voor me is. Het was heel dicht, ik hoorde hem zelfs snuffelen. Het kan een onbekend dier geweest zijn.
suzanne30e
suzanne30e mrt 20 '10
Verschil tussen goede en slechte entiteiten zijn

goede entiteiten: voelen goed aan je bent niet bang ze voelen inderdaad warm aan en meestal zit er een hele lekkere rustige geur bij ze stellen je gerust als ze er zijn.

Kwade entiteiten: ze laten je angst voelen en het idee bekeken te worden de sfeer word grimmig in huis en ze voelen meestal koud aan ja ik krijg altijd een heel vervelend gevoel en ik hoor ze meestal ook vervelende woorden tegen me zeggen of me gewoon zitten uit te dagen.

Groetjes Suzanne.
admin
admin mrt 20 '10
Een goede intentiteit kan fout voelen als hij boos is.
Ik denk zelf dat je pas kunt uitpluizen of iets fout of slecht is als je echt contact maakt, gevoel kan je bedonderen, maar das mijn ervaring.
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki